Ness POV
Cum am intrat in casa m-am trantit cu fundul in sus pe canapea. Kyle s-a asezat langa mine si mi-a pus picioarele la el in poala. Mi-a dat sandalele jos si a inceput sa-mi maseze talpile.
-Ma gadili!
A inceput sa ma muste de talpi facandu-ma sa rad.
-Aaaaaaaa! Hahahahaha!
-Imi dansezi in seara asta?
-Sunt obosita!
-Daca iti fac un masaj iti revii?
-Immmm poate!
M-am pus la el in brate si am inceput sa-l sarut. Ma luat in brate si am mers in dormitor, ma asezat pe pat si a mers pana in baie de unde a luat o sticluta si a venit inapoi.
-Ce e acolo?
-Ulei de trandafiri.
-Pentru?
-Masaj. Dezbraca-te!
A inceput sa se dezbrace ralid pentru a ma putea provii pe mine. Dupa ce a terminet m-am ridicat in picioare si am inceput sa-mi desfac incet nasturii de la camasa facandu-l sa-si iasa din minti, dupa ce am scapat de camasa si pantaloni am inceput sa ma joc cu sutienul. Statea doar in boxeri in fata mea si cu sticluta de ulei in mana provindu-ma hipnotizat. Mi-a dat sutienul la o parte incepand sa maseze un san.
-Da-ti tot jos!
L-am ascultat si am ramasa goala in fata lui. M-a intins in pat pe burta asezandu-se langa mine in genunchii si incepand sa-mi maseze spatele cu uleiul parfumat.
-Immmmm! Te pricepi la masaj.
-Doar pentru tine!
Mi-a masat spatele, fundul si picioarele mii de gemete parasindu-mi buzele. M-am intors pe spate lasndu-l sa-mi priveasca sanii intariti de atata placere. A turnat putin ulei in mana si a inceput sa-mi maseze sanii facandu-ma sa-i soptesc numele.
-Immmmm Kyle!
A coborat cu mainile din ce in ce mai jos, incepand sa maseze acea zona incinsa si umeda. Mainile lui au parasit repede zona fiind inlocuite cu buzele lui umede si pricepute. Nu a durat mult si mi-am infipt mainile in parul lui negru matasos. Buzele lui rasfatau acea zona, limba lui tragea dare de foc pe clitorisul meu facandu-ma sa gem incontinuu.
-Kyyyyyle!
-Ador cand imi rostesti numele.
Si-a afundat limba in feminitatea mea facandu-ma sa-mi incord spatele si sa gem mai tare.
-Esti atat de dulce!
-Immmm opreste-te, te rog!
-Mai lasama putin esti delicioasa.
-Ahhhhh!
A inceput sa linga din ce in ce mai tare acea zona si sa o framante cu dintii. A continuat sa ma amageasca inca vreo 5 minute dupa care sa oprit si s-a asezat langa mine. Inca gafaiam de placere, avand tot corpul incordat.
-E randul tau!
-Lasa-ma 10 minute sa-mi revin te rog!
-Sigur iubito!
M-a tras la el in brate mangaindu-mi spatele si pupandu-ma pe par. Ii mangaiam abdomenul cu unghiile ca sa ma mai relaxez.
-Immmmm fii cuminte!
-Ce am facut?
-Ma mangai pe abdomen!
-Si?
-Ma excita atingerea ta acolo!
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...