Розділ 11

15 0 0
                                    

Шум. Натовпи. Повороти в лабіринті. Це місце завжди буде в мене асоціюватися з метушнею, якщо хто-небудь або що-небудь не зруйнує ці спогади, бажаючи додати барв або, навпаки, збавити їх.

Сьогоднішній день мав стати фінальною крапкою в моїй довгій і виснажливій гонитві з підручниками і лабораторними роботами.

У самий розпал роздумів мене гукнула президент нашої групи, Оклі Ірвін. Вона була яскравою, енергійною дівчиною, завжди одягненою в щось нестандартне і зухвале. Сьогодні на ній була яскраво-рожева сукня в квіточку і величезні сонцезахисні окуляри. Попри відсутність дрес-коду в Орзірському коледжі, її стиль завжди виділявся.

—Ей, слухай, до тебе відвідувач, - із широкою усмішкою повідомила вона.

Серце ухнуло. До мене? Навіщо? Адже я ще нічого не встигла зробити, щоб хтось до мене приходив. У голові пронеслися найрізноманітніші думки: може, це якась комісія? Або, ще гірше, мене відраховують? Я напружилася. Внутрішньо я вже знала, що це не просто так.

—І хто ж це? - запитала я, намагаючись зберігати спокій.

—Якась пані, - відповіла Оклі, не уточнюючи подробиць. —Начебто з якоїсь організації. Сказала, що хоче поговорити про твою екологічну ініціативу. Але не турбуйся, я її вже розговорила, вона дуже приємна.

Дівчина поплескала мене по плечу і втекла, стверджуючи, що її вже зачекалися.

Я непомітно закотила очі, передчуваючи зустріч із черговою представницею старшого покоління, яка читатиме мені нотації про те, як важливо берегти природу.

Згадавши слова Оксі, я ще раз усе обдумала.

Питання з екології - це не притулок.

Не притулок.

Та й екологічна ініціатива? Яка ще ініціатива? Я нічого подібного не починала. Напевно, Оксі щось наплутала. Або, може, це розіграш?

Із цими думками я вийшла з будівлі коледжу. Неподалік від воріт стояла жінка середніх років.

Подоли чорного пальта майоріли на вітрі. Її фігуру обтягувала темно-синя сукня з кашеміру, зшита явно за індивідуальним замовленням. Талію підкреслював широкий шкіряний пояс, а на шиї висіло перлове намисто, яке, здавалося, передавалося у спадок із покоління в покоління. На голові був невеличкий капелюшок із фетру, прикрашений тонкою вуаллю, що прикривала її очі, надаючи образу загадковості. У руках вона тримала шкіряну сумочку із золотою фурнітурою і якусь папку.

Зраджений коханнямWhere stories live. Discover now