Розділ 25

7 0 0
                                    

Псина гарчала, примушуючи стоячих поряд людей, здригатися і обминати нас. Я дивилася на неї без грама інтересу та страху.

Коротка чорна шерстка обволікала тварину, змушуючи зливатися з пітьмою в тінях. Я заздрила її вмінню ховатися, але не сенсу життя. Золотий нашийник мав ланцюг зі шкіряним кінцем, оберігаючи мої долоні від травм(не дивлячись на те, що у мене були рукавички), коли собака різко пурхала по кімнаті. Я прозвала її, англійського мастіфа, Спейдс.

Через трохи прочинені двері я почула слова диктора. Він казав, що настав час зустріти другого учасника цієї смертельної битви.

Проковтнувши свій страх, я подивилася на Спейдс. Тварина сміливо рвонула вперед, залучаючи мене за собою.

Яскравість прожекторів у темній кімнаті змусила мене прикрити очі долонею, але потім я побачила Лестерна в юрбі людей. Його погляд казав, щоб я ігнорувала світло.

Придатним приміщенням для проведення турніру стала спортивна зала. Тут прибрали всі канати, ворота, сітки, баскетбольні кільця та інші спортивні деталі, які могли лише заважати.

Я всміхнулася, показавши зуби, і впевнено пішла вперед. Поділ чорної сукні ковзав по підлозі, збираючи весь пил і бруд моїх черевиків.

Сьогоднішній день видався нелегким. Акоста розбудив мене рано-вранці, коли сонце ще навіть не показало своїх променів. Він показав мені Спейдс і разом з іншою людиною навчив парі трюків і команд для собаки, щоб усі повірили, що вона моя.

Косметологічні процедури зайняли більшу частину дня, а потім ми вирушили до дівчини, яку я бачила на першій вечірці з Россом, коли Лестерн покинув нас. Блондинка віддала мені щось на кшталт сукні, де ззаду поділ був довгий і короткий спереду, черевики, рукавички та штани. Цей образ міг підкреслити мою сміливість, гордість і не побоювання програти. У цьому образі я була схожа на справжню смерть, яку боялася весь цей час.

Натовп людей плескали в долоні і вигукували щось нерозбірливе, змусивши серце битися швидше, коли я побачила хлопця з капелюхом у руках. Він збирав гроші, а його компаньйон записував, на кого робила ставку та чи інша людина. Я уявила, як моя репутація могла піти на дно після цього бою. Я могла розорити кожного з них, якщо зазнаю поразки.

Піднявшись на ринг, я присіла навпочіпки і погладила Спейдс, пошепки просячи її виграти. Вставши, я відстебнула нашийник і поспішила залишити ринг. Ніхто не знав, що у псини могло бути в цей момент у думках.

Зраджений коханнямWhere stories live. Discover now