Розділ 33

6 0 0
                                    

Я стежила за рукостисканням, яке відбувалося між Харісоном і незнайомим мені чоловіком. Незнайомець представився давнім другом батька Росса.

Хлопець сів на світлий шкіряний диван, а стала за меблями, тримаючи поставу.

—Ми недавно відкрили новий вид вина, - повідомив чоловік, оглядаючи всіх присутніх. —Я подарую по ящику кожному з вас, так що ніхто не піде звідси з порожніми руками.

Кімната була дуже просторою та яскравою. Два довгі шкіряні дивани, розташовані один навпроти одного, розміщали на собі шестеро людей, а чотири крісла – по ще одному.

Стіни кремового відтінку відлунням відобразили хрипкий сміх присутніх. Мені довелося відповідати їм.

—Будьте ласкаві, розповісти нам, з чого був зроблений цей напій, - запропонував другий чоловік.

—Мій професіоналізм не позволяє розкидатися такими даними, - відповів новий власник невідомого сорту вина.

З десяти гостей я була єдиною дівчиною. За молодістю я теж брала перше місце, оскільки кожному чоловікові, не включаючи Росса, було за п'ятдесят. Але, незважаючи на солідний вік, усі були оптимістичні та сповнені амбіцій.

—Ну, шановний, як Ви так можете з нами чинити? Невже думаєте отруїти? - підтримала розмова третя людина.

—Каюсь, каюсь, - відповів чоловік і підняв руки вгору. —Вино зроблено зі світлих незрілих овочів та трав. Також туди входить цукор та сіль.

—Ну і гидота, - підсумував четвертий гість, відпиваючи склянку віскі.

—Россе, що ти скажеш?

Харісон коротко глянув на мене і посміхнувся. Я трохи стиснула йому руку, уособлюючи жест підтримки.

—Кожен напій – це мистецтво, і не має значення з чого було зроблено це куховарство.

Кімната знову наповнилася хрипким сміхом, змушуючи мене посміхнутися.

Сюди ми приїхали заради важливої ​​угоди для Харісонів. Батько Росса не зміг приїхати, тому його синові довелося відкласти всі справи і погодитися. Хлопець запропонував, щоб я склала йому компанію. Я не змогла відмовити.

—Так ти називаєш моє вино куховарство? - звужуючи очі, жартома запитав власник вина.

—Це мистецтво, - виправдався юнак, відпиваючи віскі. —Я б ніколи не насмілився так сильно вас образити.

Зраджений коханнямWhere stories live. Discover now