L-am rugat pe Justin sa vina sa ma ia de acasa de dimineata, chiar vroiam sa-mi pun planul in aplicare. Daca pentru Kyle nu mai însemn nimic atunci ar fi cazul sa-mi vad de viata, doar nu o sa astept dupa el o eternitate.
- Neata frumoaso!
- Neata, multumesc ca ei venit sa ma iei.
- Placerea mea.
- Deci, esti pregatita?
- Da.
- Nu te-ai razgandit?
- Nu.
- Bun.
- Dar tu?
- Glumesti? Abia astept sa vad cum ii va exploda vreo vena din cap.
- Hahaha, ce rau esti.
- Pai, chiar merita asta.
- Mda, stiu, dar totusi…
- Da da il iubesti, m-am prins.
- Multumesc.
- Pentru?
- Pentru tot.
L-am sarutat pe obraz si i-am oferit un zambet sincer care mi-a fost returnat imediat.
In drum spre scoala am mai pus cateva detali la punct in legatura cu ce urmeaza sa facem mai departe. Justin nu s-a aratat deloc jignit sau suparat pentru ceea ce i-am cerut sa faca, ii sunt recunoscatoare, stiu sigur ca fara ajutorul si sprijinul lui nu as reusi sa fac ceea ce am in cap. Probabil as ceda si as renunta la tot imediat ce l-as vedea pe Kyle.
De obicei veneam mai repede la scoala, dar de data asta am intarziat in mod voit pentru a ajunge in acelasi timp cu Kyle. Bineinteles Justin a parcat masina la o distanta considerabila de a lui pentru a nu ne da de gol. Am iesit zambind din masina si Justin a vent langa mine cuprinzandu-mi mijlocul cu un brat si lipindu-ma de el.
Nici macar nu mi-am intors capul sa vad daca Kyle ne priveste pentru a nu-si da seama ca totul este un joc si ca defapt inca il mai iubesc. Ne-am continuat drumul pana la sala de clasa unde ne-am despartit pentru ca el avea istorie iar eu chimie.
Orele treceau in zbor si chiar nu-mi vine sa cred ca am aujuns sa spun asa ceva avand in vedere ca pana acum mi se parea ca o ora de curs dureaza o vesnicie, probabil era din cauza entuziasmului.
In fiecare pauza ma intalneam cu Justin, ne comportam exact ca doi proaspat indragostiti, mereu ma lua in brate si ma invartea prin aer, ba chiar l-am lasat sa ma sarute de cateva ori pe buze, bineinteles saruturi caste, nu vroiam sa exagerez.
Ceva imi spune ca am fost urmarirti pe tot parcursul pauzelor pentru ca in timpul fiecarui sarut se auzea cate un trosnet, defapt am vazut si cateva dulapioare care nu mai aveau deloc usi. Sper ca s-a intamplat cu ele ceea ce ma gandes eu ca s-a intamplat.
Insfarsit venise si ora de matematica. De data asta m-am asezat in spatele clasei, in ultima banca cea din spatele lui Kyle. Chiar inainte ca usa sa se deschida l-am tras pe Justin de par pentru al putea saruta pe buze din fericire si-a dat seama ce vreau sa fac si si-a lasat capul pe banca mea pentru a nu avea vreo dificultate in ceea ce aveam de gand. Cand Kyle a intrat in clasa l-am muscat pe Justin de buza facandu-l sa scoata un mic zambet dupa care i-am dat drumul zambindu-i.
Kyle a trantit cartea pe care o tinea in mana de catedra si s-a indreptat furios spre tabla fara ca macar sa ne arunce vreo privire.
- Scoateti o foaie de hartie.
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...