Ложка з густим супом повисла над мискою. Пара від бульйону стелилася над столом, огортаючи мене клубами незрозумілості, так само, як слова Мінді огортали мій мозок. Вона щось говорила про нову книгу, про якогось там автора, чиє ім'я я я навіть не запам'ятала. Слова лилися рікою, але до мене долинали лише уривки фраз: «...цікавий сюжет... несподіваний поворот... головний герой...» Я кивала, усміхалася, вдаючи, що уважно слухаю, але насправді мій погляд був прикутий до Росса.
Я була не останньою, хто прийшов на обід. Роя за столом не виявилося. Тому Мінді взяла ініціативу у свої руки. Потім до нас мовчки підсів Крофтон із холодом в очах. Хлопець явно зараз не був налаштований на розмови.
—Якщо всі вже тут, - радісно затремтіла Мінді, —то давайте я вам розповім, як я провела своє літо.
Я лише мовчки дивилася в тарілку, продовжуючи їсти суп, сподіваючись, що дівчині відповість хтось інший, але всі мовчали. Цю тишу дівчина взяла за згоду.
—Отже, є в мене м'яка іграшка і ось одного разу вночі мені не спалося. Я вирішила погуляти по будівлі в пошуку хоч якогось дорослого, щоб мене поклав спати.
Дивуючись, я подивилася на Лестерна, який продовжував їсти, і теж повернулася до обіду.
—У коридорах було порожньо, холодно і дуже тихо. Мені було страшно! - Харісон голосно закричала і грюкнула по столу, привертаючи увагу, але ніхто не відреагував. —Я побачила кімнату і вирішила, що це кабінет місіс Ленч, яка розповідала чудові казки і співала пісні, що зачаровують, - чарівно промовила Мінді, наколюючи на виделку макарони. —Але, - дівчина різко зупинилася, відпила чай і приступала далі до розповіді: —Це виявився підвал. Такий темний та страшний.
Я припинила їсти, відсуваючи гарячу страву і приступила до другої, далі слухаючи повість.
—Я випадково впустила туди свою іграшку і мені довелося спускатися вниз, щоб її забрати, - голос Харісон затремтів. —У підвалі я чула, як жутко падали краплі води, а потім їхнє відлуння поширювалася навколо. Мені було страшно!
Харісон вдарила по столу з такою силою, що всі виделки задзвеніли. Її очі блищали від жаху, а голос тремтів
—Здавалося, що хтось захоче схопити за ногу, штовхнути чи в цій моторошній темряві жив монстр, який їв дітей і ті більше ніколи не поверталися додому, до своїх батьків та братів, сестер. Я обернулася, бо мені здалося, що хтось позаду мене стоїть, і, оступившись, я впала, котячись униз...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зраджений коханням
Любовные романыПісля двох років у притулку для сиріт, коли за півроку настає нове життя, дівчина отримує листа з пропозицією вступити до коледжу, куди вона не подавала заяви. Вирішивши, що це шанс розпочати нове життя, вона збігає з притулку і розповідає про все...