I don't think

3.5K 182 9
                                    

-         Te vreau inapoi.

-         Serios?

-         Da.

-         Si cam de cat timp ma vrei inapoi?

Am intrebat inlaturandu-i mainile de pe fata mea. Sincer chiar mi-a fost dor de el, am suferit mult cand a plecat si poate inca mai sufar dar cu siguranta inca il mai iubesc, dar asta nu inseamna ca voi mai indura inca o despartire. Poate ca situatia ar fi fost alta daca ar fi venit la mine dupa ce s-a intors, nu sa se duca sa se angajeze ca profesor si sa vina in fata mea de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Cu acest gest chiar ma ranit.

De cand a venit ma ignorat mereu, nu am de gand sa mai fiu eu cea care alearga dupa el, ba din potriva, daca ma vrea cu adevarat inapoi va trebui sa lupte pentru mine. Mai ales sa-i pese, nu suport sa fiu tratata cu indiferenta si ignorata mai ales de persoanele pe care le iubesc. Nu mai vorbesc de el, dupa ce ca m-a parasit timp de doi ani, cand se intoarce in loc sa vina sa vada daca sunt bine isi vede de viata lui de parca eu nu as mai exista. Ei bine draga Kyle, nu asa ma vei recastiga.

-         Dintotdeauna te-am vrut.

-         Chiar si atunci cand ma ignorai?

-         Da chiar si atunci, imi pare tare rau dar recunoaste ca te-ai razbunat pentru asta.

-         Cum?

-         Facandu-ma gelos.

-         Asta s-a intamplat doar din vina ta.

-         Da stiu si regret, crede-ma regret nespus de mult.

-         Ghinion.

-         Poftim?

-         Ooooo haide, doar nu te asteptai sa apari in fata mea sa-ti ceri putin scuze si eu sa cad in bratele tale? Nu prea cred.

-         Pai… nu chiar dar…

-         Dar ce?

-         Te vreau inapoi.

-         Si?

-         Si voi lupta pentru tine, chiar de-ar fi sa-i ucid pe toti baietii din scoala pana te impac, doar sa fiu sigur ca nu vai alege pe altcineva.

-         Dar am ales deja pe altcineva.

-         Poftim?

-         Pun pariu ca ne-ai si vazut sarutandu-ne.

-         Aaaaa, te referi la Justin.

-         Da, la el ma refer.

-         Fii serioasa.

-         Ce?

-         Se vede ca nu-l iubesti, nici macar nu il placi in felul ala.

-         Care fel?

-         Felul de iubit si in plus nu e genul tau.

-         Oooo, serios si care e genul meu?

-         Eu. Eu sunt genul tau.

-         Eventual ai fost.

-         Am fost, sunt si voi fii.

-         Continua sa visezi.

-         Voi continua pana visul imi va devenii realitate, iubito.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum