Kyle POV
Orice greseala pe care o faci o regreti pe moment, dar odata facuta nu mai ai cum sa dai timpul inapoi si sa o stergi asa ca inveti sa traiesti cu ceea ce ai facut. Dupa un timp te impaci cu tine insuti si treci peste toate inecandu-ti amarul in orice te face sa te simti mai bine. A fost o perioada in care am regretat ca am devenit demon, in care as fi dat orice sa fiu din nou un inger bun si iubitor, dar stiam ca nu mai exista aceasta posibilitate asa ca am hotarat sa merg mai departe.
Dupa atatia ani de intuneric si durere am zarit insfarsit lumina pe cerul meu. Iar acea lumina nu venea de sus pregatita sa ma ierte si sa ma cheme inapoi, nu, acea lumina venea de pe Pamant. O fata simpla cu multe probleme care era pregatita sa intre in si mai multe. Fiecare inima muritoare poate reda speranta unei vieti frumoase unui demon. Asa am cunoscut si eu fericirea alaturi de fata pe care o iubesc. Cea care a patit atat de multe lucruri din cauza mea dar care intr-un final ma iertat. Eram pregatit sa renunt la ea daca as fi stiut ca asa e mai bine, daca as fi stiut ca un om oarecare o poate face mai fericita decat pot eu, dar stiam ca nu e asa. Fericirea mea depinde de ea, de fapt fericirea mea e tot ce inseamna ea, zambetul ei a alungat intunericul din ochii mei.
Cum as putea sa o rasplatesc vreodata entru asta, nu stiu. Dar nu pot renunta la ea. Mereu exista intrebarea cum de un demon poate arata ca un inger? Ei bine la mine e invers. Cand am vazut-o prima data as fi bagat mana in foc ca este demon, ca va fi demonul meu, miscarile ei senzuale ar fi inebunit orice creatura. Sub acea masca de fata puternica si luptatoare se afla o fetita maturizata mult prea repede si mult prea dur, o fetita care avea nevoie de alinare si de protectie. In acea seara putin mai tarziu am descoperit ca ea nu poate sa fie demonul meu, ea nu pentru asta a fost menita. Ea a fost menita sa fie ingerul meu.
Persoana care mi-a redat lumina si bucuria de a traii. Cea care ma invatat ce e iubirea adevarata si sentimentul de ajutor din inima si nu pentru ca asa trebuie ci pentru ca asa vreau.
Dupa atatia ani de intuneric am vazut lumina si nu voi lasa pe nimen sa mi-o ia. M-au lasat singur atunci cand am gresit si nu am stiut ce sa fac, m-au lasat singur sa ma chinuiesc atata timp si sa fac in continuare greseli iar acum cand mi-am gasit linistea vor sa mi-o ia. Ei bine asta nu voi permite niciodata.
Nu o voi lasa pe Ness pentru a ma intoarce in locul pe care il detest si la persoanele pe care le urasc. Poate ca este gresit ceea ce gandesc dar nu-mi pasa ei m-au ignorat atat de mult timp incat nu mai reprezinta nimic pentru mine. Ceea ce a insemnat familia mea odata pentru mine sa dus, ei nu mai reprezinta nimic pentru mine, nu vreau sa mai stiu de ei sau sa-i mai vad tot ceea ce e important pentru mine se afla langa mine. Motivul pentru care accept sa ma mai trezesc dimineata sta langa mine si va sta pentru eternitate. Doar de ea am nevoie si doar pe ea o vreau.
- Sa ma intorc?
- Da, iti oferim aceasta sansa.
- Uitati ca sunt demon?
- Esti demon dar inca esti capabil sa faci bine.
- Ei bine ai dreptate sunt capabil sa fac bine dar pentru cei care mertaiar in momentul de fata exista o singura persoana in Univers care merite binele facut de mine iar acea persoana ma asteapta.
- Un inger nu poate iubi un vampir!
- Da poate ca ingeri nu pot, dar eu nu sunt inger.
- Intoarce-te la noi!
- Niciodata! Mi-ati intors spatele cand aveam mai mare nevoie de voi, acum toate sunt bine in viata mea am invatat sa iubesc cu adevarat, iubesc cu adevarat si nu voi renunta la asta pentru a fece din nou lucruri pe care nu simt ca vreau sa le fac.
- Vorbesti prostii un inger mereu vrea sa faca bine, mereu se sacrifica pentru altii si niciodata nu regrete asta.
- De cate ori vreti sa va mai spun ca eu nu sunt inger ci demon!?
Urlasem atat de tare in cat cred ca ma auzit tot orasul. Intr-o secunda Ness se afla langa mine fiind gata sa ma apere de ceea ce ma facuse sa urlu. A aruncat o privire spre ingerii care stateau n livingul nostru apoi s-a intors speriata spre mine si ma luat in brate. I-am inconjurat protector talia cu bartele si am sarutat-o pe frunte, nu voi lasa pe nimeni sa o ia de langa mine.
- Ce se intampla?
- Au venit sa ma cheme inapoi la ei.
- Cum adica?
- Vrem sa-l luam pe Kyle inapoi in Paradis, unde va putea sa vada din nou ce e bine si ce e rau.
- Ei bine cred ca e cam tarziu pentru asta.
- Niciodata nu e tarziu pentru a face bine!
- Nu si in unele cazuri.
Desi stiu ca nu e bine ma incantau cuvintele rostite de Ness, pot fi sigur ca ar sari in orice moment la gatul lor daca nu vor sa renunte la ideea de a face din mine din nou un ingerasi mic si spalat pe creier care face bine pentru toti desi unii nu merita si uite de binele pentru el. nici unui inger nu i este permis sa aleaga cum vrea sa traiasca, de aceea multi ajung demoni ispita fiind mult prea mare inca de la inceput.
- Kyle nu este un caz pierdut.
- Poate, dar nici nu va pleca de aici.
- Nu poti hotara in numele lui.
- Nici tu!
- Eu pot!
- Nu prea cred!
Am strans-o mai tare in brate pentru a o asigura ca nu plec nicaieri fara ea.
- Andreas cred ca ar fi mai bine sa pleci, am luat in considerare propunerea ta dar nu vreau sa ma intorc.
- Kyle noi nu te rugam sa revii, noi te anuntam. La urmatoarea noastra vizita te vom lua cu noi si vom distruge tot ceea ce te mei tine legat de Pamant.
- Nu vei reusi!
- Mai vedem. Pana atunci la revedere.
I-am privit cum ies din casa in timp ce o strangeam in brate pe Ness, tocmai acum cand eram fericitit se intampla ceva care ne distruge fericirea.
Mi-am lasat privirea in jos dand de ochii speriati si ingrijorati ai frumoasei mele vampirite, fara sa mai stau pe ganduri mi-am lipit buzele de ele ei oferindu-i un sarut plin de dragoste, afectiune, grija si iubire.
- Nimeni nu ma va lua de langa tine, iubito!
- Nu voi lasa pe nimeni sa ne mai desparta!
- Te iubesc!
- Si eu te iubesc, dragule!
Ne-am unit din nou buzele de data asta pentru un sarut infometat si plin de promisiuni si juraminte. Urmeaza o lupta grea, va fi greu sa scap de ei, dar nimic nu e imposibil pentru mine atunci cand vine vorba de lumine ochilor mei, de frumoasa mea iubita. Vampirita mea.
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...