Розділ 48

6 0 0
                                    

Зачинивши двері, я притулилася до неї спиною і запитала:

—Чому в твоєї бабусі інше прізвище?

Усі члени сім'ї Харісонів тільки-но покинули наш номер. Закінчення вечора пройшло благополучно, і скандалів більше не було, якщо не брати до уваги політичних дискусій, які зрідка переходили в підвищені голоси і стукіт кулаків по столу.

—Після смерті чоловіка, вона вирішила повернути своє прізвище, - відповів Росс.

Я задоволено кивнула.

—Які плани на кінець дня?

—Якщо ми вже у відпустці, - почав хлопець, —потрібно скористатися нею по максимуму.

Росс поцілував мене в щоку. Потім його вологі губи рушили до моєї скроні, і язик пройшовся по зовнішній стороні мого вуха, відтягуючи з насолодою мочку.

Сильні руки притиснули мене до себе, не бажаючи відпускати.

—Я хочу тебе, - прогарчав хлопець мені на вухо.

Губи Росса перемістилися до моєї шиї, ніжно цілуючи кожен її дюйм. Я опанувала себе, щоб не прибрати від свого тіла руки хлопця.

—Твої бажання повинні почекати до весілля.

—Розпис – все, що нам потрібно.

Харісон розвернув мене до себе і притиснув до стіни, впиваючись своїми губами в мої. Він повільно відтягнув мою верхню губу, а потім нижню, трохи покусуючи кожну з них. Я видала фальшивий стогін. А мої думки продовжували вигадувати, як змінити думку Росса.

Харісон змів з тумбочки всі речі і ривком посадив мене на неї, вмостившись між ніг. Його руки задерли поділ моєї сукні, погладжуючи стегна.

—Але я хочу весілля, - ображено простогнала я.

Хлопець нахилився до мене, майже змусивши повністю лягти на тумбочку.

—Россе?

Юнак запитливо промуркотів, залишаючи мої губи в спокої.

—Я хочу розкішне весілля.

Час – ось, що мені зараз потрібно. Відтягнути час, поки я щось не придумаю.

—Де буде багато родичів? - запитав Росс, починаючи тертися своєю щокою об мою.

—Багато людей – багато щастя.

—Я не хочу, щоб на мою наречену хтось поклав око.

Хлопець глянув на мене п'яними очима. Його губи торкнулися моїх, повільно рухаючись вгору і вниз. Вони не давали мені говорити, з кожним разом посилюючи напір.

Зраджений коханнямWhere stories live. Discover now