Neasty night

13.7K 517 14
                                    

Dupa ce am mai dansat putin in club a venit randul si celui de al doile show in particular. M-am schimbat dinnou de data asta am luat doar un sutien albastru cu alb care imi acoperea destul de bine sanii si peste o bluzita care se lega sub sani si o pereche de pantaloni albi foarte scurti si foarte stramti plus o pereche de platforme albe.

Am intrat in camera slab luminata unde ma astepta un barbat foarte bine facut pot sa spun asta deoarece avea camasa desfacuta lasand la iveala un corp bine lucrat dupa care ar saliva orice femeie. Avea parul negru ca taciunele tuns scurt aratand divin, ochii albastri ca oceanul si un zambet divin. M-am apropiat ca o felina de el zambinduii lasciv.

Muzica a inceput asa ca am inceput si eu sa-mi unduiesc corpul lasciv pe melodie. Misteriosul domn ma privea cu niste ochii plini de dorinta fiind gata in orice moment sa sara pe mine si sa ma dezbrace. Parca vrand sa vad cat de mult rezista am mers si m-am pus in bratele lui incolacindu-i gatul cu mainile si incepand sa gem in urechea lui. Se pare ca nu a rezistat mult si si-a pus mainile pe fundul meu strangandu-l cu ardoare lipindu-ma si mai mult de barbatia lui intarita care pulsa de viata. M-am lasat usor pe spate si el si-a bagat fata in pieptul meu incepand sa-l sarute cu multa pasiune.

-Cum te numesti frumos demon al placerii?

-Ness. Dar tu?

-Kyle.

-Immmmmmm Kyle. I-am gemut in ureche.

-Ohhhhhhhh!!!

Si-a lipit buzele de ale mele prima data nu am vrut sa raspund dar avea niste buze atat de moi, fine si dulci incat nu m-am putut abtine si am intrat si eu in joc. Mi-a lins usor buza de joa vrand sa ma faca sa-mi deschid gura dar nu a mers si am continuat sa ma joc cu el. Si-a bagat o mana pe sub bluzita punand-o posesiv pe sanul stang si strangand cu putere obtinand de la mine un geamat impotriva buzelor lui umede, m-a muscat de buza inferioara si mi-am deschis gura patrunznd-o puternic cu limba lui. Simtind gustul limbii lui dulci am inceput sa ma joc cu ea. Limbile noastre dansau un tango lasciv care ne stisfacea pe amandoi.

Simtindu-ma din ce in ce mai excitata am inceput sa ma frec de barbatia lui ceea ce la facut sa maraie.

-Fii cumint micuto!

-Immmm si daca nu vreau?

M-a intors cu spatele spre el si si-a lipit pieptul de spatele meu, mi-a departat picioarele si si-a pus o palma pe feminitatea mea incepand s-o frece usor si cu cealalta palma a inceput sa-mi maseze un san.

-Ca daca nu patesti asta printes-o.

Nu mai puteam sa zic nimic felul in care isi misca degetele ma inebunea. Tot ceea ce puteam face era sa gem de placere.

-Immmmmm Kyle!!!

M-a aruncat jos si am cazut in fata lui in patru labe s-a last si el in jos si si-a pus mainile pe fundul meu incepand sa-l stranga cu posesivitate. I-am simtit buzele urcand si coborand pe picioarele mele ceea ce ma excita si mai tare.

M-a intors cu fata la el si ma ridicat pentru al putea saruta. De data asta eu la-am muscat obtinand de la el un geamat urmat de un marait care ma excitau si mai mult. S-a desprins din sarut si ma privit adanc in ochii pierzandu-ma in oceanele lui verzi mirifice. Si-a pus ambele maini pe sanii mei si a inceput sa-i stranga usor. Mi-a desfacut bluzita iar eu m-am lasat pe spate si mi-am desfacut mai mult picioarele lasndu-l pe el sa se aseze mai bine pe mine.

Nu stiu ce ma facut sa reactionez asa nu am mai facut asta niciodata dar felul in care isi misca mainile si buzele ma inebuneste. Il vreau, vreau sa-i simt atingerea peste tot vreau sa-mi descopere tot corpul cu buzele lui calde si moi. Sirul gandurilor mi-a fost intrerupt de muscatura lui. Nu stiu cand dar ma lasat fara sutien incepand sa se joace cu sfarcurile mele rozalii intarite obtinand de la mine nenumarate gemete de placere.

-Immmmm ce bombonele dulci ai.

A luat un sfarc in gura incepand sa-l linga si suga cu ardoare la final muscandu-l usor in acest timp masand si celalalt san cu mana, dupa ce mi-a dezmierdat sanul drept a trecut si la cel stang care abia astepta dulcea lui tachinare.

-Kyle....

-Mai vreau sa te aud iubito, mai spune-mi inca odata numele dar mai tare te rog. Ca si hipnotizata i-am mai spus odata numele.

-Kyle.

-Da iubito.

A urcat cu sarutarile pa gat lasand urme mici pe unde treceau buzele lui muscand usor din carnea mea uda. Mi-a capturat buzele intr-un sarut plin de senzualiatate si pasiune pana ma lasat fara aer. Dupa ce sa mai jucat putin cu buzele mele a coborat din nou cu saruturile pe gat si abdomen. Mi-a dat pantaloni jos si si-a pus degatul mare pe feminitatea mea fierbinte apasand usor.

-Ohhhhhhh pisicuta mea esti atat de uda si fierbinte.

La auzul vorbelor lui m-am inrosit. Si-a dat jos camasa si sa lasat cu capul in jos pana a ajuns la nivelul feminitatii mele.

A inceput sa dezmierde acel loc cu sarutari mici si umede. A tras de materialul chiloteilor in sus frecandul de fluturasul meu mult prea ud si doritor dejea. Mi-a dat jos chilotei si a inceput sa preseze usor zona cu doua degete. Dupa ce a incetat sa ma amageasca cu degetele si pus buzele si a inceput sa suga, sa framante si sa linga acel loc.

-Esti delicioasa micuto.

Nenumarate gemete de placere imi paraseau buzele infierbantate. Si-a introdus varful limbii si am inceput sa gem si mai tare.

-Kyle immmmmm! Ahhhhhhhhhh!

Dupa inca cateva minute de tachinare ucigatoare sa last peste mine simtiindu-i organul foarte intarit peste fluturasul meu ud. Mi-a sarutat scurt buzele si sa ridicat incepand sa ma imbrace. Ma atingea cu mult groja mai asternand cate un sarut din cand in cand. Dupa ce ma imbracat sa asezat inapoi pe scaun si ma asezat si pe mine in bratele lui.

-Esti foarte dulce mititico. Cati ani ai?

-17.

-Immmm atat de mica si inocenta si totusi ata de priceputa intrale iubirii, mic ingerasi.

M-a mai sarutat inca odata pasional si sa ridicat.

-Nu vreau sa te simti jignita dar. Si nu a mai continuat propozitia in schimb am simtit ceva in buzunarul de la spate.

-Nu te rog nu.

-Shhhhhhhh placerea mea iubito.

M-a mai sarutat inca odata si a plecat.

In restul serii am mai danst in club dar tot cu gandul la Kyle.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum