Розділ 6

15 0 0
                                    

На карті евакуації, де було намальовано два поверхи, я намагалася знайти непомітне місце. Вирішувати питання в одній із кімнат було не розумно, як і ховатися в коморі чи підвалі, а ось горище підійшло б саме.

Мої очі бігали з одного кутка карти на інший, намагаючись уже півгодини знайти потрібне місце чи хоча б шлях туди. Щастило тільки в тому, що повз проходящих студентів, було мало і ніхто з них не ставив запитання щодо мене, але шкода, що не хотів допомогти.

Нахмурившись, я продовжила спалювати поглядом білий папір із чорними лініями, зеленими вказівниками та червоними намальованими вогнегасниками. Ніколи не могла подумати, що заплутаюся в елементарному.

Чиясь рука лягла на плече, змушуючи здригнутися від переляку.

—Чим займаєшся?

Ялинові очі з добротою дивилися на мене і я полегшено видихнула, радіючи, що це був блондин, а не Лестерн, Росс або Елсі, ще гірше було б, якщо це був би хтось із незнайомців.

—Та ось, - мій погляд швидко пройшовся по карті, натрапляючи на назву випадкового приміщення, —басейн шукаю.

—Ось він, - хлопець показав вказівним пальцем на правий нижній кут карти.

—Дякую, - я вдячно посміхнулася і кивнула, як це робили в Азії.

Зробивши фотографію карти і акуратно обійшовши юнака, я попрямувала новим шляхом, плануючи, що з горищем розберуся у кімнаті. Зараз потрібно підтримати легенду про те, що мені дійсно потрібно в басейн, оскільки зайві розпитування мені потрібні не були, а і, можливо, є шпигуни, які повідомляють еліті про мої дії. У багатих свої чудасії.

Можливо, треба було поговорити з хлопцем про щось, а не так швидко його кидати одного в порожньому коридорі. Але совість не мучила, у нього по-любому знайдуться справи чи люди, з якими він зможе поговорити.

Кілька разів я все-таки звертала не туди і потрапляла в глухі кути, які змушували мене лаятися на повну котушку, зовсім не турбуючись про вуха інших людей. Нарешті, дійшовши до мети, я відчинила білі пластикові двері і зайшла всередину.

В очі відразу ж кинулися дві наступні білі двері, розділені по статі. Відкривши потрібну, я прихопила з собою рушник, що висів на гачку, і попрямувала далі до басейну, зовсім не роздягаючись.

Зраджений коханнямWhere stories live. Discover now