Велика зала була прикрашена дзеркалами. На кожній стіні було одне просторе дзеркало, що закривало весь простір архітектури. Зі стелі звисали кілька скляних люстр у три ряди. В центрі зали стояла солідна ялинка. Вона сяяла так, як не сяяла та, що була в кімнаті Лестерна. Та й у розмірах вона суттєво відрізнялася. На кожній гілці висіли ялинкові іграшки та золота мішура. Ліхтарі довгої гірлянди були у формі свічок. На самій вершині ялинки розмістилася величезна зірка.
З обох боків біля кожної дзеркальної стіни стояли протяжні столи. На них розташувалася їжа. Кілька десятків салатів, тарілки з пуншем та закриті пляшки вина й шампанського. У скромному кутку зали височів масивний п'ятиярусний торт.
На іншому столі виднілася висока піраміда з келихів із шампанським. Падаюче на неї світло відбивався у всіх напрямках, змушуючи зал сяяти ще яскравіше.
Народу було чимало. Більшість знайшли собі приятеля, щоб поговорити; інші скромно стояли біля дзеркальних стін, відпиваючи напій. Стояв галас. Тутешня тиха музика просто не могла перекричати цей гвалд. З одного кута лунав сміх, з іншого чулася лайка та обговорення політики, з третього розташовувалась тиша.
Навпроти дверей, в кінці зали, стояла скромна кафедра. Трибуну було відведено для директора, який привітає всіх із Новим роком. Чоловік побажає всім щастя, здоров'я, успіхів у нових починаннях та коханні. Не думаю, що це якось відрізнятиметься від шкільного заходу.
Росс шепнув мені на вухо, що йому треба відійти. Я не намагалася його втримати чи розпитати, лише зрозуміло кивнула і відпустила.
Мій шлях лежав до найближчого столу. Шлунок не просив їжі, але я вважала б за краще загубитися в натовпі, ніж стояти по середині залу або бути викраденою Россом, коли він з кимось влаштує конфлікт і вирішить залишити урочистість.
Я взяла келих шампанського, відпиваючи його і підслуховуючи розмову хлопця і дівчини, які стояли поруч. Вони обговорювали бал, музику, яка гратиме, чудову ялинку та політику. Потім до них приєдналася ще одна дівчина. Вона ж і завела розмову в зовсім інше русло. «Пасія Росса», - ось, як вони мене називали. Предмет кохання та пристрасті.
—Чому вони не разом? - прошепотіла перша юна леді.
—Посварилися? - додала друга.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зраджений коханням
عاطفيةПісля двох років у притулку для сиріт, коли за півроку настає нове життя, дівчина отримує листа з пропозицією вступити до коледжу, куди вона не подавала заяви. Вирішивши, що це шанс розпочати нове життя, вона збігає з притулку і розповідає про все...