Nemoj da zaspiš: #19

242 28 12
                                    

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

"Kad sklopite dogovor da prodate dušu Đavolu, sporazum se sastavlja i potpisuje kao u ogledalu."

Tes Geritsen, Klub Mefisto

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

"Ema, jesi li dobro?", upitao me je Bart kada sam sišla na doručak. "Bleda si."

"Dobro sam, ne brini", slagala sam. Ne pitaj, ne mogu više da te lažem.

"Jesi li sigurna? Opet su senke u pitanju, zar ne?"

O bože, ne... kad bi samo znao. Evo nas ponovo, ne mogu celog života da ga lažem. Saznala sam da on ne može da vidi moja krila iako ja mogu. Rekla mi je Gabrijela.

"Jesu?"

Samo sam ga gledala, nemoćna i na korak do suza. Da kažem da sam postala čudovište koje ubija ljude da bi zadovoljilo svoju glad? Da mi je Anđeo tame preneo deo svoje moći? Šta da mu kažem i kako da učinim da to zvuči krajnje normalno?

"Ema, hoćeš li da kažeš nešto ovog jutra?"

Majls nikada neće moći da opere krv sa svojih ruku. Ali neću ni ja.

Uzela sam Barta za ruku i povela ga u dnevnu sobu. Mislila sam zato što tamo ima više prostora.

"Moram nešto da ti pokažem", rekla sam. Seo je na kauč. "Moraš da mi obećaš da ćeš ostati priseban. Ne tražim ti da razumeš i da me podržiš. Možeš posle ovoga da me izbaciš iz kuće. Ali neću i ne mogu da ćutim celog života. Moraš da znaš."

Zatvorila sam oči. Zamislila sam se kao anđeo.

Očekivala sam Bartov izbezumljeni pogled ili tako nešto. Očekivala sam da reaguje. Ali, kada sam otvorila oči, on je samo sedeo tu i posmatrao me, ne trepnuvši.

Crna haljina se pojavila. Krila su bila tu. Možda je pomislio kako mu treba psihijatar. Psihijatru je potreban psihijatar.

"Reci nešto", prošaputala sam na ivici suza ponovo.

"Šta si ti?", rekao je i zvučao upravo onako kako sam ja zvučala dok sam isto pitanje postavljala Majlsu.

"Anđeo tame", odgovorila sam.

Zenice su mu se proširile.

Počela sam da pričam...

***

"Mogu da pređem kod majke", rekla sam nakon priče. Ustala sam a on me je zaustavio.

"Nema potrebe", rekao je. "Znaš da ću biti uz tebe. Uvek."

Okrenula sam se. "Nisam želela da ovo postanem", rekla sam. "Ovo nije bila moja želja. Ali sada je tako. A ja moram da igram po pravilima."

Nije ništa rekao. Znam da je čuo i da je razumeo i to mi je bilo dovoljno. On je jedina osoba koju ne želim nikada da izgubim.

***

"Gabrijela nas traži", rekao je Majls dok sam ja upravo završavala svoju žrtvu. "Kaže da je hitno."

Pomogao mi je da ustanem. Bez razmišljanja sam ga poljubila u ugao usana.

Tamo gde su senke igrale i gde su se demoni osećali kao da su kući. Tu smo došli i Majls i ja. Gabrijela, Boginja svetlosti, čekala nas je.

"Oni žele nju kao kraljicu", rekla je.

"Šta?", upitala sam gledajući ih. Majls je delovao iznenađeno.

"To je nemoguće", rekao je.

"O čemu pričate?"

Gabrijela me je pogledala. "Nadležni te žele za kraljicu. Ali, jeste nemoguće. Premlada si i pre svega, smrtnik si. Bila."

"Ja? Kraljica?"

"Ema, ovo je ozbiljno. Nije lako i nije sigurno biti kraljica tame. To je jedan sasvim novi nivo a ti si nova. Ne znam šta je s njima."

Gabrijela je bila lepa čak i kad je bila zabrinuta. Uvek sam joj se divila zbog toga. Okrenula se i otišla bez reči.

"Majlse, ne želim to," rekla sam prvi put tražeći skrovište kod njega otkad sam saznala šta je on.

"Možda to i nije tako loše", rekao je.

"Kako to da ne bude loše?", upitala sam ga.

"Ja ću biti tvoj kralj", odgovorio mi je.

"Stvarno? Ti si...?"

Klimnuo je glavom.

"Postoji kraljevstvo, zar ne? Zašto mi to nikada nisi rekao?"

"To je tajna, Ema. Ne može svako da zna, samo odabrani", rekao je. "Ali, pošto si već nominovana, daj mi ruku."

Odveo me je u kraljevstvo. Bilo je kao ona kraljevstva iz bajki, samo mnogo mračnije i strašnije. Bilo je savršeno.

"Oduvek sam se pitala kuda si odlazio danju", rekla sam. "Ovo je prelepo."

"Ema, budeš li postala kraljica, i ti ćeš morati da budeš ovde."

"Zašto?"

"I sama si rekla, dan nećeš podneti. Mi izlazimo samo noću, a od dana bežimo."

"Neću više živeti sa Bartom?", upitala sam ga. Više mi se ne dopada pomisao da budem kraljica. Ne mogu tek tako da mi promene život iz korena.

"Ne", rekao je. "Bićeš sa mnom."

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Komentarišite i kliknite VOTE!😄😍❤

Kad padne mrak (NEMOJ DA ZASPIŠ)Where stories live. Discover now