Ness POV
Stateam cu Alexander la masa servind micul dejun sau mai bine zis fiecare cate o cana de ceva, eu sange iar Alexander cafea.
-Ness!
-Ce?
Am intrebat alarmata.
-Ce zici?
-Ce sa zic?
-Nu ai fost atenta la ce am zis pana acum?
-Mnu scuze.
Adevarul este ca nu ma puteam concentra la nimic de cand venise Damon aici. Desi vroia sa para relaxat era de fapt foarte ingrijorat. Se pare ca unul dintre cei mai batrani vampiri iar Damon nu-si da seama de ce vine. E ingrijorat crezand ca vine dupa el. Acum cativa ani se mai intalnise cu el, nestiind cine e s-au luat la bataie pentru o fata pe care oricum vroiau sa o omoare. Damon si-a dat seama doar dupa ce ia infipt tarusul in inima iar el si-a revenit imediat, incepand sa se plimbe pe strada cu tarusul in inima care pare sa nu-l deranjeze de loc.
De atunci Damon incearca sa evite orice intalnire cu vreun vampir batran si excesiv de puternic.
De asemenea ma intrebat daca am de gand sa-l transform pe Alexander spunandu-mi ca ar fi bine. Dar nu stiu ce ar trebui sa fac.
-Vanessa?
-Ce?
Am intrebat intorcandu-mi capul spre Alexander.
-Iubito ce se intampla?
-Nimic.
-La ce te gandesti?
-La nimic.
-Pai acest nimic te consuma de o ora. Ora in care tot incerc sa te conving sa mergem in vacanta.
-Ce vacanta?
-Pai o vacanta de cateva zile la Paris sau Milano. Ramane ca tu sa alegi unde. Sau poate ai vrea doar noi doi pe o insula pustie.
-Te-ai bloca pe o insula pustie cu un vampir?
-Da daca acel vampir ai fi tu.
-Aha!
-Deci unde vrei sa fie?
-Immmm iti spun diseara.
-De ce?
-Vreau sa ma gandesc bine unde sa mergem.
-Bine iubito.
S-a apropiat mai mult de mine unindu-si buzele de ale mele. Dinti lui se jucau cu buza mea de jos muscand-o si rontaind-o. Oricat as fi vrut sa uit de tot si sa ma pierd in bratele lui, nu reuseam sa-mi scot din cap problemele lui Damon.
-La ce te gandesti?
Se pare ca iar m-au purtat gandurile departe avand in vedere ca Alexander se chinuia sa imi dea jos tricoul dar nu prea reusea.
-Ma gandeam ca esti nerabdator.
-Foarte.
A spus aplicandu-mi niste saruturi pe gat si nelipsitele muscaturi.
-Iti cam place sa musti!
-Chiar foarte mult.
Ma luat in brate asezandu-ma pe masa, in timp ce mainile lui imi mangaiau fiecare centimetru de piele eu ma chinuiam sa-i dau jos tricoul.
-Nerabdatoare?
A intrebat chicotind in timp ce ma saruta pe gat, jucandu-se cu marginea tricoului meu.
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...