Detention part II

3.1K 162 4
                                    

In sfarsit singuri, cat am asteptat momentul asta. Si cat de dezamagita am fost sa vad ca pe usa intra profesoara de franceza cu un ranjet idiot pe fata. Imbracata ca de obicei cu o camasa semi transparenta rosi prin care i se zarea sutienul la fel de rosiu care acoperea o pereche de silicoane foarte prost puse, purta si o fusta neagra care mai avea putin si pleznea pe ea iar in picioare o pereche de pantofi negrii cu toc inalt. Dar lovitura de gratie abia acum urmeaza, este blonda, stiti voi acel gen de par exagerat de lung care arata exact ca un mop, dar bineinteles ca erau extensii. Se pare ca nu eram singura dezamagita de aparitia ei, imediat ce ma vazut i s-a cam sters ranjetul stupid de pe fata.

-         Tu nu pleci?

Ma intrebat inaintand cu tupeu spre Kyle. Hooker mai bine te-ai indeparta de el pana nu-mi ies coltii. Din fericire situatia a fost salvata de Kyle.

-         Nu, ea trebuie sa mai ramana.

-         Eu cred ca a stat destul.

-         Ei bine nimanui nu-i pasa ce crezi tu bitch.

-         Ai spus ceva?

-         Nu. Ceva ce sa nu fi stiut tu inca.

Am completat doar pentru mine, ultimul lucru de care am nevoie acum este sa ma contrazic cu ea si astfel sa fie nevoita sa stea prea mult in preajma lui Kyle.

-         As dori sa vorbim.

Si-a indreptat privirea spre Kyle apropiindu-se din ce in ce mai mult de el.

-         Spuneti.

-         In particular daca se poate.

A spus punandu-si o mana pe umarul lui si apecandu-se din ce in ce mai mult inspre el.

-         Nu, nu se poate.

Kyle i-a dat mana la o parte de pe el si s-a indepartat de ea. Buna miscare dragule, daca nu faceai asta clar directorul ar fi trebuit sa reamenajeze clasa din cauza petelor de sande de peste tot.

-         De ce?

Nu pot sa cred, in viata mea nu credeam ca voi fi atat de scarbita vazand o femeie care incearca sa faca o fata de catelus, cred ca imi vine sa vars.

-         Pentru ca trebui sa stau cu ochii pe ea.

A spus Kyle venind in spatele meu si punandu-si mainile pe umerii mei. O s-a iau asta ca pe un semnal, in caz ca bitch mai scoate un sunet o dau cu capul de toti peretii pana nu va mai fi in stare sa iasa de aici pe picioarele ei.

-         Ei bine nu trebuie sa stai cu ochii pe ea daca o lasi sa plece si stai cu ochii pe mine.

Se apropia incet de noi tinandu-si mainile pe nasturii de la camasa din dreptul sanilor. Serios, parca era profesoara, nu are pic de rusine?

-         Nu, nu pot face asta.

-         Bineinteles ca poti doar uita-te cum arata ea si cum arat eu. Nu ai cum sa nu ma vrei.

-         Gata pana aici!

Am strigat ridicandu-ma in picioare in timp ce-mi tranteam palmele de banca, asta chiar a intrecut orice limita.

-         Bitch ori iesi acum afara ori nu mai raspund de faptele mele.

-         Poftim? Cum iti permiti?

-         Uite ca-mi permit, acum dispari!

Prevazand ce urmeaza sa se intample Kyle s-a pus in fata mea pentru a ma putea prinde in caz ca mai urmau si alte replici care doar m-ar fi scos din sarite.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum