Ness POV
Dupa plecarea musafirilor neasteptati Kyle s-a retras inapoi in dormitor iar eu am mers la subsol pentru a lua niste pungi cu sange. Nu mai bausem de ceva vreme iar usturimea din gat incepea sa se simt mai tare.
De o vreme incep sa cred ca sunt blestemata. Ori de cate ori sunt fericita apare cineva si distruge tot. Ultimul lucru de care aveam nevoi acum erau amenintarile de la fostii prieteni ai lui Kyle. Nu vreau sa-l pierd chiar credeam ca nu mai poate aparea nimic care sa ne poate despartii, dar se pare ca m-am inselat.
Pun pariu ca va urma o perioada groaznica. Ingerii sunt greu de invins mereu cand vor ceva obtin fara prea mult efort, iar de date asta il vor pe Kyle al meu, dar eu nu voi accepta. Voi lupta pentru el pana la moarte de data asta nu-l mai las sa plece asa usor. El e tot ceea ce am nevoi, se spune ca vampiri sunt creaturi moarte deci noi nu avem suflet sau inima, dar el reuseste sa dezghete acel organ din corpul meu si sa-l faca sa fie doar al lui. Stiu ca nu ma va lasa sa lupt mereu isi face griji pentru mine, chiar si acum il aud cum se plimba prin camera in incercarea de a gasi o solutie pentru a scapa cu viata, bineinteles eu ca doar nu se gandeste la el.
Ei bine poate el nu se gandeste la el dar eu ma gandesc doar la el, nu pot sa accept gandul ca peste cateva zile poate nu il voi mai vedea, nu ii voi mai simti buzele cum imi dezmiarda pielea sau atingerile lui fierbinti si catifelate. Zambetul lui e tot ce am, fara el ochii mei sunt in ceata. Se spune ca atunci cand iubesti pe cineva trebuie sa-i dai drumul, dar eu nu vreau sa fac asta. Nu pot sa fac asta. Fara el viata mea nu ar mai fi viata, de fapt fara el nu as mai avea viata. El e tot ce vad, el e tot ce simt , el e tot ce aud, el e tot ce vreau iar el e tot ce am. Si nu pot lasa pe nimeni sa-mi ia tot ce am, nu pot permite sa se intample asta.
Viata pentru mine avea o singura culoare inainte sa-l intalnesc, adica negru pur si simplu el e lumina de pe cerul meu si il vreau. Il vreau pentru tot restul eternitatii mele, nu mai concep viata fara el si cred ca nici el nu concepe viata fara mine.
Cu mintea in alta parte am golit trei pungi cu sange, le-am aruncat la gunoi dupa care am urcat inapoi la etaj in camera noastra. Kyle inca nu isi gasise loc se tot plimba dintr-o parte in alta ingrijorarea putandui-se citii pe fata. M-am asezat pe marginea patului in liniste privindu-l si gandindu-ma la o modalitate de a scapa de problema.
Nu pot sa-l vad asa. Arata mai in varsta cu cativa ani din cauza grijilor, ma ingrijoreaza, parca s-ar fi adunat pe fata lui toti norii negri de pe cer.
- Kyle?
- Da?
Mi-a raspuns intorcandu-se spre mine trist si ingandurat.
- Va fi bine!
A venit si s-a asezat langa mine luandu-ma in brate. Ma strangea cu putere la piept asigurandu-mi tot sprijinul lui. Buzele mele le cautau cu foame pe ale lui. Cand ne-am unit am lasat toti muschii sa ni se relaxeze bucurandu-ne de cel mai dulce si mai pasional sarut pe care ni l-am oferit vreodata. Am pus in acel sarut toata dragostea si grija pe care ne-o purtam unul altuia.
Ma intins usor pe spate urcandu-se peste mine fara sa rupa sarutul. Mainile lui erau deja pe sub tricoul meu rasfatandu-mi sanii prin sutien. Sarutul nostru a fost intrerupt doar pentru a-mi da jos tricoul. I-am dat si eu lui jos tricoul trecand imediat la pantaloni pe care i-am facut sa dispara.
- Nu e corect!
- Ce nu e corect?
- Ca esti mai imbracata decat mine.
- Pai rezolva problema.
- Mmmmm cu mare placere.
In mai putin de un minut am ramas goala in fata lui, acum el fiind cel mai imbracat dintre noi doi asa ca m-am gandit sa rezolv si eu asta. Buzele lui moi imi dezmierdau sanii intariti iar mainile imi dezmierdau corpul. Imi musca si sugea sfarcurile de parca ar fi vrut sa ia viata din ele. A lasat mainile sa-i inlocuiasca buzele in timp ce acestea urcau pe gat lasand urme umede si muscaturi adanci in urma. Ne-am unit din nou buzele intr-un sarut pasional si romantic in care fiecare incerca sa ia in posesie limba celuilalt. In acest moment am nevoie de buzele lui mai mult decat orice pe lume.
Buzele ni s-au desprins coborand cu ele in spre abdomen pe care la sarutat si rasfatat la fel ca pe sani, lasand din loc in loc si cate o muscatura. Buzele lui coborau din ce in ce mai jos facandu-ma sa ma umezesc mai tare. Intr-un final mi-a atins feminitatea cu buzele sarutand-o usor si cu grija.
- Mereu atat de pregatita pentru mine! Ador asta!
Buzele mele nu puteau articula nici un cuvant, singurele cuvinte pe care le puteam rosti erau gemete. Gemetele produse de buzele si mainile lui pricepute. Si-a infipt limba in mine facandu-ma sa gem mai tare si sa-mi arcuiesc spatele de placere. In timp ce cu limba si buzele imi rasfata feminitatea mainile lui imi strangeau sanii creindu-mi mai multa placere.
Mi-a parasit interiorul fierbinte si umed si ma luat in brate punandu-ma la el in poala. Ma patruns usor lasandu-ma pe mine deasupra lui, acordandu-mi mai multa libertate in miscari. Intrausor in mine facandu-ne pe amandoi sa gemem.
Buzele noastre erau nedespartite, limbile nu conteneau lupta in dominatie si supunere, din cauza placerii imi infigeam unghiile in spatele lui, dar nu parea sa-l deranjeze ci din potriva de fiecare data cand faceam asta elibera un marait care reusea sa ma excite si mai tare. Nu marise de loc ritmul ceea ce imi placea. Imi placea ritmul asta esta tandru si pasional. Sanii imi erau rasfatati de mainile lui puternice care mai coborau din cand in cand si pe fund strangandu-l cu putere.
Faceam dragoste cum nu am mai facut vreodata, faceam dragoste de parca asta ar fi fost ultima data, poate chiar va fi ultima data. Ma muscat de buze facandu-ma sa renunt la acest gand negru.
In scurt timp trupurile noastre au fost zguduite de un orgasm asteptat de amandoi. Am ramas imbratisati in aceeasi pozitie. Mi-am asezat capul pe pieptul lui pentru a ma linisti dupa efortul depus.
- Hmmmmm…
- Ce este?
Am intrebat ridicandu-mi privirea spre el.
- Am facut dragoste de parca ar fi ultima data!
- Sper ca nu va fi.
- Nu va fi. Iti promit!
- Kyle?
- Da.
- Te iubesc!
- Si eu te iubesc printesa mea!
Mi-a ridicat barbia si mi-a sarutat buzele cu tandrete si pasiune. Parca pe zi ce trece il iubesc mai mult pe baiatul asta. Il ador, voi face tot posibilul sa-l tin langa mine si sa-l fac fericit. Stiu ca voi putea sa fac asta, am incredere in mine si am incredere in dragostea pe care ne-o purtam. Nu sunt intreaga fara el, il vreau pe vecie si va fi al meu pe vecie.
Jur!
Hey! Ce faceti? Cum stati cu scoala? L sper ca bine (deocamdata).
Va multumesc ca imi cititi si apreciati cartea, stiu ca am greseli de ortografie dar le voi corecta (candva). Va rog daca ati putea sa lasati comentarii mai lungi, nu ma intelegeti gresit le apreciez si pe cele scurte si la obiect („Next”) dar chiar nu m-ar deranja sa citesc niste romane sub forma de comentarii. Dar si asa va apreciez pe cei care comentati.
Mult succes la scoala si toate cele bune.
Kisses and hugs!
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...