Я вирвала руку з його мертвої хватки і відступила убік, потираючи зап'ястя. Піт побіг по моїй спині.
Харісон легко і швидко почав розв'язувати вузли, які сам і допомагав мені зробити. Незабаром він звільнився від кайданів, а я ще не могла зрозуміти, що мені робити.
Крок третій. Крок третій. Крок третій...
«Крок третій – смерть», - нагадав мені розум.
Мій погляд метнувся до кинджала на ліжку. Харісон простежив за моїм поглядом.
Я кинулася до зброї, але Росс мене штовхнув. Я впала на підлогу. Моя голова вдарилася об тумбочку, в результаті чого стояча фігурка з тонкого скла у вигляді мініатюрного автомобіля з відкритим капотом, під яким було видно деталізовані частини двигуна впала. Я застогнала від болю. Харісон вискалив зуби.
—Жалюгідна подоба жі...
—Ти був добре зв'язаний! - перервала я хлопця. —Як?..
—Це був просто спектакль, — пояснив Росс, сідаючи переді мною навпочіпки. —Я давно дізнався, що в тебе інше життя. Що ти дуже бідна і не маєш батьків. Втекла з притулку? Яка похвала.
Росс голосно поплескав у долоні, а потім торкнувся рукою моєї щоки, відкидаючи пасмо волосся убік.
—Лестерне, Лестерне, Лестерне... Що він у тобі знайшов? Звичайна дівка, яка вміє задовольнити в ліжку. Можливо, це єдина причина, через яку він з тобою?
Харісон весело посміхнувся. По його руці стікала кров. Він її ніби не помічав. Я плюнула йому в обличчя і штовхнула в бік. Хлопець схопився за живіт і звалився на спину, вигукуючи лайку.
Вибравши момент, я швидко схопилася на ноги, відчуваючи запаморочення, і побігла до ліжка. Рука хлопця схопила мене за щиколотку і шльопнула на живіт поряд із собою.
—Що в тобі такого особливого, Меллісо? - закричав Росс, підіймаючись на мене зверху. —Чому він?
Я стиснула зуби від болю, коли хлопець схопив мене за волосся і притяг до себе.
—Він давав мені свободу! - відповіла я, намагаючись наосліп схопитися Харісона за ногу. —Він не був жорстокий до мене! Він був розуміючим і підтримуючим. - Мої нігті лише злегка пройшлися тканиною штанів. —Лестерн не ображався через дрібниці!
—А коли це я ображався через них? Ти завжди зраджувала мені!
Росс ударив мене обличчям об підлогу. Навколишній світ похитнувся. Голова сильніше відгукнулася болем.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зраджений коханням
RomanceПісля двох років у притулку для сиріт, коли за півроку настає нове життя, дівчина отримує листа з пропозицією вступити до коледжу, куди вона не подавала заяви. Вирішивши, що це шанс розпочати нове життя, вона збігає з притулку і розповідає про все...