Ness POV
Ceva imi tot atingea parul enervandu-ma la culme ca nu pot sa dorm. Acel ceva ma gadila acum pe umar, facandu-ma sa-mi deschid ochii. Si sincer mi-a parut rau ca am facut asta. Stateam cu capul, si nu stiu cum Doamne iarta-ma am ajuns, pe pieptul unei roscate care imi zambea pervers. Am sarit ca arsa cand am vazut-o ridicandu-ma din pat. Roscata era imbracata doar in lenjerie intima rosie.
-Stai sa ghicesc esti lezby!
-Aha!
A spus vrand sa ma traga inapoi in pat dar m-am ferit si nu ma prins.
-Ok fiecare cu preferintele lui dar mie imi plac barbatii!
S-a ridicat din pat venind ca o felina spre mine. Ori vroia sa ma cucereasca ori nu se prea descurca pe tocurile alea de douazeci de centimetri.
-Ooooo scumpo dar nu meriti sa fii dezamagita de un barbat. In plus toti barbatii sunt niste porci.
-Chiar i-ai incercat pe toti?
Am intrebat privind-o sceptic.
-Hahahaha esti foarte amuzanta!
S-a apropiat mai mult de mine vrand sa ma sarute dar m-am lasat in jos si am trecut pe langa ea apropiindu-ma de fereastra sau mai bine spus crapatura din peret. Se pare ca nu s-a prins ca am disparut din fata ei, asa ca a continuat sa se apropie pana a sarutat usa. Si ce sarut.
-Sigur te va suna!
Am spus abtinanadu-ma sa nu rad.
-Vino vreau sa iti arat ceva ce sigur te va face sa renunti la barbati!
M-a luat de mana si a vrut sa ma traga spre usa, dar a intrat un baiat care mi-a injectat iar droguri in mana dupa a plecat fara sa mai spuna ceva.
-Hey lezby lezby friends cum te numesti?
-Lara!
-Tot cu l este!
Ma dus intr-o camera unde erau niste jucarii erotice, niste catuse si prostii de genul. In mijlocul camerei era un barbat complet dezbracat. Avea mainile legate cu catuse deasupra capului. Un alt barbat s-a apropiat de el, era gol si au inceput sa se sarute. Oi fi fost eu drogata dar tot mi se parea cam ciudat nu spun ca ma dezgustau nu am nici o problema cu relatiile dintre persoane de acelasi sex dar nici nu vreau sa le vad tragandu-si-o in fata mea.
Cel dezlegat la maini a inceput sa-i maseze bijuteria celui legat facandu-l sa geama. Gandindu-ma ca urmeaza ceva mai mult m-am intors si am vrut sa ies dar lezby lezby lezby friends ma oprit. A vrut sa ma sarute dar m-am ferit si am vrut sa ies insa usa era incuiata cu cheia. Bun acum chiar ca m-am enervat. M-am intors spre lezby lezby friends care ma privea zambind pervers si invartea pe degete niste chei. M-am pus in fata ei, am vrut sa spun ceva dar vorbele mi-au fost intrerupte de un strigat.
Se pare ca cei doi "iubareti" au inceput actiunea. Sincer chiar puteam sa traiesc tot restul vietii fara imaginea asta in minte. Nu stiu cand dar lezby a inceput sa ma atinga pe sani. Ne mai fiind atenta la chei i le-am luat din mana si m-am indreptat spre usa. Am iesit din camera inchizand-o pe lezby cu cei doi iubareti poate cine stie in seara asta devin toti bisexuali.
Am hoinarit pe holuri incercand sa-mi gasesc camera. Din cauza drogurilor ma clatinam vizibil izbindu-ma de pereti. Am inceput sa am si vedenii. Vedeam cum vine spre mine o femeie cu parul lung negru si lasat pe fata cu o rochie albe zdrentaroasa si plina de sange. In mana dreapta tinea un cutit murdar de sange. Si-a ridicat privirea din pamant dar nu am mai putut sa o privesc imaginea ei fusese inlocuita cu altceva. Eram intr-o baie si vedeam cada plina de sange in ea statea un baiat cu ochii scosi si buzele despicate si rasfrante. Pe abdomen avea mii de zgarieturi adanci. Unele erau semne ale diavolului si chiar numele lui. Pe picior avea scrijelite diferite cuvinte care erau intr-o limba mai veche, nu intelegeam ce scrie. Cate trei degate de la fiecare mana erau tauate, in restul palmei avea introdu-se cuie. Am vrut sa ma apropii si sa il ating dar a disparut.
Acum eram intr-o camera plina de unelte pe jos statea un om fara membre si ochii. Din gura lui iesise un sobolan negru plin de sange care se indrepta spre mine. Mi-am intors capul si ma aflam altundeva. Eram intr-o ruina inconjurata de mii de flori rosii, cred ca erau flori de mac. Aveam in fata o oglinda si am inceput sa o privesc.
Pielea mea exagerat de alba acum era acoperita de o rochie rosie lunga pana in pamant cu un guler uriasi in spate. Buzele si ochii imi erau rosii ca iadul, iar parul incretit si lasat liber peste gulerul rochiei. Privirea mea exprima multa ura si tristete. Parca as fi fost posedata. In spatele meu a aparut un baiat mai inalt decat mine imbracat intr-un costum negru. Avea parul negru ca abanosul si ochii albastri precum seara. Zambetul lui era misterios si cuceritor. S-a apropiat de mine si ma luat in brate, i-am raspuns la imbratisare. Ne-am privit in oglinda si am vazut ca ochii mei erau verzi in schimb imi aparusera coltii si aveam o privire infometata. L-am privit pe baiatul din spatele meu si avea aceiasi privire ca si mine. Am fost stapanita de un impuls si m-am intors vrand sa-l sarut dar a disparut. L-am cautat cu privirea dar nu mai era. Am inceput sa privesc campurile de mac, acelasi rosiu sangeriu peste tot. M-am apropiat de marginea ruinei, jos era un corp inert. L-am privit mai atenta si era acel baiat cu ochii albastri. Avea infipt un tarusi in inima si capul smuls de pe umeri. Pe cer au aparut niste nori negrii care s-au raspandit foarte repede din ei iesind niste oameni cu aripi mari negre si cu ochii rosii. Am vrut sa cobor din turn dar cand m-am intors eram iar pe acel hol.
Incet incet efectul drogurilor disparea si eu imi reveneam la realitate incepand sa realizez unde sunt si ce s-a intamplat cu mine. Se auzeau tipete de langa mine. Am :ridicat privirea si am vazut o usa. M-am ridicat usor de jos si am deschis usor usa bagand doar capul inauntru. In incapere erau doua adolescente dezbracate care se taiau pe maini si pe picioare cu un cutit. Una dintre ele m-a vazut si a intins mana spre mine facandu-mi semn sa ma apropii. I-am urmat indemnul si am intrat in camera inchizand si usa in urma mea.
Kyle POV
I-am intrebat pe toti colaboratori mei daca au aflat ceva despre sediul nenorocitilor alora dar nimic. Nimeni nu stie nimic. Eu cu Alexander hoinarim prin fiecare bordel si bar de striptis in cautarea ei dat la fel, nimic. Miki a trebuit sa plece acum cateva zile, oricum nu ne prea ajuta la nimic. In ultima vreme am fost cam stresat, orice lucru cat de marunt ma enerva la culme. Inainte sa plece mi-a angajat o menajera. De parca fix asta imi lipsea. Am ajuns acasa locul pustiu care odata ma incanta. Evit cat de mult pot statul acasa dar de dormit tot aici dorm. De cum am intrat am fost izbit de mirosul mancarii. Am mers dupa miros pana in bucatarie unde trebaluia de zor o blonda. Mi-am dres vocea si blondina s-a intors spre mine. Avea parul lung ochii albastri si un bust generos.
-Bine ai venit acasa! A spus sunand putin superioara.
-Bine ati venit acasa! Vroiai sa spui! Am spus privind-o cu seriozitate.
-Da ma scuzati! A spus privind in jos.
-Mhm ma rog! Aseaza masa in living!
Am urcat la dormitor sa fac un dus si sa ma schimb. Pe tot parcursul dusului imi apareau in minte scene cu mine si cu Ness in baie. Am coborat in living purtand doar o pereche de pantaloni de trening negrii si cu parul ud. Blondina se tot invartea prin jurul mesei aranjand-o.
-Cum te numesti?
-Abby!
-Eu sunt Kyle!
-Ma bucur sa te cunosc!
Nu am raspuns doar m-am asezat la masa si am inceput sa mananc. Blondina se tot apleca prin fata mea expunandu-si decolteul siliconat, pun pariu ca avea. Din cand in cand se mai uita la mine aruncandu-mi priviri cu subanteles. Am terminat de mancat asa ca m-am retras in dormitor. M-am aruncat pe burta in mijlocul patului afundandu-mi capul intre perne. Am stat asa cateva minute incercand sa adorm dar degeaba. Am auzit usa deschizandu-se usor si m-am intors incercand sa vad cine e. Era Abby imbracata intr-o camasa de a mea. S-a apropiat de pat ca o felina desfacand fiecare nasture de la camasa. Fiind stapanit de impulsul momentului am trantit-o in pat asezandu-ma peste ea si am inceput sa o sarut. Mi-am dat jos hainele si am intrat cu putere in ea facand-o sa geama si sa imi rosteasca numele. Dar era diferit de data sata nu ma simteam deloc satisfacut, era ciudat. Nu simteam nimic. Blondina s-a intors stand ea deasupra si controland miscarile. Nu eram atent la ce faceam eram cu gandul la ce lipseste, ce nu e in regula.
Usa de la camera s-a trantit de perete pe ea intrand Alexander.
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...