Ness POV
Lumina soarelui patrundea usor in camera dezmierdandu-mi usor corpul. M-am intors pe spate si mi-am dat seama ca adormisem pe canapea, eram invelita cu un cearceaf alb si subtire. Se auzea apa la dus curgand si brusc m-au lovit amintirile cu ceea ce s-a intamplat noapte trecuta. Apa de la baie sa oprit si pe usa a iesit Alexander avand doar un prosop invelit in jurul soldurilor. Din par ii cadeau stropi de apa care se prelingeau pe abdomenul care urla "mangaiema". Nu am putut sa ma abtin sa nu-mi imaginez cum ar arata si fara prosop. Incercand sa alung aceste ganduri am ridicat privirea spre chipul lui dar ceva nu era inregula, ma privea cu tristete. I-am zambit timid si l-am salutat:
-Buna dimineata!
-Neata!
-S-a intamplat ceva?
-Tu sa-mi spui!
-Nu inteleg la ce te referi.
-Serios?
-Da! Ce e cu tine? Cu ce te-am suparat?
-Vanessa voi fi sincer cu tine. Uite nu stiu exact cum sa-ti spun dar m-am indragostit de tine. Nu stiu ce naiha mi-ai facut dar de cand te cunosc nu trece o secunda fara sa ma gandesc la tine! S-a apropiat de canapea si a ingenunchiat in fata mea. Nu trece o secunda fata sa-mi doresc sa te aring, sa-ti sarut buzele, sa te simt langa mine. Nu-mi vine sa cred ca spun asta atat de repede dar te iubesc! Pur si simplu te ador! Si mor de gelozie cand vad cum se uita barbatii la tine cand dansezi. Iar azi noapte ai rostit un nume si nu era numele meu, de asta sunt asa suparat!
Mi-a durat cateva minute sa realizez ce a zis. Si apoi am realizat:
-Stai! Ce nume?
-Ai spus Cristian.
-Hahahahaha.
-Ce e de ras?
-Oooooo esti asa dragut cand esti gelos.
A facut botic ridicand nasucul in sus si si-a incrucisat mainile la piept.
-Nu-i amuzant, cine e ala?
-Pai ala este fratele meu. Sau ma rog a fost fratele meu!
-Ooooooo iarta-ma iubito.
A venit si ma luat in brate incepand sa ma sarute pe obraz si pe frunte.
-Totusi e adevarat ce ai zis?
Mi-a ridicat barbia sa-l pot privi in ochii.
-Fiecare cuvant, te iubesc nespus de mult!
Si-a lipit buzele de ale mele miscandu-se usor si tandru, mi-a atins usor buza de jos cu limba incercand sa-si faca loc in gura mea, dar cred ca vreau sa ma joc putin cu el asa ca nu am cedat. Vazand ca nu vreau sa-mi dezlipesc buzele m-a muscat de buza de jos dar nu am cedat. L-am auzit maraind si apoi i-am simtit zambetul impotriva buzelor mele. Si-a bagat o mana pe sub patura si ma strans de sanul drept facandu-ma sa gem si sa-mi deschid gura. Si-a afundat limba in gura mea descoperind fiecare zona. Limbile noastre parca faceau dragoste, era un sarut pasional si tandru plin de dorinta. Nevoia de aer facandu-se simtita si-a mutat buzele pe gatul meu lingand si sarutand fiecare centimetru de piele.
-Alexander, te iubesc!
S-a oprit si si-a ridicat capul privindu-ma in ochii.
-Nu stiu ce mi-ai facut dar modul in care ma atingi, felul in care ma saruti si in care ma privesti ma inebuneste! Te vreau! Vreau sa fii doar al meu!
Dupa ce am spus asta mi-am zdrobit buzele de ale lui. I-am incolacit gatul cu mainile bagandu-mi degetele in parul lui tragand de el in toate partile. Mi-a incolacit talia cu o mana in timp ce cealalta imi dezmierda sanul drept. Mi-a eliberat buzele coborand in jos lasand dare de foc pe pielea mea incinsa. A apucat unul din sfarcurile rozalii si intarite intre buze sugandu-l si lingandul. L-a prins usor intre dinti muscandul si facandu-ma pe mine sa-mi las capul pe spate in timp ce numeroase gemete imi paraseau buzele.
Celalalt san era dezmierdat de mana lui priceputa.
A urcat inapoi spre buzele mele capturandu-le intr-un sarut. Mi-a muscat lobul urechii soptindu-mi:
-Te iubesc!
Nu eram in stare sa scot nici un sunet doar sa ma bucur de dulcea lui tachinare. A coborat cu buzele pe abdomen sarutand fiecare centimetru de piele. A inceput sa se joace cu elasticul de la boxerii pe care ii purtam. Capul lui a coborat din ce in ce mai jos sarutandu-mi coapsele. Mii de gemete si suspine de placere imi paraseau buzele uscate.
Mi-a dat jos boxerii, simtindu-i respiratia calda pe acea zona umeda si incinsa i-am rostit numele urmat de un geamat:
-Alexander, immmmmm!
A depus un sarut pe acea zona ceea ce ma facut sa-mi incord spatele si sa-mi incalcesc degetele prin parul lui matasos. A continuat sa dezmierde acel loc sugandu-l si masandu-l usor cu limba.
I-am tipat numele cand limba lui calda a inceput sa ma penetreze.
-Ahhhhhh! Mmmmmmm!
Mi-am infundat si mai mult mainile in parul lui incordandu-mi spatele si picioarele. Dar asta nu la oprit sa-si continue treaba. O Doamne era atat de proceput in ceea ce facea, imi era foarte greu sa-mi abtin tipetele de placere.
Intr-un final s-a oprit trantindu-se langa mine pe canapea.
Gafaiam de parca as fi alergat la maraton.
-Immmmm! Ai mancat cam multe dulciuri cand erai mica.
-Hahaha de ce spui asta?
-Esti dulce!
Dupa ce a spus asta si-a afundat iar limba in feminitatea mea facandu-ma sa-i gem numele.
-A-alexander te-te rog! Ma balbaiam din cauza placerii.
-Ce este scumpo!
Il vroiam nu conta ca inca sunt virgina.
-Te rog ....
-Cred ca nu vrei sa se intample prima ta partida de dragoste pe canapea nu?
Am dat doar din cap in sens negativ.
-Continuam alta data!
Mi-a spus dupa care a depia un sarut scurt pe buzele mele. Ma invelit cu patura si ma luat in brate eu adirmind imediat.
Kyle POV
De ieri de cand nu am mai vazut-o pe Ness la serviciu o sun incontinuu dar fara nici un rezultat. Mi-am adus aminte ca sta cu fratemi-o asa ca l-am sunat pe el.
-Alo!
-Unde e? Am intrebat nervos.
-Haha cine frate?
-Nu face pe prostul cu mine unde e Ness?
-Aaaaaa la ea te refereai!
-Nu frate la tatu ma refeream! Zi odata unde e! Deja eram un car de nervi.
-Calmeaza-te frate e cu mine si ca sa stii e chiar foarte bine.
-Sper ca nu te-ai atins de ea!
-Daca excludem ca am facug un dus impreuna, am mancat ciocolata de pe sanii ei si azi dimineata am gustat din ceva neatins de nimeni pana acum plus ca a doemit in bratele mele nu nu m-am atins de ea.
Eram gata sa-l iau la bataie cand am auzit ca s-a atins de frumoasa mea.
-Unde sunteti am trecut aseara pe la tine pe acasa si nu era nimeni?
-Treaba noastra. Pa fraiere adica frate!
Am dat cu telefonul da pamant cand l-am auzit. Daca nu sunt acasa mai exista un singur loc unde ar putea fii ...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Multumesc celor care imi citesc cartea.
Urmatorul capitol il voi posta atunci cand voi primii niste comentarii si voturi.
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...