Ness POV
Urletele si zgomotele de jos m-au trezit din dulcea moleseala a somnului. Am iesit din camera vrand sa aflu ce se intampla. Pe hol nu era nici o miscare asa ca am coborat scarile la parter. Pe jos erau intinse cateva fete moarte, baltile de sange scaldandu-l in caldura lor. Din spatele meu se auzeau niste zgomote, am vreut sa ma intorc dar am simtit o lovitura puternica in cap ceea ce ma facut sa cad la pamant. Intunericul abisal ma cuprinsese facandu-ma sa inchid ochii si sa ma las prada celui care ma lovise.
Alexander POV
Somnul mi-a fost intrerupt de niste tocuri care se loveau cu brutalitate de podea. Am deschis incet ochii vrand sa traiesc inca visul pe care l-am avut. O femeie blonda ma privea nervoasa si nerabdatoare avand in vedere ca tot dadea din picioar.
-Unde e?
-Cine?
-Stephanie!
-La coltul strazii!
-Ce? Despre ce vorbesti?
-Ce, nu te refereai la cateaua aia care tot venea pe aici?
-Nu geniule, eu ma refeream la fosta ta sotie!
-Pai si eu tot la ea ma refeream!
-Hahaha foarte amuzant! Acum spune unde e!
-La mine nu e!
Am spus in timp ce ma ridicam de pe canapea. M-am asezat pe fotoliul de la birou si mi-am turnat un pahar de whisky. Stiu ca e cam devreme dar am nevoie de ceva sa ma trezeasca.
-Tot aici esti?
-Nu plec de aici pana nu imi spui unde e!
-De unde sa stiu eu?
-Pai ieri a mers sa o vada pe Ness aia si dupa nu s-a mai intors!
-Stai unde a fost?
Si-a dat seama ca spusese ceva ce nu trebuia. S-a intors cu spatele la mine dand sa plece dar am prins-o de mana si am intors-o cu fata la mine. I-am pus mana in gat privind-o serios in ochi.
-Unde e Ness?
Nu a vrut sa imi raspunda asa ca am scos pistolul si i l-am indreptat spre piept.
-Unde e?
-Nu stiu!
-Serios!
Am impuscat-o in picior facando sa cada la pamant. M-am lasat la acelasi nivel cu ea si i-am bagat mana in par facand-o sa ma priveasca in ochi.
-Urmatorul glont iti va strapunge creierul daca nu imi spui unde e!
-La marginea orasului in centrul padurii exista o casa parasita unde stau proxenetii acolo e!
A spus gafaind de durere. Am lasat-o acolo intr-o balta de sange, din fericire nu iera moarta inca. Mi-am sunat partenerii spunandu-le sa se inarmeze si sa vina cu mine.
In mai putin de o ora ajunsesem la acea casa parasita. Am inconjurat-o sa ne asiguram ca nu e nimeni pe afara. Intrand inauntru privirea ne-a fost dezgustata de cadavrele care zaceau pe jos in balti de sange. Am urcat la etaj cautand in toate camerele. In ultima camera in care am intrat ridicasem cearsaful de pe pat cazand o greutate pe piciorul meu. Ceasul Vanessei era la picioarele mele. M-am aplecat si l-am luat de jos strangandu-l in mana. A fost aici! Dar unde e acum?
Chuck intrase in camera ingrijorat.
-Ai gasit ceva?
-Ceasul ei!
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...