Ness POV
Pentru prima data dupa mult timp am avut parte de un somn linistit, fara cosmaruri pe un pat foarte confortabil.
Razele soarelui imi rasfatau pielea eliberata de caldura cearsafurilor. Stiu ca de obicei, defapt de cand m-am nascut pielea mea era mai rece si mai alba decat a celorlalti oamenii, dar asta nu m-a deranjat niciodata din potriva primeam multe complimente pe urma tenului meu alb si fin. Dar azi parca eram mai rece decat de obicei.
Imi era cam foame asa ca m-am ridicat din pat. Facand asta am observat ca purtam un tricou negru simplu, dar pe masura unui barbat nici de cum a mea. Un miros divin mi-a inundat narile, simteam cum gingiile incep sa ma usture si gatul sa ma arda. Pe masuta din fata patului erau cateva pungi de sange, am luat una si am dus-o usor la gura. Dupa socul si dezgustul primei inghitituri, organismul meu nu se mai putea oprii cerand din ce in ce mai mult. Am terminat repede prima punga trecand si la celelalte de pe masa. Dupa ce am terminat toate pungile de pe masa usturimea incetase aproape de tot.
Foamea fiindu-mi potolita am intrat in baie cu gandul de a face un dus. Mi-am dat jos tricoul si spre surprinderea mea aveam lenjeria pe mine. La gat aveam un lantisor cu un medalion in forma de patrat albastru cu un insemn in centru, ca o stea. Nestiind de unde e l-am lasat la gat si am intrat la dus. Dupa cateva ore petrecute in dus, am iesit punandu-ma in fata oglinzi.
Nu sunt una din acele fete care sta cu orele in fata oglinzii pentru a se admira dar trebuie sa recunosc ca aratam bine. Tenul atat de alb, curat si fin ma facea sa arat ca o printesa din basme. Ochii mei erau mult mai verzi, buzele mai rozalii imbiindu-te sa le gusti. Corpul meu era mai tonifiat si mai bine proprtionat. Am dat jos lantisorul de la gat dar cum am facut asta am simtit ca soarele ma arde asa ca l-am pus la loc cu viteza luminii.
Cred ca imi place sa fiu vampir. In baie am gasit niste haine de schimb. Lenjeria era de un albastru inchis superb, peste am luat o bluza gri inchis larga si lunga care imi aluneca de pe un umar si o pereche de blugi albastru inchis foarte stramti iar in picioare o pereche de cizme negre cu tinte. Am iesit din baie si din camera pornind in cercetarea casei.
Oare cine m-a transformat? De ce a facuto? Ce vrea de la mine? Totusi cu toate aceste intrebari nu puteam sa nu ma bucur ca scapasem insfarsit de traficantii aia nenorociti. Cu gandul in alta parte am intrat in bucatarie de unde se auzeau niste zgomote. Un baiat aranja niste pungi cu sange in frigider stand cu spatele la mine.
-Buna dimineata!
Vocea lui suava a sunat ca o alarma in capul meu. Nu ma privea, trebaluia in continuare prin frigider.
-Neata! Ce faci? L-am intrebat apropiindu-ma de el.
-Ti-am mai adus niste sange.
A spus intorcandu-se spre mine cu o punga de sange in mana. Cand s-a intors am ramas traznita ochii aceaia albastri, parul negru si zambetul ala naucitor era baiatul din halucinatiile mele. Ma uitam hipnotizata la el in timp ce el ma privea amuzat.
-S-a intamplat ceva?
A intrebat zambindu-mi pervers. Nu am spus nimic doar am luat punga de sange din mana lui, m-am asezat la masa si am inceput sa beau din deliciosul sange. Si-a turnat si el intr-un pahar niste sange asezandu-se langa mine.
-De ce m-ai transformat?
-Pentru ca esti frumoasa si pentru ca ma plictiseam!
-Si te-ai gandit sa ma transformi in jucaria ta?
-Ceva de genul!
A spus chicotind. I-am dat un pumn in umar vroiam sa fie din joaca dar se pare ca nu mi-am dozat bine noua putere si l-am lovit cam tare.
-Scuze nu am vrut! Am spus incepand sa il masez pe umar in zona lovita.
-Se mai intampla! Apropo cum te cheama?
-Vanessa dar poti sa-mi spui Ness!
-Eu sunt Damon!
-Ce e cu lantisorul asta?
Am intrebat facand semn spre lantisorul de la gatul meu.
-Pai dupa cum ti-ai dat seama suntem vampiri, suntem vulnerabili la soare, ne arde. Lantisorul tau si inelul meu, a spus aratandu-mil, au fost vrajite acum 200 de ani pentru a proteja vampirii de soare si pentru a ne face sa parem mult mai umani.
-Mai avem si alte slabiciuni?
-Pai putem fi ucisi cu tarusuri din lemn si cu gloante din argint. A si usturoiul sau dovleacul nu au nici un efect asupra noastra. Si inca un lucru tare putem constrange oamenii, trebuie doar sa ii privesti in ochi si sa le ceri ce vrei iar ei vor face fara comentarii.
-Tare!
Am terminat de baut sangele din punga dar de data asta nu ma mai simteam satula. Damon a observat asta si ma luat de mana iesind pe usa cu mine in urma lui. Folosisem viteza specifica vampirilor deci drumul la masina nu a durat mai mult de exact o secunda.
-Unde mergem?
Am intrebat in timp ce el pornea masina.
-Sa bem sange proaspat!
A oprit masina langa un club. Mi-a facut semn sa il urmez. In spatele clubului erau niste oameni s-a apropiat de o fata si a muscato de gat, i-a lasat indeajuns sange cat sa nu moara.
M-am apropiat de un baiat, la cat de calm statea sigur era drogat. I-am mirosit gatul si dupa mi-am infipt coltii in pielea lui lasand dulceata sangelui proaspat sa imi invadeze gura. Sangele cald era mult mai bun decat cel de la punga. Bausem destul de mult de la acel baiat dar nu ma puteam convinge sa ii dau drumul. Damon ma tras de langa el, spunandu-mi ca e deajuns. Si intradevar ma simteam satula. Am plecat de acolo lasand corpurile celor doi in urma pe strada.
In drum spre casa ma lasat pe mine sa conduc. Bineinteles ca a facut misto pe seama mea, ca nu stiu sa conduc. Pe bune, ce e cu toti baietii astia, sunt prea fricosi pentru ce se intampla in ziua de azi.
Ajunsi acasa ne-am asezat pe canapea in living iar Damon a inceput sa imi povesteasca despre viata lui. Era una destul de obisnuita, pentru un vampir. Se muta des, facea o gramada de fete sa se indragosteasca de el doar pentru a le parasii in scurt timp. Se cupla cu ele doar pentru sange si sex. Ce gentleman.
Mi-a spus ca ma transformat deoarece a fost impresionat de cum m-am descurcat in spitalui ala. Cu cat sange rece i-am omorat pe cei care au vrut sa imi faca rau. Asta la impresionat cel mai mult si la facut sa creada ca ar fi o mare pierdere daca nu as deveni vampir. Asa ca dupa ce am dat foc spitalului ma asteptat langa padure, ma prins si ma adus la el acasa transformandu-ma.
Restul serii l-am petrecut la fel discutand despre vietile noastre. A trebuit sa ma cert cu el pe tema faptului ca nu sunt emo. Si ca atunci cand am dus cutitul spre piept eram doar drogata si nu stiam ce fac. Am reusit sa il conving pana la urma, dar pun pariu ca subiectul asta nu va ramane asa.
-Ma plictisesc!
A spus el butonandu-si telefonul. Desigur a fost dragut si mi-a luat si mie un telefon chiar unul super, Samsung Galaxy S4, ce frumos din partea lui.
-Si ce ai vrea?
Am intrebat cu ochii in telefonul meu.
-Sa facem sex!
Era sa il scap din mana cand am auzit. M-am ridicat de pe canapea si am mers sa ma pun la el in brate. I-am incolacit mijlocul cu picioarele, iar el ma luat in brate incepand sa ma sarute pe buze.
Buzele lui erau atat de moi si de fine incat cu greu m-a puteam abtine sa nu le musc. Gemetele ni se zdrobeau de buze crescand placerea. Am inceput sa ma frec lasciv de barbatia lui facandu-l sa maraie. Ma luat in brate mergand repede spre dormitor.
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...