Ness POV
O durere puternica de cap ma adus la realitate. Eram intinsa pe jos intr-o camera jegoasa. Peretii au fost candva albi dar acum erau mai mult negrii, pe jos erau imprastiate ustensile folosite la operatii, de unde am tras si concluzia ca eram intr-un spital sau mai bine spus un fost spital.
Am iesit din acea camera si am intrat in alta. Lumina imi era oferita doar de luna facand totul mai morbid decat era deja. Camera in care am intrat era plina de cavouri. Din neatentie am dat pe unul care nu era foarte stabil si a cazut. Din el sa rostogolit o fata fara maini si picioare. Mi-am pus mana la gura pentru a-mi inabusi un tipat de groaza. Am iesit cat de repede am putut din acea camera. Pe hol m-am lovit de un baiat care a cazut pe mine cazand toate organele din el pe jos si pe mine. M-am ridicat plina de sange de pe jos si am luat-o la fuga.
Dintr-o camera iesise un doctor probabil, imbracat in halat alb patat de sange care a vrut sa ma prinda. L-am ocolit intrand intr-un salon plin de medicamente, dar ceva ma facea sa cred ca defapt sunt droguri. Avand in vedere ca pe jos erau frunze de marihuana pe langa asta mai erau si cateva buteli, ce naiba doar nu parjolesc oamenii. Salonul avea doua usi asa ca am iesit pe cealalta luand-o la fuga, incotro nici eu nu stiam.
Am coborat undeva la intrarea in spital. Vazand biroul de la receptie mi-am dat seama ca eram aproape de iesire. M-am repezit la usi dar erau blocate. Le-am impins de cateva ori dar nimic. Vazusem un extinctor langa receptie dar nu am apucat sa-l iau deoarece am foat capturata de doua brate puternice care nu imi permiteau sa ma misc.
Matahala ma dus intr-un salon unde ma trantit pe pat. Am profitat de momentul de neatentie pe care mi la oferit in timp ce prepara ceva asa ca am luat-o iar la fuga de data asta pe scari in sus.
In fata mea a aparut un baiat plin de sange care continua sa se taie pe maini.
-Ce faci?
-Am ceva sub piele si incerc sa il scot!
Am plecat mai departe fiind stupefiata de raspunsul lui, sigur era drogat.
-Hei!
M-am intors ca trasnita sa vad cine era. Din fericire era doar baiatul drogat.
-Ce faci tu aici?
-Incerc sa ies din spitalul asta!
M-a luat de mana si a inceput sa alerge cu mine dupa el.
-Unde mergi?
-Plecam de aici!
Am continuat sa alergam pe scari in jos, dar drumul ne-a fost taiat de doctorul ala nenorocit.
Pentru a scapa am intrat intr-un salon plin de cadavre. Peste tot erau oamnei taiati pe abdomen si piept, fara maini si picioare, unii chiar si fara suprafete conaiderabile de piele. Baiatul a dat foc unui cadavru si a desczis usa aruncandu-l pe doctor.
Eeeee scopul scuza mijloacele. Am ajuns iar in fata usilor alora nenorocite care de data asta erau pazite de patru oameni. Vazandu-ne doi au inceput sa alerge dupa noi scotand pistoalele si tragand.
Unul dintre ei il nimerisera pe baiat in cap cazand secerat la pamant. Am scos un tipat de durere si regret. Chiar imi parea rau, daca nu ar fi venit dupa mine poate ca inca ar mai fi trait, am simtit ceva patrat in mana si m-am uitat sa vad ce e, ear un pachet de chibrituri.
Alergam incontinuu dar unul din ei a reusit sa ma prinda. Cand a facut asta a scapat pistolul din mana pe jos. Caderea pistolului i-a acaparat atentia iar eu am scapat din bratele lui repezindu-ma la pistol. Fara sa ma gandesc de doua ori l-am indreptat spre cel care ma prinsese si l-am impuscat in cap. Din spate venise celalalt care se pregatea sa traga in mine, dar a cazut la pamant din cauza glontului meu care ii strapunsese pieptul.
Am verificat cate gloante mai sunt in pistol si l-am luat si pe cel de jos. Fiind bine inarmata am pornit in cautarea doctorului. Era in camera plina cu cadavre, fara alte discutii l-am impuscat in cap.
Nu stiu ce este cu mine dar nu regret deloc ca am omorat atatea oamnei. Probabil avea legatura cu faptul ca nu aveam de gand sa mai las pe cineva sa ma calce in picioare sau sa ma raneasca.
Am ajuns din nou la parter unde nu mai era nimeni dar m-am intors. Am intrat in camera cu droguri cu gandul de a da foc spitalului. Reusisem sa iau chibriturile de la baiatul care a incercat sa ma salveze asa ca am aruncat pastilele pe jos si am dat drumul buteliilor. Parasind camera m-am asigurat ca nu mai era nimeni viu in spital. Nu as fi vrut sa trimit si vieti nevinovate pe cealalta lume. Cu ocazia asta am vazut si restul saloanelor, unul era plin de maini si picioare, in altul erau borcane cu diferite organe, iar in altul un om cu organele scoase din corp si atarnate in cuie pe pereti. Imagini deadreptul macabre. Salonul care ma marcat cel mai tare era unul plin de copii. Unii erau infipti in tepe, alti erau arsi iar alti disecati fara mila.
Cand am ajuns la iesirea din spital gazul deja isi facuse simtita prezenta fiind greu de respirat.
Am iesit din spital si am aprins un chibrit aruncandu-l inauntru. Intr-o clipita cladirea a izbucnit in flacari, luminand cerul intunecatei nopti.
Am vrut sa plec de acolo dar cand m-am intors m-am izbit de pieptul cuiva. Nu am apucat sa vad cine deoarece intunericul pusese stapanire pe ochii mei trimitandu-ma intr-un somn adanc.
Alexander POV
Drumul spre spital a durat a vesnicie, credeam ca nu vom mai ajunge sau ca va fi perea tarziu. Din departare se vedea ceva arzand, nu mi-am dat seama ce asa ca am inceput sa conduc mai repede.
Apropiindu-ne din ce in ce mai tare am realizat ca defapt spitalul ardea.
Am iesit repede din masina incepand sa caut prin imprejurimi dar nimic, nici urma de vreun om mai ales de Ness a mea.
Chuck se certa cu cineva la telefon, dupa cinci minute de convorbire a venit la mine zambind.
-Ai gasit-o?
-Se pare ca ea a dat foc spitalului si la impuscat pe doctor plus inca cativa oameni de-ai nostri.
-Pe bune?
Nu am putut sa imi opresc zambetul gandindu-ma la ce leoaica a devenit pisicuta mea dar totusi.
-Unde e acum?
-Nu stiu!
Urma de veselie mi-a fost umbrita de dezamagire, iar am pierdut-o. Cine stie unde a fugit, scumpa mea micuta.
Of of of unde esti iubita mea?
Am urcat iar in masina ducandu-l pe Chuck inapoi la sediu si eu am plecat spre Kyle.
Ghiciti cum l-am gasit pe fratiorul meu drag. Pai sufera tare mult dupa Ness de asta acum isi ineaca amrul intr-o blonda.
-Hhhahhha!
Mi-am dres eu vocea pentru ai atrage atentia. S-a uitat spre mine, cu ochisori aia de vinovat care implora iertare.
-Sa ghicesc iar nu stii ce faci?
-Ba stie si chiar se descurca!
A raspuns blondina. I-am facut semn lui Kyle sa ma urmeze. Ajunsi in living am inceput sa-l lovesc cu pumnii in fata si abdomen pana a cazut la pamant. I-am ridicat capul pentru a fi la acelasi nivel cu mine.
-Sa nu te mai apropii de Ness in viata vietilor tale!
Dupa ce am spus asta am plecat din casa lui, cu gandul de a ajunge cat mai repede la sediu sa vad ce se mai intampla. Daca au primit vreo informatie noua despre Ness.
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...