Відкривши повіки, даючи очам чітко сфокусуватися після сну, я розглядала білу стелю, намагаючись вгамувати головний біль.
Вчорашній коктейль дав про себе знати, хоч і був безалкогольний, чи це побічний ефект від гучної музики та танців, які вчора довелося виконувати, щоби влитися у свято.
Ледве вставши, я заплющила очі і торкнулася скронь, намагаючись якось вгамувати ту біль, що не давала спокою.
Увімкнувши телефон, я переконалася, що зараз лише п'ять годин ранку, субота та більшість студентів ще спали, що й було шансом для мене вийти на вулицю.
Свіже повітря завжди допомагало мені, коли боліла голова.
Легкий вітерець змусив мурашки пробігти по шкірі, і я пошкодувала, що не взяла із собою в'язану накидку, як учора.
Голова ще сильніше заболіла, коли я спробувала згадати всі події вечірки і проаналізувати, наскільки я хоча б наблизилася до серця Росса. Наступного разу треба буде сходити в аптеку і прикупити різні таблетки.
Пройшовши близько семисот футів, мене зустріли металеві ворота, прикрашені живими рослинами, які, напевно, змінювалися щодня через холоди, які лише прискорювали смерть квітів.
В сквері росли кущі червоних троянд, чорнобривці, кілька видів тюльпанів і крокусів, також ялинки, липи, клени, білі верби і японські церцидифіллюми за кущиками. Лише один єдиний дуб, наприкінці саду, сильно виділявся серед усіх цих фарб.
Головний біль трохи почав проходити, але прямувати до великого дерева мені не хотілося. Якось надто далеко, та й залишатися там надовго, щоб хоч хтось міг побачити мене в піжамі – бажання зовсім не було.
Повільно крокуючи і торкаючись пелюсток і листя рослин, я наповнювала легені свіжим повітрям і незабаром забула про холод. Ноги втомлювалися.
Сонце поступово піднімалося, створюючи яскраво-рожевий світанок із жовтими переливами.
Я вирішила вирушити назад у кімнату. Принаймні, там було вікно, яке можна було відчинити і так дихати свіжим повітрям, загорнувшись у теплу ковдру.
Зробивши крок, я моментально зупинилася, дивлячись на чорну машину, що тільки-но під'їхала.
До задньої частини автомобіля підійшов чоловік у діловому костюмі і хотів відчинити двері, але їх уже відчинила біловолоса дівчина, яка вибігла звідти. Вона попрямувала до хлопця, який розставив руки, щоб обійняти її.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зраджений коханням
RomansПісля двох років у притулку для сиріт, коли за півроку настає нове життя, дівчина отримує листа з пропозицією вступити до коледжу, куди вона не подавала заяви. Вирішивши, що це шанс розпочати нове життя, вона збігає з притулку і розповідає про все...