Wild night

7K 233 4
                                    

Ness POV

Ma trantit in pat asezandu-se peste mine si acoperindu-ma cu sarutari dulci. Mi-a dat bluza jos punandusi mainile pe sanii mei si masandu-i usor prin sutien. Buzele lui suave imi dezmierdau gatul coborand cu sarutarile din ce in ce mai jos lasand doar dare de foc si dorinta in urma lor.

A inlaturat usor bratelele sutienului acoperindu-ma cu sarutari patimase. Nici nu stiu cand sutienul mi-a parasit trupul fiind inlocuit de buzele lui. Si-a umplut gura cu un san de-al meu, a supt micutul sfarc rozaliu cu putere facandu-ma sa gem. Celalalt san era dezmierdat de mana lui priceputa. A aplicat acelasi tratament fiecarui san, ducandu-ma pe culmile placerii.

Ma impins in asternuturile patului presarand pe abdomenul meu sarutari si muscaturi coborand tot mai jos. Intr-o secunda pantalonii imi parasisera pielea incinsa de dorinta, lasandu-ma prada vederii lui satisfacute. Buzele lui imi mangaiau coapsele facandu-ma sa gem mai tare.

-Immmmm Damon! Ahhhhh!

Nu ma scapase si de chilotei insa feminitatea mea fremata de placere sub atingerea fina a degetelor lui. A depus un sarut pe acea zona infierbantata si s-a ridicat de pe mine incepand sa se dezbrace.

Nu am ramas pasiva la placerea pe care mi-a dato asa ca venise randul meu sa-l chinuiesc. L-am impins in pat si m-am asezat peste el, pozitionandu-mi bazinul pe barbatia lui doritoare. Am luat un sfarc intre buze incepand sa ma joc cu el. Unghiile mele desenau diferite forme pe abdomenul lui. I-am acaparat buzele intr-un sarut plin de dorinta, in acest timp mana mea ajunsese sa ii maseze barbatia prin pantaloni. Desi excitat la culme ma lasat in continuare sa imi fac de cap.

I-am dat pantalonii jos concentrandu-ma pe umflatura din boxerii lui. Mainile mele se plimbau necontenite peste ea facandu-l pe Damon sa geama.

-Ahhhhhhh! Mmmmmmm!

I-am dat jos si boxerii, jucandu-ma acum in voie cu barbatia lui. Mi-am apropiat buzele de ea depunand mici sarutari, actiunea asta la cam excitat facandu-l sa ma tranteasca in pat si sa se aseze peste mine.

Mi-a luat gura in posesie cu ferocitate si foame. Mana lui apasa cu putere pe feminitatea mea in timp ce mana mea se juca cu madularul lui. Mi-a luat ambele maini ridicandu-le deasupra capului, tinandu-ma prizoniera.

De data asta buzele lui imi muscau sanii obtinand mii de gemete. A sfasiat cu dintii bucata de material care ma mai acoperea lasandu-ma goala in fata privirii lui infometate.

Limba lui calda se plimba pe feminitatea mea umeda in timp ce mainile lui imi strangeau cu putere sanii.

-Mai rezisti?

A intrebat impotriva feminitatii mele umede. Respiratia lui rece facandu-ma sa ma infior de placere.

-Dar tu?

Am soptit cu respiratia taiata. Nu mi-a raspuns doar si-a afundat limba in mine facandu-ma sa-mi incord tot corpul.

-Ahhhhhhh!

Nu puteam sa imi stapanesc gemetele de placere care imi paraseau buzele infometate. Mi-am infipt mainile in parul lui tragand de el in toate partile, dar asta nu la deranjat cat de putin continuand sa ma excite la culme, penetrandu-ma cu limba. Dupa o perioada destul de indelungata limba lui mi-a parasit feminitatea napustindu-se asupra buzelor mele uscate. In timpul sarutului un deget de al lui a patruns in feminitatea mea, miile de gemete care imi paraseau gura se zdrobeau de buzele lui insetate. Isi misca repede degetul in interiorul meu oferindu-mi senzatii nemaipomenite.

Dupa scurt timp a mai introdus inca un degat dubland placerea. Un al treilea deget si-a facut loc in mine facandu-ma sa-mi pierd firea de atata placere.

Buzele lui imi sugeau cu putere pielea feminitatii in timp ce ma penetra cu cele trei degete.

Nu a durat mult pana orgasmul si-a facit aparitia. Niciodata nu m-am mai simtit asa, tot corpul imi fremata de placere, gemetele inca imi paraseau buzele. Mi-a parasit interiorul punandu-se peste mine si incepand sa ma sarute.

Madularul lui imi presa feminitatea excitandu-ma iar la culme. L-am impins pe pat punandu-ma deasupra lui si incepand sa ma frec de barbatia lui.

Ne mai rezistand a intrat in mine cu putere.

-Ahhhhhhhh!

-Mmmmmm!

Ma lasese pe mine deasupra dandu-mi libertate in miscare. Ma miscam incet si apasat pe el, facandu-l sa maraie. Asta nu a durat mult asezandu-se el deasupra.

-Ma ucizi!

A soptit cu vocea ingrosata de placere in urechea mea. Sa prins cu mainile de cadrul patului in timp ce ale mele se plimbau pe spatele lui lasand mici urme. Picioarele imi erau stranse in jurul bazinului lui, indemnandu-l sa ma patrunda mai tare. Strange cu putere cadrul patului, nu dupa mult timp s-a auzit un pocnet puternic. Cadrul era faramitat in mainile lui puternice. A aruncat bucatile langa pat neoprindu-se din ce facea.

Orgasmul a aparut la amandoi in acelasi timp. Am preluat din nou conducerea stand deasupra lui, dar nu ma lasat pentru mult timp asa trantindu-ma iar in pat. De data asta cu mult mai multa putere facand ca patul sa se rupa sub noi. Nu mi-am putut abtine rasul de data asta.

-Hahahaha!

-Upssss i-au maine altul!

M-a luat in brate si m-a asezat pe canapea punandu-se deasupra mea si continuandu-si treaba. De data sta se misca mult mai repede, aproape iesind si reantrand in mine cu putere. Orgasmul a fost mult mai rasunator de cat data trecuta, semn ca se pricepea foarte bine sa ofere placere femeilor. Nu mi-a parasit interiorul, lasandu-si madularul sa se odihneasca in mine in timp ce mainile lui se relaxau pe sanii mei iar capul lui langa al meu.

-Immmmm! Mi-e sete!

Am spus cu vocea putin ragusita de la atatea gemete si tipete de placere. Nu s-a miscat de langa mine doar si-a muscat incheietura maini si mi-a pus-o la gura. Sangele lui era atat de dulce si de acidulat incat nu ma puteam opri din al bea. Mai scoteam si cate un geamat din cand in cand, sangele lui parca imi electriza tot corpul. A inceput sa se miste incet in mine, dar crescand treptat ritmul. M-am oprit din baut sange, incheietura lui vindecandu-se pe loc.

L-am impins pe jos asezandu-ma pe el. Ma miscam mult mai repede de data asta facandu-l sa geama. Era placut sa stiu ca pot sa ii ofer placere cam la fel cum imi ofera si el mie. De data asta nu a mai protestat si ma lasat pe mine deasupra pana la sfarsit.

M-am trantit pe covor langa el, asezandu-mi capul pe pieptul lui puternic. Mi-a incolacit talia cu ambele brate lipindu-ma mai tare de el.

Soarele deja rasarea dar oboseala a pus stapanire pe noi asa ca am adormit imediat, bucurandu-ne de linistea diminetii.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum