Розділ 44

5 0 0
                                    

Дивлячись у золоті очі, я не бачила в них жодних змін. Знявши майку і опинившись в одному топі, я розглядала себе з усіх боків. У голові спалахнули спогади.

Лестерн лукаво дивився на мене, лежачи на ліжку. Сьогодні у хлопця прокинулася неймовірна ласка. Він хотів дарувати мені поцілунки та компліменти. Навіть сніданок у ліжко приніс, але й досі не хотів переходити межу.

—Я товста? - запитала я.

—Ти найкрасивіша.

—Ні, - заперечила я, продовжуючи оглядати себе. —Я товста чи ні?

Лестерн підвівся. Сонячне проміння потрапило на його м'язистий живіт, змушуючи моє обличчя злегка спалахнути.

—Ти найкрасивіша, - лагідно сказав хлопець і обійняв мене ззаду. —І ніхто не зрівняється з тобою. Я б навіть тебе ще відгодував.

Губи Лестерна торкнулися моєї шиї, по спині побігли мурашки. Акоста важко зітхнув, переходячи на мої плечі.

—Хто тобі це сказав? - подав хлопець голос.

—Росс.

—Росс на тебе погано впливає. Можна я його закопаю?

Я розреготалася. Лестерн міцно обійняв мене і відійшов до письмового столу.

—Вдягни краще це. - Акоста кинув мені майку. Я спритно спіймала річ. —Котра зараз година?

—Одинадцять.

—Мені пора.

Лестерн остаточно відсмикнув завісу і глянув у вікно. Здавалося, він когось виглядав чи просто милувався природою.

—Куди?

Хлопець обернувся і попрямував до шафи:

—Елсі приїхала.

—Що?

Я приголомшено подивився на Акосту, який уже одягав футболку.

Якщо дівчина приїхала, то проведення часу з хлопцем можуть припинитися. Томпсон говорила, що не може через компанію повернутися до коледжу. Що змінилося?

—А що мені ...

—Я скажу, що ти зайнята, - перервав Акоста.

—Дякую.

Хлопець глянув на себе в дзеркало і почав розчісувати волосся.

—Вона надовго? - неголосно запитала я.

—На пару годин.

Лестерн обернувся, поклав гребінець і попрямував у мій бік. Я надягла светр і зробила кінський хвіст.

Зраджений коханнямWhere stories live. Discover now