Love in bathroom

13K 408 3
                                    

Ness POV

Am simtit o atingere fina pe umar si pe urma cum ceva imi mangaia spatele iera o atingere fina si foarte placuta, parca m-ar fi atins niste pene. Am deschis ochii si m-am intors pe spate sa-l vad pe Alexander cu un trandafir alb in mana. I-am zambit cald si mi-am pus mana pe obrazul lui.

-Buna dimineata iubito!

A spus dupa care mi-a sarutat podul palmei.

-Neata iubire!

-Ooooooo evoluam mi-ai spus iubire.

I-am tras capul in jos si mi-am lipit buzele de ale lui. Ma inebunea baiatul asta modul in care ma saruta, modul in care ma atingea pur si simplu ma facea sa-mi pierd cunostiinta.

S-a dezlipit de mine si mi-a dat trandafirul ridicandu-se din pat.

-Unde pleci?

-Sa-ti aduc micul dejun.

A iesit din camera dar s-a intors peste 5 minute cu o tava mare in maini. A pus-o pe pat in fata mea si sa asezat si el langa mine.

-Daca tu crezi ca eu pot manca atat te inseli.

-O sa vezi ca o sa poti iubito.

-Nu prea cred! Si i-am pus tava pe picioare si am inceput sa saut ceva de inbracat prin jur avand in vedere ca eram complet dezbracata. Alexander a pus tava pe noptiera de langa pat si ma tras in bratele lui incolacindu-mi picioarele cu picioarele lui si mi-a pus tava in fata.

-Nu te misti de aici pana nu mananci.

Mi-a dat un pupic pe par si mi-a incolacit mijlocul cu mainile incepand sa imi maseze stomacul. Tin sa specifichez ca inca eram goala.

-Imi poti da ceva sa ma imbrac te rog?

-Nu!

-De ce?

Am spus lungind ultima silaba pana si-a lipit buzele de ale mele sa ma opreasca.

-Arati bine asa de ce sa te imbraci?

-Pentru ca vreau sa ma imbrac!

Am pus tava pe pat si m-am intors spre el.

-Dar eu nu vreau.

M-am urcat pe el si am inceput sa-mi misc soldurile simtind cum barbatia lui se intareste sub mine. Am zambit si m-am apropiat de rechea lui depunand mici sarutari pe toata suprafata ei. Nu tinea nici o mana pe mine ci se speijinea pe ele. I-am muscat lobul urechii stangi si a inceput sa geama si sa maraie punandu-si mainile pe fundul meu si incepand sa stranga din ce in ce mai tare.

-De ce ai facut asta? M-a intrebat cu respiratia sacadata continuan sa geama infundat in umarul meu.

-Upsssss! Se pare ca ti-am gasit zona erogena.

Am spus chicotind. Si-a ridicat privirea spre mine. Am ramas muta privirea lui ardea de dorinta si pofta de a ma poseda.

-Esti bine? Am intrebat cu teama in glas.

-Te vreau!

M-a trantit in pat incepand sa depuna sarutari fierbinti pe toata suprafata pielii mele. Buzele lui umede lasau dare de foc pe unde treceau.

-Immmmm ma inebunesti!

Mi-a capturat buzele intr-un sarut plin de doeinta si de iubire. Mi-a parasit buzele pentru a se napustii asupra unui sfarc rozaliu intarit din cauza placerii pe care mi-o oferea gura lui priceputa. Celalalt san era dezmierdat de mana lui pe cand cealalta mana se afundase intre picioarele mele incepand sa apese usor pe acea zona incinsa si umeda.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum