Wrote it down on the walls, she was screaming it out
Made it clear, she's still here, are you listening now?
Just a ghost in the halls
Feeling empty, they're vacant nowHey mom, hey dad
When did this end?
Where did you lose your happiness?
I'm here alone inside of this broken home5 Seconds Of Summer - Broken home
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
"Ema?", pozvala me je mama. "Možeš li da dođeš u kuhinju, molim te?"
Začuđeno sam je pogledala - nije izgledala srećno. Klimnula sam glavom a ona je zatvorila vrata moje sobe. Napolju je bilo oblačno tako da mi je soba bila u polumraku.
Stigla sam u kuhinju i zatekla ih kako sede za sto. Nisu se gledali, nisu pričali. Ja nisam htela da sednem. "Šta je bilo?"
Mama je malo oklevala. "Ema, ja i tvoj otac smo razgovarali..."
"Dobro...?"
Tata je nastavio. "I odlučili smo..."
"Mi se razvodimo", završila je mama.
To sam i očekivala. Ili sam bar sumnjala. Ili se nadala. Ne znam. Znam da mi tada nije bilo svejedno. Stajala sam i gledala ih, a oni su sedeli i čekali moju reakciju. Nisam pokazivala ništa, ali stvarno mi nije bilo svejedno. Mada, zar nisam ovo i želela? Zar im nisam ja upravo rekla da se razvedu? Čudno, obično me niko ne sluša.
"Idem u sobu", rekla sam i okrenula se pre nego što su uspeli da kažu bilo šta.
Pre nego što sam ušla u svoju sobu suze su mi krenule i poželela sam da vrištim. Umesto toga sam ispustila samo tihi jecaj.
Zaključala sam vrata i uzela telefon."Halo?"
"Barte", rekla sam kroz suze.
"Ema? Šta ti je?", rekao je.
"Oni se...", rekla sam i uzdahnula. "Oni se razvode... Oni su... sada su mi rekli... ja ne znam šta mi je.."
Imala sam osećaj kao da gorim, celo telo mi se treslo i nisam mogla da prestanem da plačem. Bila sam uplašena.
"Smiri se", rekao je. "Izbroj do deset i diši."
Više sam se osećala kao da moram da se borim za dah. "Ja... ne, ne mogu... plašim se..."
"Nema potrebe da se plašiš. Samo moraš da se smiriš", rekao je. "Gde su sada oni?"
"Ne znam... u kuhinji, valjda. Ostavila sam ih tamo... ne želim da se rastave", priznala sam. "Ja sam im rekla... rekla sam im da se razvedu i oni su me poslušali. Barte, mene niko nikada ne sluša!"
"Znam da ti je teško, ali sigurno to nije uticalo na njihovu odluku", rekao je a ja sam osećala da je sve nesigurniji.
"Ja sam kriva", ponavljala sam. "Šta sam to uradila... šta će sada biti?", pitala sam zvučeći kao malo, uplašeno dete.
"Biće sve u redu. Jesi li bolje?"
"Malo", rekla sam. Barem sam prestala da plačem. Bila sam na podu, sedeći uz vrata.
"Možda je ovako bolje", rekao je. "Ionako su se previše svađali."
"Da", rekla sam. "Jeste bolje. Znaš, često sam razmišljala o njima nakon razvoda. Kako bi bili srećniji. Ali sada, kada se to stvarno dešava... preterala sam."
"To je normalno. Razumem te potpuno. Oni su tvoji roditelji i ti ih voliš."
"Da, ali su nemogući kada su zajedno. Onda je pakao."
"Znam."
"Sada više nije ni bitno", rekla sam. "Više neće biti zajedno... Hoću li morati da biram kod koga želim da živim?"
"Moraćeš", rekao je.
"Da li mora isključivo da bude jedan od roditelja?", pitala sam ga.
"Kako to misliš?"
"Volela bih da živim sa tobom", rekla sam.
"Ema, o tome moraš da pričaš sa njima. Oni će biti tužni. I ja bih voleo to, ali oni su tvoji roditelji."
"I ja sam bila tužna godinama dok sam ih slušala kako se raspravljaju! A oni su mislili da su mnogo tihi", rekla sam. "Ovde su zidovi kao od papira."
"Moraš prvo da razgovaraš sa njima", nastavljao je uporno.
"Dobro, razgovaraću."
"I nemoj da praviš nikakve gluposti."
"Ne brini."
***
"Oni se razvode", rekla sam Majlsu. Zagrlio me je.
"Zar to nije dobro?", upitao je. "Mnogo su se svađali, Ema", nastavio je kada je video moj izraz lica.
"Znam, to i Bart kaže. Ali meni je ipak teško."
"Kod koga ćeš biti?"
"Kod Barta", rekla sam. "Mislim, nadam se. Još se nisam usudila da o tome razgovaram sa njima. Plašim se njihovih reakcija."
"Pa ako to stvarno želiš, oni ne mogu da urade ništa da ti zabrane."
"Mislim da mogu."
"Ne mogu", rekao je. "Videćeš." Poljubio me je. "Gde god da budeš, znaj da ću i ja biti s tobom."
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Komentarišite i kliknite VOTE! Nadam se da vam se sviđa😃
YOU ARE READING
Kad padne mrak (NEMOJ DA ZASPIŠ)
Mystery / ThrillerEma odlazi kod strica i tamo upoznaje jednog misterioznog dečka. Problem je u tome što on dolazi uveče, kad padne mrak i nikako ne pre toga. Ona se zaljubljuje u njega, ali kad se vrati kući nailazi na jedno neprijatno iznenađenje. Demoni i utvare...