Холодний вітер бив по обличчю, проникаючи крізь тонкий шар пудри на щоках. Я зачинила вікно.
Усередині розкішного туристичного автобуса було тепло і затишно. Я сиділа на м'якому сидінні, схрестивши ноги й уткнувшись носом у товстий шарф. За вікном миготіли одноманітні пейзажі американської глибинки: поля, рідкісні ферми, нескінченні асфальтові дороги. Ми їхали в Урбану, штат Іллінойс.
Професор Ештон, енергійний викладач екології, організував цю поїздку, щоб учні наочно побачили, як працюють сучасні системи очищення та переробки відходів. Разом із нами їхали кілька старшокурсників-менторів, які мали слідкувати за нами та допомагати в разі потреби. І, на жаль, Рой був одним із них. Можливо, це мій останній шанс потоваришувати і з ним.
За останні кілька днів я намагалася бути слухняною з кожним із чотирьох людей, не рахуючи Лестерна. У нас із ним було своє власне розуміння, і без сюсюкання й фальші.
Елсі я знайшла кілька адрес і зателефонувала кільком людям, домовившись про зустріч. Тож дуже скоро Томпсон зможе закінчити свою наукову роботу без Лестерна. Ну, або вона віддасть її на рецензію хлопцеві, який підкаже, що потрібно підправити.
Час в автобусі тягнувся повільно. Іноді я дивилася у вікно, спостерігаючи за тим, як змінюється пейзаж. Іноді спробувала зануритися в читання, але думки весь час поверталися до майбутньої екскурсії. Що на нас там чекає? Чи буде цікаво? І, що важливіше, чи не вигадає що-небудь Рой Крофтон?
Сонце почало підніматися вище, фарбуючи небо в ніжні пастельні тони. В автобусі було шумно: хтось базікав, хтось спав, хтось слухав музику.
Автобус був обладнаний усім необхідним для комфортної поїздки - від індивідуальних екранів із фільмами до безкоштовного Wi-Fi. Ми продовжували мчати шосе, розганяючи ранковий туман.
Незабаром я уткнулася носом у підручник з екології. За вікном пропливали безликі поля Іллінойсу, але я була занадто захоплена навчанням, щоб звертати на них увагу. Іспити були не за горами, і я відчайдушно намагалася надолужити згаяне. Поруч розташувалася Тіффані Ніколсон, моя одногрупниця. Вона з неприхованим задоволенням гортала модний журнал, поглядаючи на мене зверхньо.
Тіффані була не єдиною такою. Шість дівчат оточили мене з усіх боків: дві попереду, дві позаду і дві через прохід від Тіффані. Я спеціально стиснулася в грудку. І якраз зараз сталася неприємна розмова.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зраджений коханням
RomansaПісля двох років у притулку для сиріт, коли за півроку настає нове життя, дівчина отримує листа з пропозицією вступити до коледжу, куди вона не подавала заяви. Вирішивши, що це шанс розпочати нове життя, вона збігає з притулку і розповідає про все...