"A znaš li šta se događa devojkama koje vole izgubljene slučajeve? Bez razlike i same postanu izgubljeni slučajevi."
Dejvid Levitan, Svakog dana
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
DAN SEDMI
Dani i noći postali su jedno isto. Sve mi je teže da razlikujem javu i snove, anđele i smrtnike. Moja krila su postala deo mene i mislim da nikada više neću biti ista. Ne želim da ih se odreknem. Ne želim da se vratim onome što sam pre zvala život. Ali želim da ostanem sa Bartom. To je jedino što stvarno želim.
Imam osećaj da se pretvaram u led na oluji. Kao da sam jedna velika greška u ovom svetu. Ne smem da budem okružena smrtnicima jer me njihov miris privlači. Plašim se da ne izgubim kontrolu baš kada ne treba.
Ali ne mogu da ostanem dugo sa Majlsom u istoj prostoriji. On postaje čudovište iz košmara kad god ga pogledam. Usne koje su se pre smejale, sada pokazuju svoje oštre zube. Oči koje su pre izgledale dečački i nevino, sada su crne i njegov pogled znači samo smrt. Njegove ruke koje su me pre grlile, sada me dave. Stežu i žele ljubav, ne shvatajući da je tako neće dobiti. On misli da ume da voli, ali ne shvata da to nije tako lako i da to ne može svako. Svaka njegova reč je otrov i svaki put kada izgovori moje ime kao da me odvodi u smrt.
Pitam se da li može da vidi šta radi. Da li shvata posledice svojih ogromnih grešaka. Ili ih samo ignoriše, ubeđujući sebe da nije on krivac. Nikada mi nije bilo teže gledati ga i voleti. Nisam sigurna šta se dešava sa mnom, samo znam da ga ne želim više u svojoj blizini. On je otrov.
"Ema", rekla je Gabrijela. Našle smo se na plaži u ponoć. Želela je da razgovara sa mnom.
"Zašto si me pozvala?", pitala sam je. Nisam znala o čemu bismo razgovarale jer imam još par dana do konačne odluke.
Pogledala me je, ali to je bio jedan od onih sažaljivih pogleda. Onaj koji nije donosio ništa dobro. "Ovo što ću ti reći će verovatno promeniti tvoju odluku o svemu što se trenutno događa. Ali verujem da moraš da znaš. U poslednje vreme si mi postala draga i ne želim da živiš u zabludi."
Ne mogu da kažem da me to nije nateralo na razmišljanje. "O čemu se radi?"
"Znaš li kako je tvoja najbolja drugarica umrla?", rekla je a ja sam osetila srce u grlu. "Nikada ti niko nije rekao, zar ne?"
Ne sećam se. Tog perioda se ne sećam. Maglovito mi je. Ali nisu mi rekli ništa.
"Vidim. To je zato što nisu znali kako. Tvoja drugarica Ina je imala čudne rane", nastavila je. "U predelu vrata."
"Ne", prošaputala sam. Čak i pre nego što je izgovorila to, ja sam u dubini duše znala odgovor. Ustvari, mislim da sam ga znala mesecima pre toga ali sam se plašila čak i da pomislim na to što se Gabrijela spremala da mi kaže.
"Majls", rekla je. I to je bilo dovoljno da potvrdi svaku moju sumnju i sve što sam mislila prethodnih dana.
"On je to uradio? On je ubio Inu?" Nisam bila besna. Nisam bila tužna. Nije mi se plakalo. Nisam apsolutno ništa osećala.
"Žao mi je", rekla je. Na trenutak mi se učinilo da će skočiti u okean ali ona je samo nestala, ostavljajući me da donesem odluku.
Okean je sada delovao primamljivo. Skočiti. Ali ja sam znala da anđeli tako ne umiru i da me to neće ubiti. Ali sam isto tako znala da moram da pričam sa njim. Odmah.
Majlse.
Majlse.
Rekao je da ga zovem, samo da izgovorim njegovo ime u mislima i biće tu.
Majlse.
Stajao je ispred mene. Znao je da znam. To mi je govorio njegov pogled. Izgledao je kao da će da zaplače.
"Zašto?", upitala sam. Volela bih da ga udarim. Da ga udaram dok ne poželi da je mrtav i da shvati kako sam se ja osećala onog trenutka kada su mi rekli da je Ina mrtva.
"Nisam znao", rekao je dok mu se suza slivala niz obraz. "Nisam znao da je ona. I kasnije sam se kajao. Samo sam želeo da te zaštitim."
"Od koga? Od koga, osim od samog sebe, Majlse?"
"Ne govori to. Uvek sve upropastim. Znam. Ali ovoga puta nisam želeo da te povredim. Tebe nikada nisam želeo da povredim, Ema."
"Ali jesi. Ti nikada ne želiš, ali uvek to uradiš. Upropastio si mi život."
"Molim te", rekao je i kleknuo. "Molim te, Ema. Pokušaj da me razumeš. Tebe nikada nisam želeo da povredim. Volim te i uvek ću te voleti."
"Reci onima gore da sam donela odluku. I da ću im je reći sutra uveče."
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Komentarišite i kliknite VOTE💖😃
YOU ARE READING
Kad padne mrak (NEMOJ DA ZASPIŠ)
Mystery / ThrillerEma odlazi kod strica i tamo upoznaje jednog misterioznog dečka. Problem je u tome što on dolazi uveče, kad padne mrak i nikako ne pre toga. Ona se zaljubljuje u njega, ali kad se vrati kući nailazi na jedno neprijatno iznenađenje. Demoni i utvare...