Not just another day!

3.3K 162 15
                                    

Am stat treaza toata noaptea pentru a termina de citit o carte. Cam asta am ajuns sa fac in ultima vreme din cauza cosmarurilor. Mie dor de Kyle orice as face tot la el ma gandesc si uite asa trece fiecare zi plictisitoare din viata mea anosta.

M-am imbracat repede fara sa dau prea mare importanta hainelor pe care le-am luat cu gandul de a nu intarzia la scoala, macar asa mai evadez din casa.

Incercarea mea de a ma face nevazuta a dat gres in momentul in care mi-am auzit numele strigat de Justin. Pe bune? Nici nu am apucat sa cobor bine din masina ca deja vine s-a ma streseze.

-         Neata frumoaso!

-         Pa!

Am incercat sa ma strecor pe langa el dar nu am reusit decat sa-l fac sa se apropie mai mult de mine si sa-mi inconjoare talia cu bratele.

-         Unde vrei sa pleci?

-         La ore.

-         Aaaa nu ai auzit, azi nu facem mate.

-         De ce?

-         S-a pensionat proful si nu i-au gasit inca un inlocuitor.

-         Bine atunci.

Am deschis portiera masini cu gandul de a pleca undeva in oras, doar nu avea rost sa stau o ora degeaba la scoala, dar din nou activitatea mi-a fost intrerupta de Justin.

-         Pleci asa repede?

-         Ce rost are sa stau la scoala daca nu facem ore?

-         Corect. Deci unde mergem?

-         Eu acasa, tu unde vrei.

-         Asta mi-ai spus si ieri.

-         Si ti-o voi spune in continuare pana vei baga la cap.

-         Sa stii ca ai putea sa faci altceva cu acele buze.

-         Mmm serios? Si cam ce ai in gand?

-         Pai cam asta….

Nu am apucat sa reactionez la vorbele lui ca deja ii simteam buzele moi presate peste ale mele. Am incercat sa-l imping dar era mai puternic decat mine, ceva nu e normal. Mi-a inconjurat talia cu abele brate imobilizandu-ma de corpul lui puternic. Continua sa ma sarute dar cumva printr-o minune eu nu ii raspundeam, fiind deranjat de acest lucru mi-a luat buza de jos intre dinti si a muscat-o cu putere, ceea ce ma facut sa deschid gura. Vazand ca tot nu vreau sa-i raspund la sarut s-a desprins de mine, dar nu mi-a dat drumul.

-         Nu ar strica putin ajutor si din partea ta.

A spus gafaind din cauza lipsei de aer din timpul sarutului.

-         Ce esti?

-         Inca nu ti-ai dat seama?

-         Nu.

-         Chiar e nevoi sa-ti arat aripile ca sa te prinzi?

-         Esti demon!

-         Exact papusa, iar tu esti prada mea.

-         S-o crezi tu. Da-mi drumul!

-         Stai calma nu-ti fac nimic. Sau nimic rau.

-         Justin suntem in parcarea scolii toti adolescentii se uita la noi.

-         Si? Nu-mi spune ca esti pudica?

A inceput sa chicoteasca in timp ce se aproia iar amenintator de mine.

-         Justin inceteaza.

-         De ce?

-         Nu te plac.

-         Acum dar cine stie poate in viitor.

-         Si in viitor va fi tot acelasi raspuns stai linistit.

-         Papusa Kyle nu se ai intoarce! Chiar nu ai de gand sa treci peste?

-         Po… poftim de unde stii tu de Kyle?

-         Sa sti ca nu exista prea multi demoni pe Pamant.

-         Sti unde este?

-         Nu.

-         Minti!

-         Nu mint, calmeaza-te. Stiu doar ca ingerii l-au luat probabil e iar spalat pe creier de ei si trimis cine stie unde sa ajute oameni.

-         Sa inteleg ca si pe tine au vrut sa te duca ianpo in „lume” lor?

-         Da, dar am scapat.

-         Cum?

-         Renunta bine, Kyle nu se mai intoarce.

Mi-a intors spatele dand sa plece dar l-am prins de mana ceea ce la facut sa se intoarca inapoi spre mine.

-         Chiar nu sti unde e?

-         Crede-ma, nu stiu.

-         I-ai cautat?

-         Da. Mi-au luat cel mai bun prieten il caut de ani buni.

-         Spuneai ca nu sunt multi demoni. Cati dintre voi mai sunt liberi?

-         Sase maxim sapte dar nu stiu unde sunt.

-         Si nu poti afla?

-         In caz ca te gandesti la un razboi demoni contra ingeri las-o balta nu ave nicio sansa.

-         Vreau sa-l aduc inapoi.

S-a apropiat de mine si m-a luat in brate strangandu-ma la piept. Clopotelul a sunat semn ca trebuie sa mergem la urmatoare ora. M-am desprins incet din bratele lui Justin si am pornit inspre clasa.

-         Pot sa trec in seara asta pe la tine?

Am dat afirmativ din cap dupa care am intrat la ora. Exact dupa mine intrand si profesorul.

-         Buna ziua clasa ma numesc Kyle Miller si sunt noul vostru profesor de matematica.

-         Ce?

Am strigat ridicandu-mi capul de pe banca.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum