Дивлячись у білу стелю, я накручувала пасмо волосся на палець все ще слабо вірячи, що лежу на м'якому ліжку і в теплій кімнаті.
—Я поспала тут ніч, і це була одна з найкращих ночей за останні роки.
—Це ж чудово!
—Ось тільки я не знаю, хто міг відправити мене сюди. Місіс Ходжес підходить, але навіщо це їй? Ми ніколи не дружили.
—Може, вона побачила, як тобі сумно без мене, і вирішила виправити ситуацію, відправивши тебе займатися важливими справами, а не тухнути там?
—Я навіть школу не закінчила.
Хелен на тому кінці слухавки замовкла, вірогідно, обмірковуючи мої слова. А я важко зітхнула.
—У будь-якому випадку, тобі пощастило.
—Це точно...
Я сіла в позу лотоса і оглянула кімнату, яка була такою самою, як і вчора. У мене навіть не було часу розібрати рюкзак, оскільки я проспала обід, а потім спілкувалася з Хелен, зовсім забувши про їжу.
—Ти дивилася, коли в тебе навчання?
—Сьогодні неділя, тож завтра. Залишилося лише подивитися на розклад.
—А чим зараз займатимешся? Там, мабуть, новеньким екскурсію проводять, ні?
—Ні, я так не думаю. - Я з шумом лягла назад. — Я хоч і новенька, але прийшла тільки в жовтні і ніхто нічого для мене не робитиме. До речі, чому мене прийняли? Це дивно.
—Може, ти не все пропустила і зможеш наздогнати?
—Ох, - втомлено простогнала, - мені ще належить вивчити все, що і вони. Точніше, надолужити втрачене самостійно.
—Познайомся з кимось. Може, вони допоможуть тобі з навчанням. Поясни, що та як, і вони спробують надати підтримку.
—Щоб потім хтось сказав піти до директора або заступника і розповісти йому все? Я не хочу назад до притулку, ти знаєш. Можливо, мене навіть шантажуватимуть цим, тож я просто промовчу.
Я випростала руку. Моя долоня ніби торкалася стелі. На ній чогось не вистачало. Раніше в мене були плями від води, а зараз розпечена добіла порожнеча.
—Ти вирішуватимеш свої проблеми знову самостійно?
—Чому самостійно? - Я посміхнулася. —З тобою, звісно. Ти скидатимеш матеріали, щоб мені було легше вчитися і не відставати від інших, якщо в мене не буде часу. Ти розповідатимеш шкільні предмети, якщо я чогось не зрозумію, або допомагатимеш з рефератами й проектами.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зраджений коханням
RomansaПісля двох років у притулку для сиріт, коли за півроку настає нове життя, дівчина отримує листа з пропозицією вступити до коледжу, куди вона не подавала заяви. Вирішивши, що це шанс розпочати нове життя, вона збігає з притулку і розповідає про все...