Ness POV
Mainile lui au alunecat usor pe sub camasa mea, asezandusi-le pe sanii mei si strangand usor de ei prin materialul sutienului. In tot acest timp buzele lui le dezmierdau pe ale mele. Adoram gustul buzelor lui vroiam sa il simt pe vecie pe buzele mele dar foamea punea din ce in ce mai tare stapanire pe mine si de abia imi controlam coltii sa nu iasa la iveala.
L-am impins pe spate asezandu-ma eu peste el si mi-am lipit buzele de gatul lui presarand sarutari infometate. Am urcat cu buzele pana la urechea lui, i-am prins lobul intre buze muscandu-l usor ceea ce la facut sa geama.
-Esti sigur?
-Da!
A raspuns cu vocea ingrosata de placere. Am coborat iar cu buzele pe gatul lui sarutandu-i pielea, buzele mele reci ii trimiteau fiori prin tot corpul. Colti mi-au iesit la iveala strapungandu-i pielea rece si gustand din lichidul dulce si electrizant. Sangele lui avea un gust uimitor atat de cald si dulce. Alexander si-a strans bratele in jurul meu presandu-ma mai tare de pieptul lui. Gemetele ii paraseau din cand in cand buzele facandu-ma sa il doresc mai tare.
Fiind cat de cat satula mi-am scos coltii din pielea lui facandu-i sa se retraga de tot. Am lins rana ne voind sa pierd vreo picatura din lichidul magic dar si pentru a o inchide lasandu-i pielea la fel de fina ca inainte.
Buzele mele inca ii mangaiau gatul urcand incet spre gura lui. Ii simteam umflatura pantalonilor pulsand de viata sub mine ceea ce a facut sa imi apara un mic zambet pe fata.
Alexander ma trantit pe pat asezandu-se peste mine, luandu-mi in posesie buzele.
-Cat mai ai de gand sa ma chinuiesti?
-Nu stiu despre ce vorbesti.
I-am raspuns chicotind. Buzele lui imi rasfatau incontinuu buzele ca sarutari fierbinti si muscaturi.
-Vampirasule.
Am chicotit simtind cum dintii lui musca din pielea gatului meu. In timp ce facea asta maraia, stiind parca cat de mult ma excita un barbat care maraie. Nu am ramas pasiva la mangaierile si sarutarile lui rasplatindu-l cu gemete si atingeri fierbinti.
Mainile lui se plimbau frenetice pe picioarele mele, in timp ce mainile mele se jucau cu marginea tricoului lui.
-Credeam ca vampirii sunt mai salbatici!
A spus cu buzele inca lipite de gatul meu. Immmm deci vrei sa fiu salbateca, bine!
L-am impins in pat pe spate punandu-ma peste el si sfasiindu-i tricoul. M-am napustit asupra unui sfarc sugandu-l intre buze si muscandu-l usor. Faceam miscari de rotire a bazinului pe barbatia lui facandu-l sa geama din ce in ce mai tare. A vrut sa se aseze iar pe mine dar nu l-am lasat, ei bine el a vrut salbatec.
M-am ridicat usor stand in genunchi, cu picioarele de o parte si cealalta a lui si am inceput sa ma dezbrac incet. Fiind nerabdator si-a asezat mainile pe sanii mei tragand de sutien. I-am luat mainile si i le-am asezat dea supra capului dandu-i un pupic pe buze si ridicandu-ma pentru a-mi continua shoul de striptis.
De data asta si-a asezat mainile pe soldurile mele strangand de ele, dar asta nu ma facut sa ma misc mai repede. In timp ce ma dezbracam faceam miscari uspare de dute-vino pe barbatia lui intarita. Odata ce camasa mi-a parasit trupul m-am ridicat in picioare in pat pentru a-mi da si pantalonii jos.
Ochii lui infometati imi studiau cu atentie toate miscarile, sclipirea de multumire citindui-se de pe fata.
-Vezi ceva ce-ti place?
Am intrebat lasandu-ma uspr in jos in timp ce imi scoteam pantalonii.
-Immmmm aha!
Vocea ii era din ce in ce mai ragusita. Dupa ce mi-am scos pantalonii am ramas cateva clipe in picoare lasandu-l sa ma priveasca in voie iar dupa mi-am reluat locul de pe el.
Ii trasam diferite modele cu unghiile pe abdomen, lungind cat mai mult momentul. S-a ridicat putin fiind la acelasi nivel cu mine si si-a asezat mainile pe fundul meu strangandu-l cu putere.
-E randul meu.
Spunand asta a incercat iar sa ma aseze in pat dar nu a reusit.
-Te rog!
Am dat din cap in semn negativ si m-am lasat mai jos punandu-mi mainile pe pantalonii lui si desfacandu-i. I-am dat incet jos pantalonii vazand cum se incrunta din cauza rabdarii mele excesive. Mainile mele ii mangaiau picioarele indreptandu-se spre punctul lui sensibil. L-am atins cu degetele facandu-l pe el sa geama. Bietul baiat ma mir cum rezista avand in vedere cat e de excitat. Mi-am pus toata mana pe mandria lui frecando usor si apasat.
Intr-un moment de neatentie ma rasturnat pe pat si s-a asezat peste mine lasandu-si capul la nivelul sanilor mei. Nu m-am opus de data asta lasandu-l pe el sa conduca.
Si-a bagat o mana sub spatele meu incercand sa-mi desfaca sutienul. M-am ridicat putin pentr al ajuta, buzele lui au atacat cu ferocitate un sfarc mic si intarit in timp ce celalalt san era dezmierdat de mana lui priceputa. A aplicat acelasi tratament si celuilalt san muscandu-l, lingandu-l si sarutandu-l frenetic facandu-ma sa-l rasplatesc cu mii de gemete si suspine de placere. Mi-am bagat mainile in parul lui tragand de el in toate partile, dar nu prea tare, nu vreau sa-l las chel.
I-am adus capul la acelasi nivel cu al meu fiindu-mi deja dor de gustul buzelor lui. De data asta sarutul a fost calm si pasional nici unul nu s-a grabit, ne gustam unul pe altul savurand fiecare secunda in care buzele noastre erau unite. Mi-a dat drumul doar cand a simtit nevoia aerului.
Si-a lasat capul din ce in ce mai jos dezmierdand fiecare centimetru de piele cu buzele. Ajungand la baza chiloteilor s-a jucat putin cu elasticul materialului dupa care l-a dat jos, lasandu-ma complet goala in fata privirii lui infometate.
A aplicat un sarut pe suprafat umeda si doritoare dupa care si-a varat limba in interiorul meu facandu-ma sa-mi arcuiesc spatele de placere. Gemetele nu conteneau sa imi paraseasca buzele in timp ce el ma excita din ce in ce mai mult.
Simtind ca nu mai rezist s-a ridicat la acelasi nivel cu mine penetrandu-ma cu putere. Facea miscari alerte de dute-vino, facandu-ne pe amandoi sa gemem.
Trebuie sa recunosc ca pentru un om era chiar foarte rezistent si bun la pat. Atingand amandoi punctul maxim al placerii nu am putut rezista tentatiei si mi-am varat coltii in gatul lui mai luand cateva inghitituri din elixirul vietii, si facandu-l pe el sa mai geama putin.
I-am cicatrizat rana si dupa l-am strans in brate, el stand cu capul pe pieptul meu si cu bratele de o parte si de alta a mea. Respira alert si greu semn ca se ostenise foarte tare doar pentru a ma satisface pe mine. Fiindu-mi frica ca i s-ar putea intampla ceva rau mi-am muscat incheietura mainii si i-am pus-o pe buze lasand lichidul rosu sa-i inunde gura si sa-l faca sa-si revina. Imediat ce a simtit gustul placut al sangelui meu si-a apasat buzele mai tare sorbind cu pofta.
Dupa ce mi-a dat drumul mainii rana sa vindecat imediat.
-Multumesc!
A spus privindu-ma in ochi.
-Te iubesc!
Si chiar il iubeam, nu mai concep viata fara el. Plus ca mi-a fost atat de dor de el. Ca raspuns si-a lipit buzele de ale mele sarutandu-ma tandru si pasional.
-Si eu te iubesc printesa mea!
L-am strans mai tare in brate lasandu-l sa-si odihneasca capul pe pieptul meu.
-Ti-e sete?
Am intrebat grijulie vrand sa-l rasfat.
-Nu.
A spus chicotind usor.
-Multumesc pentru grija.
Ma sarutat usor pe san si dupa s-a ridicat asezandu-ma pe mine pe pieptul lui.
-Mi-a foat atat de dor de tine, iubito!
Dupa ce l-am auzit spunand asta am adormit fericita in bratele lui.
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...