▶One Direction - Wolves
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Obračun sa Njima neće biti lak. Ne mogu tek tako da im kažem da ne želim da budem ništa što oni žele i da ne želim više da vidim Majlsa.
Nisam razumela svoje stanje. Nisam bila tužna, iako sam saznala ko je ubio Inu. A trebala sam da budem tužna, da plačem. Znate, nešto je trebalo da se desi.
Bilo je veče, i počeo je da pada mrak.
"Hoćeš li biti tu večeras?", upitao me je Bart. Odmahnula sam glavom. Opet nije imao šta da kaže. Mrzim kada je takav. A mrzim i sebe ovakvu.
"Izvini", rekla sam i ostavila ga u sobi. Ja sam imala sada nešto drugo da uradim.
Sačekala sam dovoljno da napolju bude mrak. Krila su se stvorila, zajedno sa mojom haljinom.
Ponoć je prošla.
Videla sam Gabrijelu.
"To je to", rekla sam. "Ne mogu ja to da uradim."
"Razumem te", rekla je Gabrijela klimnuvši glavom.
Oni su već bili uveliko spremni. Ali Majlsa nisam videla.
Čekali su moj odgovor. I dobiće ga uskoro.
Uzdahnula sam.
"Odbijam vašu ponudu", rekla sam glasno i jasno. "Ne želim da postanem ono što vi želite. Ne želim da budem kraljica."
Pitali su zašto.
"Ne mogu da budem sa nekim ko mi je oduzeo najvažniju osobu u životu."
Majlsa sam videla, ali bilo je kasno.
Prošao je pored mene i rekao: "Neću odustati. Oni će te juriti. Čuvaću te."
"Ne treba mi više Anđeo čuvar, Majlse", rekla sam. "Sama sam sebi dovoljna."
"Njima to ništa ne znači."
"Oni su savršeno razumeli ono što sam im rekla tamo."
Pogledao me je pravo u oči. Njegove oči su ponovo bile crne. "Nisam pričao o njima. Već o senkama."
Senke? To je apsolutno nemoguće. "Majlse, ti kontrolišeš senke."
"Baš tako", rekao je. "Rekao sam ti da možeš uvek da me pozoveš. Rekli smo... Samo izgovori moje ime..."
"...i senke će nestati", završila sam zatvorenih očiju.
"Nemoj da zaboraviš da te volim", rekao je.
"Volim i ja tebe."
***
Kada sam se vratila kući, bilo je jutro pa nisam očekivala senke. Pogrešila sam.
Ležala sam na krevetu. Kako Majls može sada da mi pomogne kada je dan?
Senka je puzala po zidu, crna kao noć.
Kako ide ono što je pevala Lili?
Come little children, I'll take thee away....
Ja nisam Lilit i meni to ne pomaže!
Kada senke odu, ostaće samo sećanje.
Čuvaj sećanje.
Usred noći, one će doći.
Tražiće te.
Želeće te.
MAJLSE.
TRAŽI SENKE.
"Šta to znači?", rekla sam naglas.
Traži ih.
Dodirnula sam senku na zidu. Poslednji put kada sam to uradila, bila je tako hladna. Sada nije.
Senka se zalepila za moju ruku kao pijavica. I ušla u mene. Bukvalno.
Utopila se u moje telo.
Moram da tražim senke.
Izašla sam u hodnik. Još jedna senka je bila na podu. Uradila sam isto.
Našla sam ih i u kuhinji, čak i u Bartovoj sobi. Drago mi je što je na poslu pa ne mora to ds gleda. Našla sam ih puno u celoj kući, ali i dalje nisam shvatala zašto su mi potrebne, ako su mi uopšte potrebne!
Ostaće sećanje.
Apsolutno mi ništa nije bilo jasno.
Ali sećanje je bilo tu. To mora nešto da znači.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Komentarišite i kliknite VOTE💖
YOU ARE READING
Kad padne mrak (NEMOJ DA ZASPIŠ)
Mystery / ThrillerEma odlazi kod strica i tamo upoznaje jednog misterioznog dečka. Problem je u tome što on dolazi uveče, kad padne mrak i nikako ne pre toga. Ona se zaljubljuje u njega, ali kad se vrati kući nailazi na jedno neprijatno iznenađenje. Demoni i utvare...