Remember me

6.2K 214 10
                                    

Ness POV

Gandul imi statea doar la intalnirea cu Alexander. Chiar imi e dor de el. Am luat micul de jun, compus din cateva pungi de sange, nu vreau sa am surprize la revederea lui.

Am luat pe mine o camasa albastra si o fusta scurta alba cu dantela, am accesorizat tinuta cu o curea maro inchis mai lata. In picioare am luat o pereche de pantofi maronii cu toc.

Damon mi-a dat o masina, as putea spune masina mea preferata. Un audi r8 negru superb. Am urcat la volan si am pornit spre club. Apropo de asta trebuie sa dau examenul pentru carnetul de sofer.

Ajunsa la club am mers direct in biroul lui. Uasa era intredeschisa iar Alexander statea la birou si vorbea cu cineva. Nu o vedeam pe cealalta persoana dar dupa voce mi-am dat seama ca e o femeie. Din camera in care ma schimbam cand eram dansatoare aici a iesit Chriss. I-am facut semn sa taca si sa ma urmeze. Am mers la bar, nu vreau ca Alexander sa ne auda.

Ma luat in brate strangandu-ma cu putere, daca nu as fi fost vampir sigur muream sufocata in momentul asta. Doamne baiatul asta are niste brate de urs. Daca venele lui nu ar pulsa sangele cu atata putere l-as mai fi imbratisat dar nu vreau sa fac vreo greseala.

-Immmm Chriss si mie mia fost dor de tine dar mai vreau sa traiesc.

-Oooo scuze piticot, doar ca mi-ai lipsit!

-Nu-i nimic stai piti.... piticot? Pe bune?

-Hei esti mai mica decat mine.

Cei drept e mai mare cu un cap decat mine. Oare ce manca cand era mic de a crescut ata de mare?

-Te servesc cu ceva?

-O cafea!

-Vine imediat!

In timp ce Chriss imi facea cafeaua am aruncat o privire prin bar. Nu se schimbase de loc, de cand nu am mai fost pe aici. Mi-a fost dor de locul asta, de tot trecutul meu. Pana si de Kyle mi-a fost dor, dar nu am de gand sa-l caut eu prima. Na asta e traiasca orgoliul!

Ne-am asezat la o masa fiecare cu cate o cafea in fata.

-Deci unde ai fost pana acum?

-Poveste lunga.

-Am timp.

A spus asezandu-se mai comod pe canapea.

-Pai!

Am spus oftand si tragand aer adanc in piept.

-Am fost rapita, drogata, violata apoi dusa intr-un spital unde ar fi trebuit sa raman fara organe, am dat foc spitalului si pe urma cu ajutorul cuiva am reusit sa ma intorc. Cam asta e pe scurt.

-Wow!

A stat cateva momente in liniste, cu privirea fixata intr-un punct. Mi-am focusat atentia asupra lui, privindu-l cu interes. Ochii mei i-au captat privirea. Dintr-o data am auzit niste ganduri in cap, dar nu erau ale mele, era o voce masculina. Chriss ma privea hipnotizat. M-am concentrat mai bine asupra vocii pe care o auzeam, vorbea despre mine. Erau regrete si invinuiri, am urlat in gand vocii sa taca si asta s-a si intamplat.

Chriss s-a trezit din visare, acum privindu-ma zambitor.

-Si ce ai de gand sa faci acum?

-Nu .... nu stiu!

-Pot sa te ajut cu ceva?

-Doar nu spune nimanui ca m-ai vazut.

-De ce?

-Doar fao, te rog!

I-am spus asta in timp ce il priveam adanc in ochii, imi dau seama ca l-am constrans, dar e mai bine asa. Inca nu stiu ce voi face cu viata mea, dar in mod clar nu voi mai face aceleasi greseli.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum