Ness POV
-Cand ai fost muscat?
-Azi dimineata.
-Unde?
-In spatele unui club de noapte. Am iesit sa ma hranesc si se pare ca cea pe care o alesesem era iubita unui varcolac.
Continuam sa-l strang in brate crezand ca asta este sansa lui de a scapa. Nu vreau sa-l pierd, doar pe el il mai am. Mainile lui desenau cercuri pe spatele meu incercand sa ma linisteasca. Ce nostim, chiar si in astfel de momente tot el trebuie sa ma linisteasca pe mine.
-In cat timp isi face efectul o muscatura de varcolac?
-Pai, pana diseara voi fi mort.
Un fior de gheata mi-a strabatut trupul, facandu-ma sa tremur la auzirea acelor vorbe.
-Nu vei muri.
Am spus ridicandu-mi capul de pe pieptul lui si privindu-l in ochii. Nu a spus nimic doar m-a strans mai tare in brate.
-Sangele lui Jasper te-ar putea salva?
-Nu.
Nu stiu de ce dar ma asteptam la un astfel de raspuns, desi mi-as fi dorit sa ma insel.
-Esti sigur ca nu exista nici-un inger prin zona?
-Foarte sigur.
-De unde stii?
-Nu prea le place sa imparta aerul cu vampiri sau varcolaci. Asa ca daca vreun vampir se rataceste prin zona unde sunt ingeri acestia il ucid sau in cel mai bun caz doar alunga.
-Aha.
M-am ridicat din bratele lui si l-am ajutat sa se intinda pe canapea. Am coborat la subsol sa-i aduc niste pungi cu sange. Intoarsa inapoi Damon era in aceasi pozitie in care l-am lasat. Fruntea ii era plina de transpiratie, am adus un prosop cu care i-am tamponat fruntea. Dupa ce a golit pungile de sange s-a intins inapoi pe canapea.
Nu am reusit sa-l conving sa merge sus sa se poata aseza in pat, dar nu am insistat prea mult, nu vreau sa-l exasperez.
Fara sa-mi dau seama gandu-l mi-a zburat la Kyle, sper ca e bine. Partea egoista din mine spera ca a gasit un inger desi stiu ca asta ar fi foarte periculos. Dar nu ma pot abtine nu vreau ca Damon sa moara, mai ales in bratele mele stiind ca eu nu am facut nimic sa-l ajut.
Ma plimbam agitata prin casa neavand ce altceva sa fac. Nu piteam sa-l las singur pe Damon si sa merg pe strada sa urlu dupa un inger dar nici sa stau degeaba si sa vad cum se stinge usor sub privirea mea.
-Ness?
-Da!
Am sarit pe canapea langa el si i-am luat mana intre ale mele strangand-o la piept.
-Nu pleca, te rog.
Transpira din ce in ce mai tare, a inceput si sa tremure. Nu mai vin odata baietii, nu pot sa-l mai vad asa.
-Cum te simti?
-Am vedenii, parca as retraii momente din trecut, vad persoane pe care le-am cunoscut.
Bietul de el, ii strangeam din ce in ce mai tare mana la piept, facandu-l cumva sa-si aminteasca ca ceea ce se intampla acum este real nu doar o imagine a trecutului.
-Imi amintesc de Norvegia, primi mei ani de vampir, fetele pe care le-am cunoscut si de care doar m-am folosit.
-Ei avand in vedere cum arati sunt sigura ca nu s-au suparat.
Un mic zambet i-a aparut pe fata, iar buzelor le-au scapat cu chicot precum un clinchet de clopotei.
-La inceput secam oamenii de sange doar pentru distractie, consideram ca oricum viata nu le va oferi nimic mai bun. Doar dupa cativa ani mi-am impus sa ucid doar cand imi era foame iar dupa multi ani am ajuns sa ma pot hrani fara sa ucid, dar nici acum nu stiu ce ma determinat sa ma controlez si de fap ce ma determina in continuare.
-Poate faptul ca ai un suflet mare.
-Mda sigur.
-Nu glumesc.
Tremura din ce in ce mai tare, daca o tine tot asa peste cateva ore va fi mort.
Am vrut sa-l sun pe Kyle in speranta ca ma va linisti spunandu-mi ca va veni cu sangele de inger, dar exact canv vroiam sa fac asta usa s-a trantit de perete pe ea intrand un Kyle secat de putere.
In mai putin de o secunda eram in fata lui luandu-l in brate pentru al putea sprijinii.
L-am asezat pe un fotoliu, se pare ca drumul la obosit mai mult decat era necesar. Am vrut sa ma retrag din bratele lui dar nu am putut, ma strangea din ce in ce mai tare la piept.
-Esti bine?
-Da.
Am soptit cu fata lipita de gatul lui.
-Dar tu?
-Mai bine decat crezi.
Am mai stat cateva minute asa, ma lasat sa ma ridic din bratele lui, buzele ii arcuiau un mic zambet fericit.
-Esti bine? Cum ti-ai revenit?
-Poveste lunga. Dar as accepta sangele de inger.
A scos o sticluta mica plina cu lichid rosu. Fra sa stau pe ganduri am luat-o si i-am turnat lui Damon in gura cam un sfert din cantitatea care era in sticluta.
Se pare ca sangele de inger chiar face minuni, deja e in picioare, arata ca si nou parca nici nu ar fi fost bolnav.
-Unde este Jasper?
Am intrebat asezandu-ma langa Kyle.
-Se pare ca la lovit dragostea.
-Hahaha.
-Nu pari prea suparata.
-De ce as fi?
-Pentru ca nu se va mai intoarce.
-Si? Am tot ce-mi trebuie chiar aici.
Am spus privindu-l in ochii, Damon plecase din camera pentru a se hrani.
-Cum esti?
L-am intrebat in timp ce il mangaiam pe frunte.
-Mult mai bine acum.
Mi-a luat mana ducand-o la buze a asezat un sarut pe ea care mi-a trimis fiori in tot corpul. Acum realizez cat de dor mi-a fost de el.
Fara sa mai stau pe ganduri m-am asezat la el in poala incolacindu-mi mainile in jurul gatului lui. El mi-a incolacit mijlocul cu bratele aducandu-ma mai aproape de inima lui calda.
-Acum ca toata lumea e bine imi spui si mie ce esti?
-Sigur.
Am asteptat cateva secunde in tacere crezand ca-mi va spune dar nu s-a intamplat asa.
-Ai de gand sa imi spui acum?
-Ce primesc in schimb?
-Oooooo haide, nu e corect tu stii ce sunt eu.
-Pai bine atunci ce zici de un targ?
-Ce targ?
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...