"Šume su divne, mračne, duboke
ali obećanja da ispunim hitam
i kilometre da pređem
pre nego što u san odskitam..."
Super. Znam je. Ili barem mislim da je znam. Nema veze.
Uzela sam ranac i sišla dole u kuhinju.
"Dobro jutro!", viknula sam svojim namrgođenim roditeljima. Tata je sedi za stolom, a mama sipa kafu u šolju.
"Dobro jutro", odgovorili su u isto vreme.
"Danas idem kod strica, zar ne?" pitala sam ih i sela za sto. Sipala sam kafu s mlekom i uzela tost.
"Da", rekla je mama pa je i ona sela pored mene. "Kad dođeš iz škole, spakuj se i tata će te odvesti kod Barta." Inače, Bart je moj stric. Zove se Bartolomeo, ali ga svi zovu Bart.
"U ponedeljak nema škole",rekla sam. "To znači da tamo ostajem dan duže."
"A zašto nema?", pitala je moja majka.
"Pa škola slavi neku godišnjicu, ali ja neću da idem."
"Zašto nećeš?". javlja se moj otac. Jao, ponekad umeju da budu strašno dosadni.
"Zato što ne moram", odgovorila sam.
Pogledala sam na sat, ustala, uzela torbu, pozdravila se s njima i izašla na ulicu.
Kad sam stigla na stanicu, sela sam na klupu i sačekala Inu. Ina je moja najbolja drugarica - ispravka, Ina je moja jedina drugarica. Došla je posle nekih tri minuta. Crna kosa, plave oči, farmerke i plava košulja. I to je Ina. Ugledala me je i mahnula mi.
"Ema!" viknula je i dotrčala do mene,
"Konačno si stigla", rekla sam i nasmejala se. Ona mi je uzvratila osmeh i baš tada je došao autobus. Ušle smo i sele na prva dva slobodna mesta.
"Jesi li naučila pesmu?" pitala sam je i odjednom shvatila da zvučim kao štreber.
"Ne", odgovorila je. "Nisam imala vremena."
"Ja jesam."
"Naravno da jesi", frknula je. Pomalo je smaram s tim. Ustvari, mnogo je smaram s tim. Ona zna moju zaluđenost za književnost, i da bih najviše na svetu volela da postanem pisac.
"Danas idem kod strica", rekla sam
"Blago tebi kad imaš kul strica. Ja idem kod tetke smaračice i tamo ostajem do nedelje. Ideš na proslavu?"
"Ni u ludilu."
"E pa, ja moram da idem. Mlađa sestra ima neki nastup ili tako nešto i ja moram da prisustvujem", rekla je
YOU ARE READING
Kad padne mrak (NEMOJ DA ZASPIŠ)
Mystery / ThrillerEma odlazi kod strica i tamo upoznaje jednog misterioznog dečka. Problem je u tome što on dolazi uveče, kad padne mrak i nikako ne pre toga. Ona se zaljubljuje u njega, ali kad se vrati kući nailazi na jedno neprijatno iznenađenje. Demoni i utvare...