Active morning

8.6K 261 3
                                    

Alexander POV

De cand a plecat Ness de la mine incerc in fiecare zi sa dau de ea. Dar e al naibii de greu mai ales cand curva de Stef sta toata ziua pe capul meu rugandu-ma sa ne impacam. Nici daca ar fi penultima femeie de pe pamant si ultima ar fi un cimpanzeu in calduri. Nu suport minciuna si inselatoria cine imi face asta e mort pentru mine. Nu prea mai dau pe acasa, nu-mi place sa stau singur asa ca prefer sa stau la club.

-Ce naiba mai vrei?

Am spus intrand in birou si vazand-o stand pe scaunul meu cu picioarele pe birou.

-Oooo iubire de ce vorbesti asa cu mine?

-Pentru ca altcumva nu meriti! Si apropo dispari ala e scaunul meu.

-Am venit sa ne impacam!

-Ai venit degeaba!

-Uite Alexander iti mai dau o singura sansa sa ne impacam....

-Hahahahaha!

-Bine Alexander lasa ca vezi tu!

-Dadada si cand te-ai trezit era dimineata si Paul Wesley disparuse ramanand doar perina in locul penisului lui.

A plecat trantind usa in urma ei macar acum e liniste. Of, of, of Ness a mea unde esti?

Ness POV

Razele soarelui imi urlau in cap sa ma trezesc asa ca am deschis ochii pierzandu-ma automat in ochii divini ai lui Kyle si in zambetul lui ucigator.

-Neata!

-Neata raza mea de soare, cum ai dormit?

-Bine!

Mi-a dat un sarut pe buze dupa care s-a ridicat si a luat o taza de pa masuta. Bineinteles ca era micul dejun.

-Nu mi-e foame!

-Mananca putin!

Ochii lui aveau o stralucire ciudata si nu se oprea din zambit.

-De ce zambesti incontiinu? L-am intrebat cu o fata sceptica.

-De fericire!

-De ce iti sclipesc ochii asa?

-Asta e o fata de om satisfacut, asa ca obisnuiestete ca o vei vedea in fiecare dimineata de acum incolo.

-In fiecare dimineata crezi tu!

Am mormai muscand dintr-o clatita. Si-a dat ochii peste cap si a luat cana de cafea de pe tava. Am impins tava spre el pentru a se servi si cu mancare, dar nu a facut-o. Am luat o clatita si i-am dus-o spre buze, dar s-a ferit.

-Mananca!

-Ce primesc daca mananc?

-Ce vrei?

-Immmmm pe tine!

-Sunt in fata ta! Am spus muscand dintr-o capsuna.

-Hhhhhh! Vreau ce mi-ai dat aseara!

-Ce ti-am dat aseara?

Bietul de el stiu ca il cam torturez dar vreau sa vad cat de mult rezista.

-Cam ce mi-ai dat aseara?

A spus gesticuland disperat cu mainile spre barbatia lui si spre mine.

-Aaaaaaaa! Te referi la somn?

Bietul de el ma privea disperat, aproape ca ii cazuse fata.

-Ha! Doi doi!

A zambit infrant privindu-ma cu drag, ma pupat pe frunte si pe obraz. I-am dus iar o clatita la gura dar de data asta a muscat. Am mancat impreuna, dupa a pus inapoi tava pe masa si s-a intors inapoi in pat asezandu-se langa mine si incepand sa ma sarute.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum