Hey

6K 194 6
                                    

Ness POV

Privirea mea il atintea pe Alexander care parea foarte surprins si cred ca stiu si de ce. S-a schimbat mult de cand nu l-am mai vazut. Ochii lui sunt mai inchisi la culoare cu o nuanta, pare mult mai matur si asta ii da un aer sexy si provocator. Am simtit ceva cald si placut in stomac, immmm draguta senzatie. M-am ridicat in picioare si m-am apropiat de el.

-Hey ...

Nu am mai apucat sa spun nimic doarece ma prinsese in bratele lui puternice strangandu-ma tare la piept. Inima lui pompa cu putere sangele in vene, noroc ca ma pot controla. Ma strangea din ce in ce mai tare la pieptul lui in timp ce mainile lui imi masau usor spatele.

-Hhhhhh! Si-a dres Kyle vocea in spatele meu.

-Bea niste apa.

A mormait Alexander cu buzele pe umarul meu, dezmierdandu-l cu cateva sarutari fine. Reactia lui ma facut sa chicotesc.

-Mmmmm mi-a fost dor de tine!

A spus in timp ce se desprindea usor de mine. Mi-a zambit dragastos, degetele lui se impleteau cu ale mele. Am vrut sa imi retrag mana dar ma strans mai tare si ma tras spre el. S-a asezat pe canapea si ma tras la el in poale incolacindu-mi talia cu bratele. Nu ma deranja unde stau dar imi era frica ca isi va da seama ca am pielea anormal de rece.

Am incercat sa ma desprind din bratele lui, insa nu am reusit, acum era mai incapatanat sa ma tina langa sau mai bine zis pe el. Miki si Kyle ne priveau putin amuzati, cred ca daca eram om acum eram mai rosie decat un rac. Telefonul lui Kyle a inceput sa sune asa ca s-a retras din living pentru a raspunde, iar Miki a plecat cu scuza ca trebuie sa se intalneasca cu iubitul ei. Am incercat din nou sa ma retrag din bratele lui dar degeaba.

-Nu are rost sa te chinui!

-Nu voi fugi nicaieri.

Am spus privindu-l in ochi.

-Nu pot fi niciodata sigur.

A spus zambindu-mi dulce. Immmm ce dor mi-a fost de zambetul lui dulce si pielea lui fierbinte. Si nu glumesc chiar e fierbinte parca se incalzeste din ce in ce mai tare. Contactul nostru vizual nu a durat mult deoarece in camera intrase Kyle spunandu-ne ca trebuie sa plece.

Dupa ce a iesit Kyle un zambet pervers a aparut pe fata lui Alexander. Am profitat de momentul de neatentie pe care la creat si m-am ridicat din bratele lui asezandu-ma pe fotoliul din fata lui. A protestat facand botic, era atat de dulce. A inceput sa-si fluture genele si si-a deschis bratele larg invitandu-ma sa ma cuibaresc la pieptul lui. O invitatie irezistibila pe care nu am putut sa o refuz. S-a asezat mai bine pe canapea punandu-si picioarele pe ea, era intruchiparea relaxari totale. M-am asezat cu capul pe pieptul lui asculatandu-i bataile inimi, bratele lui s-au strans imediat in jurul meu mangaindu-mi usor spatele.

Am stat asa timp de cinci minute in care niciunul nu a scos vreo vorba.

-Nu ma intrebi unde am fost?

-Ssssss! Vreau doar sa ma bucur de tine.

Ma strans mai tare la pieptul lui continuand sa imi mangaie spatele. Din cand in cand buzele lui se lipeau de parul si fruntea mea. Linistea in care ne aflam a fost intrerupta de sunetul facut de telefonul meu. M-am desprins usor din bratele lui si am raspuns la telefon.

-Unde esti?

Ma intreaba vocea indiferenta a lui Damon.

-Ai nevoi de mine? M-am indepartat de canapea.

-Vroiam sa iesim la vanatoare diseara. Vi?

-Da.

-Pe la noua sa fi acasa.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum