White night

7.7K 270 3
                                    

Kyle POV

M-am apropiat de ea si am inceput sa-i sarut picioarele in timp ce ii dadeam pantofii jos.

-Ce parere ai de el? A spus jucandu-se cu ceasul primit.

-E dragut si stralucitor!

-Nu ceasul ci Charly?

-Aaaaaa, amabil si simpatica.

Am spus continuand sa o sarut pe picioare in timp ce urcam din ce in ce mai sus.

-Da, amabil!

O sarutam pe solduri in timp ce mainile mele o mangaiau pe picioare cu disperare.

-Ce vrei sa facem in seara asta?

-Sa dormim!

-Si daca te las sa ma legi iar cu catuse te razgandesti?

-Poate!

A spus zambind si imbratisandu-ma.

-Bine doar fii mai blanda!

-Avem frisca?

-Da cred!

-Si capsuni te rog!

A spus fugind de langa mine in dormitor. Am mers la bucatarie sa ii aduc ce vrea si am mers in dormitor sa-mi primesc dulcea pedeapsa. Ness ma astepta intinsa pe pat intr-o lenjerie intima neagra. Cand m-a vazut s-a ridicat din pat si a venit la mine incepand sa ma dezbrace. M-a trantit pe pat si sa dus dupa tubul cu frisca.

-Catusele?

-Nu am nevoie de ele ca sa te chinuiesc!

A spus urcandu-se pe mine si zambind pervers. Sanii ei se intarisera deja, sfrcurile impungeau materialul sutienului. A vrut sa puna niste frisca pe pieptul meu dar neputandu-ma controla am impins-o pe pat urcandu-ma peste ea si rupandu-i sutienul. Tubul cazuse langa ea. I-am prins un sfarc intre buze incepand sa ma joc cu el. Mainile mele isi faceau de cap mangaindu-i tot corpul.

-Immmmmm!

Gemetele ei imi mangaiau auzul facandu-ma sa zambesc.

-Imi dai catusele!

-Doar daca ma lasi sa le folosesc pe tine!

-Lasa m-am razgandit!

-Asa ma gandeam si eu!

Mi-am mutat buzele pe celalalt san aplicandu-i acelasi tratament. Am luat tubul de frisca si i-am murdarit sanii si abdomenul cu lipicioasa spuma. Am inceput sa mananc frisca folosindu-mi limba si dinti pentru a lasa si mici semne. Isi incorda spatele si picioarele de placere. Am asezat o mana pe feminitatea ei incepand sa o masez usor.

-Ahhhhhh! Mmmmmm Kyle!

Ador sa imi aud numele soptit de vocea ei excitata. Dupa ce i-am curatat sanii am coborat cu buzele mai jos alintandu-i feminitatea. I-am dat jos si bucata de material care ma mai despartea de dulceata ei, lasand-o complet goala in fata mea. Mi-am ridicat capul si am privit-o in ochi. Chiar imi doream sa o chinui putin cu catusele.

-Ce ar trebui sa fac sa ma lasi sa folosesc catusele pe tine?

Si-a muscat buza de jos facandu-ma sa marai, stie ca ma scoate din minti gestul ala si totusi continua sa-l faca.

-Sa ma lasi dupa sa ma ating de zonele tale erogene.

Ce am de pierdut, eventual voi ejacula peste tot, ca oricum de ea nu ma ating pana nu imi da voie.

-Bine te las!

M-a privit surprinsa si a acceptat dand din cap. Am mers langa noptiera si am luat catusele, s-a ridicat in pat pentru a o putea lega de cadru dar cand sa fac asta mi-a sunat telefonul.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum