Nemoj da zaspiš: #8

360 33 57
                                    

I stvori Bog čoveka po obličju svojemu, po obličju Božijem stvori ga; muško i žensko stvori ih.

-Pre opisa stvaranja Eve od Adamovog rebra u 2.22

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

"Danas imamo gošću, Ema", rekla je Kasandra. Nadam se da nije mislila na mog večnog neprijatelja Lili Metjuz, koja je stajala pored nje.

Kasandra je stavila ruku na Lilino rame. "Lili će nam se pridružiti", rekla je. Baš lepo.

Lili me je pogledala, a Kasandra ju je pogurala sa odobravanjem. Sela je pored mene.

Hladan vazduh sam osećala tokom čitavog časa. Kao da je Lili donosila hladnoću sa sobom.

"Devojke," rekla je Kasandra na kraju časa. "Ovo je zaista bilo sjajno. Lili, imaš potencijala i volela bih da ostaneš s nama." Lili je klimnula glavom i osmehnula se. "Videćemo se sutra."

Ja i Lili smo ustale i izašle iz učionice. Tiho smo koračale hodnikom škole ne gledajući se, ne govoreći.

"Šta nije u redu sa tom ženom?", progovorila je Lili kada smo izašle napolje. Podigla sam obrvu.

"Kako to misliš?", upitala sam je.

"Kao da je poslata iz pakla." Možda, ali nije Kasandra bila ta koja je izgledala kao poslata iz pakla. Lili je nosila martinke, crne iscepane pantalone i crnu majicu sa natpisom. Oko vrata je imala ogrlicu sa priveskom tamnobraon sove.

"Verovatno ti se samo čini", rekla sam. Pričala sam s njom. Kako je to moguće?

"I ti to vidiš, zar ne? Koliko dugo te već muči? Hajde, reci mi. Koliko dugo?"

"Ne muči me ona."

"Ema, i ti i ja znamo da nije tako. Reci mi, jesi li nekada čitala Bibliju?", pitala me je.

"Šta? Ne. Zašto?" Biblija me nikada nije zanimala.

"Tamo ćeš možda naći sve što te zanima."

Sve što me zanima?

"Kako to misliš?"

Osmehnula mi se. "Videćeš."

***

U celoj kući nisam mogla da nađem Bibliju, pa sam ostatak dana provela na kompjuteru. Naravno, ni tamo nije bilo ničeg posebnog.

Luciferova majka.

Luciferova majka.

Luciferova majka.

"Šta znaš o Bibliji?", pitala sam.

Majls me je pogledao. "Šta te zanima?"

Skrenula sam pogled ka prozoru.
Zvezde su treperile u noći.

"Ko je bila Luciferova majka?", pitala sam ga. Celog dana mi to nije izlazilo iz glave. Ko je Luciferova majka?

"Odakle ti to?"

"Samo mi odgovori."

"Lilit", rekao je. "Lilit je Luciferova majka."

Lilit.

"Pričaj mi o njoj."

Uzdahnuo je. "Lilit je bila prva Adamova žena..."

"Čekaj malo, Adam je imao samo jednu ženu", rekla sam.

"Slušaj me. Bog je stvorio Lilit prvu, stvorena je od prašine, kako bi bila ravna Adamu. Lilit je ženski demon noći. Prvobitno je bila sumerski i vavilonski demon koji uzima oblik žene. Nije htela da se potčini Adamu i zato je dobrovoljno napustila Raj", završio je.

Ženski demon noći.

"Onde će se sretati divlje mačke sa hijenama, jarci će dozivati jedan drugoga; onde će se odmarati Lilit našav počivalište", izrecitovao je.

"Jarčevi?", upitala sam.

"Azazel? Ne?"

Odmahnula sam glavom. "Žalim."

"Jarčevi demoni su plesali sa divljim bićima kao što je Lilit. Postoji jedna priča. Kažu da Lilit leti noću u obliku sove i otima decu. Ako se dete smejalo za vreme Sabata ili mladog meseca, to je značilo da se igralo s Lilit."

Sova. Lili je danas nosila ogrlicu sa priveskom sove.

"Zaista mnogo znaš o ovome", primetila sam.

"To je moja oblast", rekao je.

Sigurna sam da jeste.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
možete li, molim vas, da komentarišete? Stvarno mi to znači💝

Kad padne mrak (NEMOJ DA ZASPIŠ)Where stories live. Discover now