I don't care!

5.8K 207 6
                                    

Ness POV

-Buna, Alexander! Ce faci aici?

-Si eu care credeam ca ti-a fost dor de mine. Sau poate macar foame!

La replica asta era sa scap paharul cu alcool din mana. L-am privit nervoasa, dar se pare ca privirea mea nu reusea sa-i faca zambetul de pe buze sa dispara. M-am apropiat de el privindu-l din ce in ce mai insistent, vreau sa-l constrang pentru a uita ce s-a intamplat acum cateva ore.

-Nici sa nu te gandesti.

A spus intorcandu-si capul pentru a nu-i mai vedea fata.

-Despre ce vorbesti?

Am intrebat inocenta zambind. S-a intors din nou spre mine zambindu-mi atotstiutor.

-Despre faptul ca vrei sa ma constrangi.

Zambetul mi-a pierit de pe buze pentru o secunda dar privirea lui nu a ratat asta. M-am ridicat de pe canapea vrand sa plec, dar ma prins de mana intorcandu-ma si lipindu-mi pieptul de al lui.

-Iarta-ma! Nu am vrut sa te supar.

-Nu... nu e nimic!

Am incercat sa ma indepartez de el dar nu am putut, ma strangea din ce in ce mai tare la pieptul lui.

-Lasa-ma sa plec.

-Nu!

Mi-am intors capul cautandu-l pe Damon din priviri, dar nu era nicaieri. Mi-a ridicat barbia cu doua degete pentru a ma putea privi in ochi.

-Uite, pentru mine nu conteaza ce esti! Te iubesc si te vreau inapoi in viata mea!

-Sunt vampir, e in natura mea sa ucid!

-Nu-mi pasa!

-Stii ca te-as putea ucide dintr-o singura miscare.

-Da, dar nu o vei face.

Si-a pus ambele maini pe obrajii mei mangaindu-ma cu degetele. Fata lui se apropia din ce in ce mai mult de a mea. Cand buzele noastre erau doar la cativa milimetri distanta mi-am intors capul, facandu-l sa ma sarute pe obraz.

-Hahaha! Vad ca inca iti mai place sa ma chinuiesti.

S-a asezat pe canapea si ma tras si pe mine in bratele lui, incolacindu-mi talia cu bratele.

-De ce esti atat de incapatanata?

-E spre binele tau!

-Spre binele meu ar fi daca mi-ai da o sansa!

-Alexander...

-Te rog, voi face tot posibilul sa te conving ca te iubesc si chiar nu schimba cu nimic faptul ca esti vampir sentimentele pe care ti le port.

-Daca intr-o zi nu voi mai rezista tentatiei si te voi musca?

-Asta e, se mai intampla nimeni nu e perfect!

-Hahahaha! Nu prea cred ca ti-ar conveni sa iti fac asta.

-Accept orice din partea ta iubito!

Mi-am apropiat fata de a lui, nasurile noastre unindu-se. I-am dat un pupic pe obraz si el mi-a zambit apropiindu-si buzele de ale mele. De data asta l-am lasat sa ma sarute. Buzele noastre se mangaiau cu tandrete, mi-am intredeschis buzele lasandu-l sa-mi guste gura. Limbile noastre se luptau pentru dominare facand sarutul mai pasional si salbatic. Mie nu imi lipsea aerul dar lui da si cum nu vroia sa-si dezlipeasca buzele de ale mele mi le-am desprins eu.

-Mai ai nevoie si de aer.

-Hahaha! Nu am nevoie de aer am nevoie doar de tine!

-Deci pana la urma ce faci aici?

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum