Ness POV
Inca priveam mirata in urma lui Kyle cu gandul in o mie de parti. Ce creatura poate fi? In nici un caz vampir mi-as fi dat seama daca era vampir dar nu era, nici vorba. Varcolac? Nu imposibil. Dar atunci ce?
Cu gandu la Kyle am urcat inapoi sus la Alexander care vorbea la telefon. Se pare ca vorbea cu unul din gasca lui, au ceva probleme cu un transport de droguri. Dupa ce a inchis telefonul s-a apropiat de mine privindu-ma trist in ochi.
-Trebuie sa plec pana la sediu iubito.
-Ma poti lasa acasa la Damon in drum?
-Sigur.
Desi Kyle imi acaparase toate gandurile trebuie sa aflu totusi si ce se intampla cu Damon.
Am mers in camera si mi-am schimbat hainele. Am luat pe mine o rochita inflorata albastra iar peste un sacou alb pana la coate si in picioare o pereche de pantofi cu toc tot albastrii.
Alexander alesese o tinuta sport pantaloni negrii si un tricou alb care se mula perfect pe muschii lui.
Drumul spre casa lui Damon a fost linistit fiecare gandindu-se la problemele lui. Ajunsi in fata casei lui Damon l-am pupat scurt pe buze urandu-i bafta si dupa am coborat din masina indreptandu-ma spre casa.
Am intrat fara sa mai bat la usa. Damon era in sufragerie urmarind stirile care anuntau noi disparitii si crime. Cateva fete au fost gasite la marginea padurii cu gatul sfasiat de cine stie ce creatura.
-Ai iesit la vanat?
L-am intrebat dupa incheierea reportajului asezandu-ma langa el.
-Nu!
-Atunci?
-Se pare ca sunt alti vampiri in oras.
A spus dezinteresat incercand sa para cat mai relaxat ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.
-Damon stii ca poti sa ai incredere in mine.
Mi-am asezat mana peste a lui privindu-l in ochii pentru al asigura de sprijinul meu.
-Deci mi-ai citit gandurile.
-Care e treaba cu vampirul ala?
-Vampirul ala e cel mai batran vampir si prin urmare si cel mai puternic.
-Si ce treaba are cu tine?
-Nu stiu exact. Acum ceva vreme ne-am certat pentru o muritoare dar treaba s-a rezolvat atunci.
-Si atunci de ce esti atat de stresat si suparat?
-Daca vine aici nu poate fi de bine. Oricare ar fi motivul trebuie sa fim precauti. Se stie ca el traieste mai mult ascuns nu-i place lumea in care traieste plina de destrabalare si minciuna. Asa ca oricare ar fi motivul sigur nu e de bine.
-Aha!
Dupa aceasta discutie o liniste mormantala s-a asezat intre noi. Am patruns in gandurile lui Damon dar nu intelegeam nimic din ele. Ii era frica dar nu pentru el ci pentru mine si asta ma macina. Nu vreau ca el sau vreun apropiat de al meu sa pateasca ceva rau.
-Si cand vine?
-Este aici.
-Deja!?
-Da. Tocmai ai ascultat cateva din ravagiile pe care le-a facut.
-Deci el e celalalt vampir din oras.
-Dap.
-Si nu ai de gand sa faci ceva in privinta asta?
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...