#15

358 42 2
                                    

Školska godina nikada nije bila duža. Iako je uskoro trebalo da se završi, meni se činilo da do kraja ima još mnogo.

Ako hoćete iskreno, meni je dosta svega. Zvuči previše kliše, ali ja samo želim da budem normalna tinejdžerka. A ne ovo,  da se plašim svake večeri. Zamrzela sam svoj život. Mada nije kao da sam ga pre obožavala.

Bart je IPAK morao da ode, da ne bi dobio otkaz. Otišao je par dana nakon mog rođendana.

U međuvremenu je i moja majka popila otkaz, što znači da smo sada baš nagrabusili. Stanje u kući je i više nego napeto. Nijedno od njih sada ne radi, što znači da su stalno zajefno kući. Horor.

Svakog dana sam s njima na tankom ledu i samo čekam da taj led pukne. I onda počinje zabava.

"Sve ti bolje ide", rekao je Majls.

"Šta to?", pitala sam.

"Izbegavanje senki."

"O, stvarno? Meni se ne čini tako."

"Veruj mi", rekao je. "Ojačala si."

"Pa, ako ti tako kažeš..."

"Zatvori prozor."

"Zašto?"

"Samo uradi to", rekao je. "Moraš prozore da držiš zatvorene."

Skoro da sam znala na šta je mislio.

"Jesi li htela nešto da mi kažeš?", pitao me je.

Kako je znao? Mislim, i jesam i nisam, ali ipak.

"Odakle ti to?"

"Samo pitam", rekao je. "Imao sam osećaj da si htela nešto da mi kažeš." Pauzirao je, pa rekao: "Na primer, da mi objasniš tu modricu na levoj ruci."

"Kako si saznao?"

"Hoćeš li mi reći odakle ti?"

"To je glupo", rekla sam. "Mislim, toliko je glupo da ćeš se smejati..."

"Da čujem." Možda mi se učinilo, ali kao da mu je boja očiju postala tamnija za nijansu. Već je izgledao besno. Sigurno je znao šta se desilo, samo je hteo da to čuje od mene.

"Zašto me pitaš kad znaš?"

"Kako se zove ona devojka?"

"Zove se Lili Metjuz", rekla sam. Stvar je u tome što smo se posvađale i ona me je odjednom udarilo, a ja sam joj uzvratila pa me je ona oborila i umalo nije usmrtila. Ja sam završila u bolnici, a obe smo posetile direktorovu kancelariju. Razmatra se da nju (a možda i mene) izbace iz škole.

"Lili..."

Kao Lilit, pomislila sam. Luciferova majka, isterana iz raja.

"Molim te da ništa ne pokušavaš", rekla sam. "To je moja bitka, važi? Majlse, ne mešaj se."

Samo me je gledao. Sedeo je kod prozora, a ja sam bila odmah pored njega.

"Majlse", pozvala sam ga ali nije reagovao.

"Ema, moram da idem", rekao je polako se pridižući.

《Anđeo tame》

Gabrijela ga je čekala na krovu Emine kuće.

"Ponovo kasniš", rekla je kada se Majls konačno pojavio.

"Lili Metjuz", rekao je Majls. Gabrijela se uspaničila.

"Lili? Jesi li siguran?"

"Da."
"Znaš šta moraš da uradiš", rekla je Gabrijela.

Majls je klimnuo glavom i nestao.

Pun mesec je osvetljavao krov kuće.

Gabrijela je pogledala u mesec i prošaputala: Custodiret illum.

Sačuvaj je.

》》》》》》》》》》》》》

Komentarišite i kliknite VOTE:)

Kad padne mrak (NEMOJ DA ZASPIŠ)Where stories live. Discover now