Nemoj da zaspiš: #5

295 34 4
                                    

"Ona provodi vreme sa monstrumima koji ubijaju zato što u tome uživaju. Onima koji još jednom, dodatno uvrnu nožem, zato što vole kad zagrebe po kosti. Svoje vreme provodi s onima posebnima. S čudovištima."
Tes Geritsen, Dvojnica

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

"Majlse?", prošaputala sam u tami.

"Ja sam", rekao je i upalio svetlo. "Jesi li dobro? Zašto si plakala?"

"Posvađala sam se sa roditeljima", odgovorila sam.

Seo je na krevet do mene. "Opet me nije bilo dugo."

"U redu je. Navikla sam."

"Ne, nije u redu. Stvarno sam loša osoba."

"Naravno da nisi", rekla sam. "Ti si jedna od najboljih osoba koje poznajem."

"Stvarno to misliš?"

"Da", rekla sam i zagrlila ga.

Bio je sav stegnut kada sam ga zagrlila. Nije mogao da se opusti. Da li ja tako delujem na ljude?

"Majlse?", rekla sam.

Da?", prošaputao je u moju kosu.

"Volim te."

Odmaknuo se i pogledao me. "Ti me.. šta?"

Osmehnula sam se. "Volim te, Majlse."

Ustao je i počeo da šeta po sobi. Bio je još nervozniji. "Ema, ne govori to, molim te."

Trepnula sam. Da ne pričam da ga volim?

"Jesi li dobro?", pitala sam ga.

"Jesam", odgovorio je. "Samo... izvini. Nisam..."

Nisi šta? Nisi navikao?

"Zašto tako reaguješ?", pitala sam ga.

Stao je. Ne skidavši pogled s mene, ponovo je došao do kreveta. "Zato što je mene nemoguće voleti."

"Naravno da to nije tačno."

"Jeste, Ema, veruj mi. To će doneti samo probleme."

"O čemu govoriš? Kakve probleme?"

"Molim te. Izvini."

***

Moje ruke. Šta im se dešava?

Krv. Odakle sva ova krv? Iz mojih ruku?

O moj bože.

Krv lije iz mojih ruku? Kako? Šta se dešava?

Hoće li mi neko objasniti?

SKLONITE OVU KRV S MENE.

Otvorila sam oči. Slike mojih krvavih ruku su se smenjivale u glavi. Moje ruke nisu krvave. To je bio samo san.

Samo glupi san.

Ležala sam dugo u krevetu skroz budna. Razmišljala sam o onome što je Majls rekao pre samo dva sata. Kako to misli "njega je nemoguće voleti"? Ima li on uopšte prava to da mi priča? On je taj koji je prvi došao i koji je počeo da se pojavljuje. On je taj koji je sve ovo započeo. I sad mi kaže da ne treba da se zaljubljujem. Tek sada. Ponekad mi stvarno ne izgleda normalno. Možda sam u pravu.

Mrzela sam sebe što sam mu to priznala i pomalo sam se stidela. Sad zna. I ja ne mogu ništa.

Sutra imam čas kod nove profesorke. Trebalo bi i da mi drži dodatni čas.

Plašim se svakog novog dana.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

VOTE&COMM

Kad padne mrak (NEMOJ DA ZASPIŠ)Where stories live. Discover now