Changing my life

6.7K 215 32
                                    

Ness POV

Un brat puternic ma tinea strans lipita de un piept tare si fierbinte. Razele soarelui care apune au reusit sa ma trezeasca. M-am intors cu spatele la fereastra dand cu ochii se un Damon somnoros si dulce care dormea ca un ingersi. Parul ii era in toate partile cateva fire asezandui-se pe ochi facandu-l sa arate dulce dar si sexy in acelasi timp.

Mi-am apropiat buzele de gatul lui sarutandu-l usor pentru a nu se trezii, dar nu a functionat dupa cateva minute l-am auzit gemand simtind cum ma strange din ce in ce mai tare la pieptul lui.

Si-a coborat mainile pe fundul meu strangand cu ardoare ceea ce ma facut sa gem de placere.

-Immmmm!

Avea ochii inca inchisi dar a inceput sa rada.

-De ce razi?

-Nu te-ai putut abtine sa nu sari pe mine!

-Aha!

Am spus ridicandu-ma de langa el si indreptandu-ma spre baie. Inainte sa apuc sa ating clanta l-am simtit intrand brutal in mine. Mi-a lipit corpul de perete penetrandu-ma din ce in ce mai tare. Nu puteam sa imi stapanesc gemetele de placere. Si-a lipit buzele de gatul meu impingandu-se din ce in ce mai tare in mine.

Nu ma lasa sa ma misc deloc ma tinea captiva intre el si perete. Stateam cu fata la perete sprijinindu-ma cu mainile de el. Si-a pus mainile pe sanii mei strangandu-i cu putere ceea ce a facut ca un nou val de gemete sa-mi paraseasca gura.

Cred ca nu ma lasat sa plec de acolo timp de doua ore. In aceste ore am atins de multe ori punctul maxim al placerii. Trebuie sa recunosc ca Damon este tare priceput la ceea ce face.

Dupa ce mi-a dat drumul am intrat in baie si am dat drumul la apa lasand cada sa se umple de apa. Am adaugat spumantul si pe urma am intrat lasand apa calda sa ma rasfete.

Mii de ganduri despre cum s-a schimbat viata mea imi treceau prin minte.

Prima data clubul, am ajuns dansatoare. Acolo m-am indragostit pentru prima data. Problema e ca m-am indragostit de baiatul nepotrivit. L-am iubit pe Kyle chiar foarte mult dar cuvintele pe care mi le-a spus, au durut mult si inca dor. Pe Alexander il vedeam mai mult ca pe un prieten sau frate dar nu cred ca m-as putea indragosti de el sau poate da dar nu stiu. Pe el nu vreau sa il dezamagesc.

Momentele prin care am trecut m-au dat total peste cap. Rapita, batuta, violata, drogata nu e prea usor sa treci peste asa ceva. Chestiile astea mau schimbat mult, am omorat atat de multi oameni si nici macar nu regret. Bine poate ca acum am asta in esenta, sa omor oameni fara sa regret dar nu am regretat nici cand eram om. De ce sa ii las pe altii sa ma distruga cand ii pot distruge eu pe ei.

Acum am ajuns sa dorm ziua si sa fiu activa noaptea. Mai e si noul meu mod de a ma hranii. Dar pentru asta nu voi ucide oameni sau constrange. Ma voi hranii cu pungile pe care le aduce Damon de la spital, macar sunt sigura ca daca ma voi hranii din ele nu exista sansa sa omor pe cineva.

Immmm Damon, pot sa spun ca imi este drag, ii multumesc pentru ceea ce a facut pentru mine. Chiar ii sunt indatorata pentru asta.

Niste degete foarte reci si fine se plimbau cu tandrete pe mana mea. Mi-am intors privirea pentru a vedea chipul zambitor al lui Damon.

-Ce faci? Ma intreba el zambindu-mi seducator.

Nu i-am raspuns doar am zambit tragandu-l de mana. A intrat in cada langa mine luandu-ma in brate. Mainile lui ma mangaiau pe abdomen si brate dandu-mi senzatii nemaipomenite. Chiar adoram atingerea lui atat de fina si delicate.

-La ce te gandesti?

-La noua mea dieta.

A inceput sa chicoteasca si ma strans mai tare in brate.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum