Прокинувшись вранці, я отримала листа від таємного шанувальника, який писав, що радий познайомитися зі мною. Вийшовши в коридор, я нікого не застала, і цілком ймовірно, цей лист був підкинутий до моєї кімнати кілька годин тому, поки я спала. Можливо, саме цей хлопець допоміг мені потрапити сюди, але звідки він знав усі подробиці про моє життя? Це було гарне питання, яке все ще крутилося в голові.
Коридор був не таким порожнім, як тоді, коли я приїхала. Карти зовсім не допомагали знайти вихід із цього лабіринту. А вранці я геть не могла переварити бодай якусь інформацію, особливо з головоломками. І просити допомоги у оточуючих мене людей я не дуже горіла бажанням. Мене вже кілька разів проігнорували. Кожен займався своїми справами і всім було начхати на їхнього нового і маленького члена сім'ї.
Іти за певною людиною теж було досить ризиковано. Мене могли привести у вбиральню, у темний кут, у підвал чи донести щось директорові. Ця думка лякала, змушуючи пробігти мурашкам по спині.
Інтуїтивно звернувши за правий поворот, я помітила знайоме світле волосся і поспішила до хлопця, який тут знав абсолютно все.
Поклавши руку йому на плече, юнак повернувся до мене, щасливо й трохи здивовано посміхаючись.
—Доброго ранку, чим можу допомогти?
Його ялинові очі були трохи темними, що, мабуть, свідчило про те, що його настрій сьогодні менш радісний, ніж зазвичай.
—Де тут вихід?
Я обвела руками коридори, кілька разів повернувши голову, і додала:
—Абсолютно заплуталася. Карти не допомагають.
Блондин тихенько засміявся, прикриваючи рота рукою.
—Нам в одному напрямку, пішли, - він кивнув у бік коридору, куди прямував до цього.
Став поряд, я подивилася на дисплей телефону, переконуючи себе, що не запізнююся.
—Ми з тобою одногрупники.
Я здивовано подивилася на блондина, не вірячи його словам.
Якщо це справді було так, то мені навіть легше вчитиметься, оскільки він, напевно розумний, хлопець і досить довірливий. А це було мені на руку.
—Який зараз предмет?
—Філософія. Її викладає чоловік похилого віку, містер Белл. Він дуже добрий викладач, дає всім висловитися і задати запитання, якщо ті виникнуть. Але такого вже давно не було.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зраджений коханням
RomanceПісля двох років у притулку для сиріт, коли за півроку настає нове життя, дівчина отримує листа з пропозицією вступити до коледжу, куди вона не подавала заяви. Вирішивши, що це шанс розпочати нове життя, вона збігає з притулку і розповідає про все...