Моя голова не була сповнена питань, коли Росс боляче схопив мене за руку. Моя посмішка не злетіла з лиця, коли всі навколишні погляди дивилися лише на нас удвох. Моє серце не билося, коли двері з гуркотом зачинилися і я залишилася наодинці з Россом. Увесь час я намагалася думати про інше.
Я знала наслідки, які чекали на мене зараз, коли ми з Лестерном повернулися в зал і Харісон відразу помітив мене. Мабуть, він був дуже приголомшений виглядом Акости, і його думки пішли зовсім не в тому напрямі.
Поспішаючи до чужої кімнати, холодний вітер обдував мої голі плечі. Росс не намагався зігріти мене. Він лише сильніше стискав мою руку пальцями. Я не відчувала болю, лише холод. Яке значення може мати біль, якщо ти завжди його відчуваєш? Зрештою, ти звикаєш до болю, і він залишається частиною тебе. Частиною, без якої ти з легкістю зможеш прожити.
Двері з гуркотом зачинилися. Я не здригнулася. Від тепла кімнати по тілу побігли мурашки. Росс залишив мою руку в спокої і відійшов до дивана. Хлопець зняв піджак і кинув його на підлогу. Потім до нього приєдналася краватка. Харісон розстебнув пару верхніх ґудзиків на своїй білій сорочці.
Я повільно й спокійно оглядала кімнату, наче бачила її вперше.
Адже в цих апартаментах я мала давно проживати. Ось тільки Росс не поспішав просити мене переїхати до нього.
Харісон й не поспішав говорити. Він мовчки стояв до мене спиною, дивлячись на диван. Від парубка несло алкоголем. Скільки він випив? Явно менше, ніж я, але це був зовсім інший напій. Набагато міцніше. Лікер, коньяк, горілка? Перераховувати список можна було довго, але від Росса завжди пахло медовим віскі.
—Що це було? - серйозні, з металевими нотками слова хлопця розрізали тишу.
—Ти про що? - усміхаючись, відповіла я, нерозуміючи та розглядаючи спину юнака.
Росс обернувся до мене обличчям.
У його погляді було стільки прихованої люті і холоду, що, здавалося, кімната скоро збільшуватиме свою температуру, щоб цей лід розтанув.
—Чому ти танцювала з ним?
—Лестерн твій друг. Що тут поганого?
—А те, що ти моя!
В очах хлопця з'явився вогонь, який прагнув спалити все на своєму шляху. Я здригнулася, змусивши себе прибрати усмішку і щільно стиснути губи у смужку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зраджений коханням
RomanceПісля двох років у притулку для сиріт, коли за півроку настає нове життя, дівчина отримує листа з пропозицією вступити до коледжу, куди вона не подавала заяви. Вирішивши, що це шанс розпочати нове життя, вона збігає з притулку і розповідає про все...