Ness POV
Stateam intinsa in pat cu ochii inchisi din cauza lumini pre puternice care intra pe fereastra, eram singura in camera, cred ca Kyle a mers la cumparaturi pentru ca nu aud pe nimeni in casa. Am hotarat sa mai lenevesc in pat asa ca m-am asezat mai bine. M-am intins in tot patul incercand sa gasesc o pozitie din care sa pot adormi din nou, dand cu mainile dintr-o parte in alta am dat peste cave tare. Am ridicat in mana acel ceva care era defapt un plic. Pe el nu scria nimic asa ca l-am deschis. Recunoscand imediat scrisul de mana al lui Kyle cu un nod in gat si cu multe ganduri in cap am inceput sa-l citesc, fiind constienta ca mainile si vocea au inceput sa-mi tremure din cauza emotiei si a stari de tristete care ma cuprins:
„ Draga Ness,
Nu sunt prea bun in ami asterne gandurile pe foaie prefer sa ti le spun dar date fiind circumstantele nu am avut de ales.
Probabil in acest moment in care tu citesti aceasta scrisoare eu sunt departe de tine. Mereu mi-am dorit pe cineva in viata mea care sa ma iubeasca si care sa ma accepte asa cum sunt si iata ca insfarsit am gasit, dar lucrurile nu sunt usoare. Nu au fost si nici nu vor fi vreodata cel putin nu pentru noi doi. Cu timpul m-ai facut sa te iubesc din ce in ce mai mult, facandu-ma astfel dependent de mirosul tau, de buzele tale, de atingerile tale si de absolut tot ceea ce insemni tu.
Privirea incepea deja sa mi se incetoseze din cauza emotiilor si a tristeti care a pus stapanire pe mine dar am continuat sa citesc:
Iti multumesc ca ai aparut in viata mea, iti multumesc ca desi ai gasit multi baieti mai buni ca mine m-ai ales pe mine, ii multumesc inimi tale ca a batut pentru mine. Am multe probleme si fara sa vreau te-am inclus si pe tine in ele. Vizita neasteptata a fostilor mei colegi ma facut sa-mi dau seama cat de mult te iubesc. Da te iubesc, te iubesc enorm, chiar si atunci cand am gresit si au fost multe acele dati am realizat ca te iubesc.
Perioada in care ai disparut a fost cea mai neagra suferinta din viata mea, cand te-am regasit mi-am jurat ca voi face absolut orice sa te mentin in viata chiar daca va fi sa-mi dau viata pentru asta. Stiu ca poate in acest moment in ochii tai frumosi si luminosi sunt un las, un papa lapte care alege sa fuga in loc sa lupte pentru ceea ce vrea, dar nu am avut de ales.
In dimineata aceasta in timpul in care tu inca dormeai am primit un avertisment, un avertisment greu de ignorat. Regret ca ai ramas fara nimic. Spun nimic pentru ca azi de dimineata am gasit in fata casei corpul inert al lui Damon langa un bilet pe care scria ca razboiul a inceput.
Imi pare rau! Nu mai am ce sa fac nu pot risca sa te pierd din nou. Nu pot permite sa mai patesti ceva rau mai ales din vina mea. Meriti o viata linistita si plina de iubire fericire si bucurie, adica o viata departe de mine. Regret sa spun asta dar este purul adevar, desi te iubesc nu am de ales.
Hartia era udata de lacrimile care imi curgeau siroaie pe obraji, nu-mi vine sa cred ca l-au ucis, cel mai bun prieten al meu si singurul meu prieten este mort. Iar eu nu am facut nimic sa-l ajut, defapt din vina mea este mort. Cu greu mi-am indreptat din nou ochii spre foaia de hartie pentru a termina de citit:
Te rog sa nu dai vina pe tine pentru greselile mele, imi asum moartea lui si regret ceea ce sa intamplat.
Mi-ar placea ca dupa plecarea mea sa te muti in alt oras si sa incepi o viata nou, alaturi de oameni noi si poate chiar de un barbat care sa te merite. Desi il voi ura toata viata pe cel care te va face fericita meriti asta. Ti-am cauzat numai probleme si de multe ori ma gandesc ca viata ta ar fi fost mult mai buna daca eu nu as fi aparut in ea, dar apoi te iau in brate si uit orice alt gand care m-ar duce departe de tine, departe de tot ce am si tot ce ama avut vreodata in viata.
Se spune ca orice demon isi are ingerul, ei bine tu esti ingerul meu. Tu esti creatura care mi-a redat viata si care ma facut sa zambesc din nou cu adevara. Tu esti cea care reusea sa ma inebuneasca doar cu un sarut. Tu esti cea care mi-a castigat inima inca din prima clipa in care mi-ai aparut in cale, iar ca multumire eu ti-am adus doar probleme si regret.
Mi-as dori sa dau timpul inapoi si sa te salvez de mine, dar nu pot. Am incercat sa stau departe de tine dar nici asta nu am putut, am incercat sa te protejez de rau dar am esuat lamentabil si iata-ma acum luand poate cea mai buna decizie din viata pentru tine.
Voi pleca! Si imi cer iertare ca te las singura, dar nu vreau ca tu sa fii urmatoarea victima a ingerilor. Desi regret ca trebuie sa ma intorc la ei nu pot sa nu ma gandesc ca prin asta fac un bine. Nu am vrut sa accept vreun razboi cu ei pentru ca stiu cum lupta un inger. Desi sunt considerate fiinte curate si bune lupt marsav, zdrobind tot ce le iese in cale.
Stiu ca poate iti cer mult dar te rog sa nu ma uiti, ai mare grija de tine si fii mereu cu achii in patru. Nu vreau sa-ti faci griji pentru mine, voi fi bine.
Ca sa mai scurtez miile de ganduri si de vorbe pe care vreu sa le spun am sa-ti urez o viata fericita si sper ca intr-o zi sa apuc sa te vad in rochie alba pasind sper altar langa un barbat care te merita, desi stiu ca nu iti doresti asta crede-ma o meriti. Esti o fata extraordinara, am mult prea putine cuvinte pentru a descrie cat de buna si de frumoasa esti. Desi tu nu te-ai considerat niciodata frumoasa lasa-ma sa-ti spun acum pentru ultima oara cat esti de frumoasa. Un zambet de-al tau poate aduce bucurie si lumina in viata oricarui om, o sarutare dea ta poate dezgheta orice inima dar cel mai imporatant o vorba de-a ta poate insenina orice viata.
Inca odata iti multumesc ca existi si ca ai fost amea, regret ca nu am putut sa fac mai multe pentru a te pastra dar pentru binele tau am ales sacrificiul dragostei.
Se pare ca acum am aflat ca finalul fericit exista doar in povesti si nu si in viata noastra, asa ca cu multe lacrimi in ochii si cu durere in suflet iti spun acum adio, cu gandul ca poate intr-o buna zi te voi mai revedea.
Te iubesc! Adio!
Kyle”
A plecat… Nu pot sa cred chiar a plecat.
Ma lasat singura!
Am spus cu voce tremuranda strangand la piept ultima amintire de la el in timp ce fata imi era spalata de lacrimi.
A plecat!
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...