Кобальт не боровся з золотом. Він танцював із ним. Обволікав і зігрівав, змушуючи зливатися в єдину суміш кольору турмаліну.
Я була рада побачити його тут. Здавалося, нічого не могло покращити цей день. Але це було небезпечно. Росс будь-якої миті міг відвідати мою кімнату.
Стара прикраса обпалювала палець.
На горищі було ясно. Ліхтар на телефоні хлопця освітлював маленьке приміщення.
Погляд Лестерна швидко пройшовся по моєму тілу, зачіпаючи руку. Я зі страхом сховала її за спину.
Акоста взяв купу книг, що стояла на старій тумбочці, і неквапливо попрямував у мій бік.
—Це мої підручники за перший курс, - пояснив хлопець. —Там є деякі позначки, які допоможуть у навчанні.
Я, як у тумані, простягла руки і забрала стос книжок, тихо і ледве виразно подякувавши Лестерну. Хлопець обережно зробив пару кроків назад, не зводячи з мене очей.
Лестерн, здавалося, хотів щось додати чи сказати, але не міг. Не хотів чи просто це було вище за його сили. Він то відкривав рота, то закривав його. Мені не було чого сказати. А говорити за його давній подарунок, який хлопець міг помітити на руці, мені не дуже хотілося. Я боялася, що він щось собі надумає.
Глянувши на вихід, я коротко подивилася на Лестерна.
Не помітивши на його обличчі жодної емоції заборони, я мовчки розвернулась і попрямувала до люка.
—Як день минув? - хрипко подав голос хлопець.
—Добре, - ніяково й повільно відповіла я, все ще стоячи до Лестерну спиною.
—Як я чув, у Росса відбулася важлива угода.
—Так, - коротко сказала я. —Спочатку були деякі складнощі, але потім все схаменулося.
Я обернулася і додала:
—Я познайомилася з безліччю поважних чоловіків і, начебто, сподобалася їм.
—Молодець, - тихо сказав Акоста, посміхаючись.
Я ніяково опустила погляд на стопки книг. Тільки заради підручників хлопець мене кликав через шанувальника? Ймовірно, він знав цю людину.
—Як пройшов твій день? - запитала я, порушуючи мовчання.
—Нічого незвичайного, але він явно був не насиченішим за твій. Чи не важко бути знаменитою?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зраджений коханням
Roman d'amourПісля двох років у притулку для сиріт, коли за півроку настає нове життя, дівчина отримує листа з пропозицією вступити до коледжу, куди вона не подавала заяви. Вирішивши, що це шанс розпочати нове життя, вона збігає з притулку і розповідає про все...