Kidnap

7.5K 250 8
                                    

Kyle POV

Nu-mi vine sa cred cat de bou sunt. Cum dracu sa ii zic asa ceva? Ce a fost in capul meu? A da stiu: nimic, un mare si stupid nimic. Bou, bou, bou.

Am spus dandu-ma cu capul de pereti si dand cu pumnii in tot ce prindeam. Usa de la camera sa deschis si pe ea a intrat Miki nervoasa fiind gata sa ma ia la bataie. A venit hotarata spre mine si mi-a dat o palma facandu-ma sa-mi intorc capul.

-Ce a fost in capul tau?

Nu am raspuns, nici nu aveam curaj sa o privesc in ochii.

-Parca mi-ai spus ca o iubesti! Ce ti-ai dat seama ca nu e o siliconata fara creier si ti-a pierit dragostea?

-O iubesc!

-Hahaha! Dami voie sa rad de prostia pe care ai spus-o!

Continua sa tipe la mine in timp ce se plimba nervoasa prin camera. O meritam, meritam toate injuraturile si toata bataia din lume pentru ca am ranit un inger. Am ranit unica persoana care ma iubea cu adevarat. Desi stia cu ce ma ocup nu a comentat niciodata si ma acceptat fara sa ceara nimic inapoi. Imi vine sa ma sinucid pentru prostia pe care am facut-o.

-Vino pana in living te cauta cineva.

Mi-a spus Miki cu o voce acida. Am coborat scarile urmat de ea. Jos era Stef, oooo frate mare greseala.

M-am repezit la ea si i-am dat o palma de toata frumusetea facand-o sa cada la picioarele mele.

-Iubitule ...

-Ce iubit curva nenorocita?

Am spus bagandu-mi mana la ea in par si tragandu-i capul pe spate.

-Dupa tot ce am facut pentru tine catea nenorocita, tu asa ma rasplatesti, facandu-ma sa ma despart de iubita mea?

-Dar ...

-Nici un dar, dispari din fata mea si roaga-te sa nu ne mai intalnim vreodata sau te omor cu mana mea.

A plecat din casa mormaind ceva, dar nu imi pasa ce m-am intors cu fata spre Miki care avea bratele larg deschise indemnandu-ma sa o imbratisez. Mi-am pus capul pe umarul ei si am inceput sa plang. Nu mai suportam vroiam sa ma descarc cumva si asta era singura modalitate. Nu stiu cat timp am plans dar stiu ca Miki sa asezat pe canapea sustinandu-ma fara sa zica ceva. Intr-un final am adormit in bratele ei gandindu-ma la ce voi face pentru a ma impaca cu frumoasa mea.

Ness POV

Eram legata la ochii, maini si picioare. Cred ca eram intr-o masina deoarece simteam ca ma misc. Am oftat miscandu-mi mainile, ceva mi-a atins obrazul si am fost dezlegata la ochii. A durat ceva pana sa ma obisnuiesc cu lumina dar dupa mi-am dat seama ca era zi. Eram intr-o masina. Pe scaunele din fata erau doi barbati iar langa mine era inca unul care imi zambea arogant.

-Cine sunteti? Ce vreti de la mine?

Cei din fata doar ma priveau urat, continuandu-si diacutia intr-o limba pe care nu o cunosteam. Baiatul de langa mine mi-a intors capul spre el astfel incat sa il pot privii in ochii.

-Cine suntem nu conteaza si de vrut te vrem pe tine! Acum taci si fii cuminte daca nu vrei sa ai probleme.

Nu am mai spus nimic, mi-am intors fata spre fereastra gandindu-ma la moarte.

Era tipic mie de fiecare data cand ma simteam rau dintr-un anumit motiv sau aveam probleme, imi imaginam cum ar fi sa mor. De multe ori ma vedeam intr-o rochita alba cu un pistol in mana indreptat spre inima. Imi imaginam cum un rau de sange iese din pieptul meu, facandu-ma sa scap de toate. Desi imi imaginam toate astea niciodata nu am incercat sa ma sinucid, imaginandu-mi acele scene reuseam sa imi revin. Gandul mortii ma intarea, favndu-ma mai puternica si nepasatoare cu privire la ceea ce mi se intampla sau urmeaza sa mi se intample.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum